Ah ok spijtig maar je weet nu wss wel alle detailsopelnl schreef:Ik was vooral op onderdelenjacht, en heb in en onder 1000-serie GT/E's gelegen. Niet zo veel foto's gemaakt, niet de moeite waard om on-line te zetten.
Ik zet de benzineleidingen over, zoals ik de auto aankocht.
De lange onder de auto zijn van kunststof. Da's waarschijnlijk niet goed. Is daar nog iets van te krijgen?
RALLYE 2.0E schreef:Heb je die fotos van kaiserslauteren toevallig ergens online staan Ton?
Ik ben er dit jaar weer niet geraakt en er staan bijna geen foto op de forums
De benzineleidingen heb je die zelf nageplooid of zijn het nog de originele?
Kunstof leidingen zijn normaal geen probleem, is eigelijk beetje hetzelfde als perslucht leiding van vrachtwagens waar de drukken toch stukken hoger zijn als 3,5bar. Heb ook al redelijk wat duitsers gezien die dit gedaan hadden en die hebben er op de uiteindes dan wel een messing of kopere stiftje in zitten om de leiding niet plat te drukken
Veel nieuwe autos hebben ook kunstof leidingen
Koper is ook een goed alterantief, bijvoorbeeld pvc ommatelde lpg leiding van 8MM, die oxideerd dan ook niet en plooit makelijk, ik denk dat dit beetje het beste is, ook voor de leidingen die in de wielkast achteraan zitten omdat deze beter in model blijven als kunstof leidingen