Hallo

Stel jezelf hier even voor.

Moderator: JvV

Gesloten
C1975
C gevonden
Berichten: 21
Lid geworden op: vr mar 25, 2011 1:32 pm

Hallo

Bericht door C1975 »

Hallo,

Ik ben Peter,
Ik ga zaterdag de cup kadett van crossflow halen.

Plannen voorlopig een beetje bijwerken waar echt nodig en verder genieten/rijden tot iig van de winter of iets later (einde apk) en dan waarscheinlijk beginnen met restaureren en aanpassen.

gr.
Peter
Laatst gewijzigd door C1975 op wo jan 18, 2012 8:17 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Automatic-freak
C gestoord
Berichten: 1803
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 10:56 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Hallo

Bericht door Automatic-freak »

Hallo Peter,

Welkom in de Kadett-C wereld !!

Toch wel een vreemde overstap van de Skyline richting Kadett-C, maar een mooie keuze heb je gemaakt; echt een leuke coupe die Cup-Kadett !!

Zien we je er mee in Sevenum deze zomer ... !?

Mvg Erik
----- Volvo 244 V6 GLT-R Automatic '80 - Volvo 850 20v GLT Automatic '92 - Volvo 245 2.3 GLT Automatic '84 -----

------------------------ "Voor elke oplossing is er een probleem !! " -----------------------
C1975
C gevonden
Berichten: 21
Lid geworden op: vr mar 25, 2011 1:32 pm

Re: Hallo

Bericht door C1975 »

ja is idd even wat anders...

meeting kom ik wel idd denk ik als het met de vakantie uitkomt.
C1975
C gevonden
Berichten: 21
Lid geworden op: vr mar 25, 2011 1:32 pm

Re: Hallo

Bericht door C1975 »

Zo, zaterdag het dettje opgehaald, rijd nog best lekker moet ik zeggen :)

even wat kleine dingen doen , stoelen, carb. beetje beter afstellen en toeren maar weer.

en alvast de wat makkelijker aan te pakken plekken aanpakken voor ze te ver door rotten , (raamstijlen ed.) de rest is voor later..
C1975
C gevonden
Berichten: 21
Lid geworden op: vr mar 25, 2011 1:32 pm

Re: Hallo

Bericht door C1975 »

vandaag even de stoelen erin gezet, moest 1 raiis aanpassen waren van een mata maar was zo gebeurt, we kunnen weer zitten. :)

van de week nog even met de dellorto aan de gang en hij kan weer.
hij loopt wel maar kan beter.

zal morgen even wat foto's plaatsen maar jullie kennen hem al dus zal nog weinig nieuws zijn :lol:
rellie kel
C gestoord
Berichten: 3616
Lid geworden op: ma mei 08, 2006 10:30 pm
Locatie: Lottum
Contacteer:

Re: Hallo

Bericht door rellie kel »

Hallo Peter,
WELKOM!!!
Je hebt een gaaf Kadettje weten te scoren hoor!!!
En hopelijk zien we die inderdaad hier en daar nog eens terug.
Groet Dennis
C1975
C gevonden
Berichten: 21
Lid geworden op: vr mar 25, 2011 1:32 pm

Re: Hallo

Bericht door C1975 »

klein updatje, nog niet veel kunnen doen maar het begin is er.

extra pijp aand de kooi gemaakt voor de gordels.

Binnen de wielkasten gerepareerd/gelakt en bodem ook maar even meegenomen voor nu even goed zo alles is weer waterdicht.

Achteruit ligt er nu uit om de roest aan te pakken en zo gaan we langzaam verder met alles wat nog eenigzins makkelijk aan te pakken is.

Alvast andere fugeestukken en bekrachtigger liggen om zometeen schijfremmen te monteren.
Gewoon std. manta met sport blokken oid ws ,groter volgt dan vanzelf een keer nu is alles wat goedkoop beter remt als de trommels meegenomen.

Vanavond ander blok en bak halen, (corsa 1.6 en manta 4-bak) voor een snelle swap.
Alvast wat meer power en geeft me meer tijd om een mooie setup bij elkaar te zoeken/bouwen.

Blok erin moet nog wel even wachten eerst zorgen dat voor 13 aug. de ruit er weer in zit en hij nog iets beter loopt voor een slalom dagje.
C1975
C gevonden
Berichten: 21
Lid geworden op: vr mar 25, 2011 1:32 pm

Re: Hallo

Bericht door C1975 »

Zo ruit er op tijd ingekregen :)

Zaterdag de eerste echte km's gemaakt en in lelystad geweest.
Afstelling helaas niet optimaal op tijd afgekregen dus snelweg heen en terug ging niet helemaal lekker en daar het slalom stuk dat op tijd gereden moest worden ook niet.
3 keer gedaan, 3 keer uitgevallen, deels ook wel aan gebrek ervaring te wijten denk ik maar goed.
Is alleen wel lullig als ie dan niet meer gelijk start :mrgreen:


Oefenstuk ging wel lekker hoefde niet boven zn 2de en was zeker voor een 1200 nog best snel heb erg genoten!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten