Waarde v.d winterfest

Forum voor algemene Opel Kadett C dingen.

Moderator: JvV

Gesloten
coupéje
C gevonden
Berichten: 3
Lid geworden op: do mar 29, 2007 1:11 pm

Waarde v.d winterfest

Bericht door coupéje »

:?: Hoeveel zou m,n kadett nu ongeveer waard zijn, het is dus een 2.0 rallye winterfest en hij is in redelijke staat, moet wel aan gelast worden, achterschermen en rond de ramen was blaasjes.En wat deukjes van hagelschade(winterfest :lol: )Geen originele bekleding, wel heb ik nog de orginele 4 bak en t blok wat erbij hoort.

Ben wel erg benieuwd!

Gr henk
C coupé
Automatic-freak
C gestoord
Berichten: 1803
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 10:56 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Automatic-freak »

Foto's zeggen meer als woorden, waarschijnlijk is er dan een betere waardebepaling te maken... vaak is er wel interesse in een echte 'winterfest' ...

Mocht je geen foto's kunnen plaatsen, dan mag je ze mij ook mailen ... dan zet ik ze wel online !!!

Mvg Erik
----- Volvo 244 V6 GLT-R Automatic '80 - Volvo 850 20v GLT Automatic '92 - Volvo 245 2.3 GLT Automatic '84 -----

------------------------ "Voor elke oplossing is er een probleem !! " -----------------------
kadett-c-coupe
C ervaren
Berichten: 255
Lid geworden op: do mei 18, 2006 8:46 pm

Bericht door kadett-c-coupe »

een origineel winterfest interieur is moeilijk zoeken, met mijn maat hebben we echt alles afgebeld, vervolgens heeft ie er een paar 100 km voor moeten rijden en enkele 100en euro's voor moeten neertellen!
coupéje
C gevonden
Berichten: 3
Lid geworden op: do mar 29, 2007 1:11 pm

Bericht door coupéje »

Foto's plaatsen zal wat lastig worden. Hij staat nu nog in de schuur (helemaal achteraan). Ik heb nog wel "oude" foto's. Ik zal ze een x opzoeken en plaatsen.
C coupé
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten