GTE Toppertheo VERKOCHT!!!!

Alles over de GT/E.

Moderator: JvV

toppertheo
C ervaren
Berichten: 350
Lid geworden op: di dec 12, 2006 8:54 pm
Locatie: noordwolde

GTE Toppertheo VERKOCHT!!!!

Bericht door toppertheo »

eindelijk heb ik een paar foto's gemaakt van de GTE!!

ben gister weer even naar de gte geweest maar er zit nog geen apk op en kan hem nog niet ophalen omdat de verkoper 2 weken ziek is geweest en dus niks gedaan heeft.

ik had gister even een accu meegenomen omdat de accu die er op zat overleden was.
gister even een klein beetje ruimte gemaakt zodat ik er voor en achterlangs kon lopen en zodat we de motorkap los konden maken.

dus de accu er in en ding op contact en toen starten en na 2 sec liep hij al :o
ook hebben we een halve meter vooruit en halve meter achteruit gereden en de remmen zatten niet vast er kopeling enz werkt ook nog allemaal prima :!:

de verkoper gaat nu proberen of hij hem eind deze week nog uit de schuur kan krijgen en hem volgendeweek kan laten apk keuren.

toen we de motorkap los deden zag ik direct het 2.2 kleppen deksel en vroeg waarom die er op zat en niet de orgineele en dat heeft hij toen gedaan omdat dat 15 jaar terug erg stoer was maar het orgineele spul is allemaal nog aanwezig.
zo ook de radiateur met electriche fan enz die is er ook opgezet omdat dat toen in was.

de hele auto zit flink onder de stof en ziet er vies uit maar dat is zo verholpen.

Afbeelding

hier zie je het 2.2 deksel en de niet orgineele radiateur en alle stof bende maar daaronder is hij nog mooi.
Afbeelding

zo heeft hij ongeveer 15 jaar gestaan in de schuur (wel af en toe er uit geweest en naar meetings geweest (laatste 4a5 jaar is er niet meer mee gereden))
Afbeelding

er mankeerd niks aan de deur hoor hij staat alleen nog beetje los (niet goed in slot)
Afbeelding

hier zie je het tellertjes spul en de radio krijg ik er ook bij.
Afbeelding

hier de nieuwe km teller die er in gezet is toen hij gerestaureerd werd en zoals je kunt zien heeft de auto nog maar 4400km gereden heeft na de restauratie in 1992.
Afbeelding

helaas zijn niet alle foto's goed scherp en meer foto's heb ik ook niet omdat de batterij van het toestel leeg was :cry:

hopelijk binnekort meer foto's en dan van een schone auto met apk :!:

groeten.
Laatst gewijzigd door toppertheo op za okt 08, 2011 12:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
sedan 1200S automaat (verkocht)
city 1200 getuned (verkocht)
sedan 2 liter 8V (verkocht)
sedan 1200 S (in opbouw) word nu een 2.0 16V (verkocht)
coupe 2 liter 16V (wacht op restauratie)
orgineele coupe GT/E 1900 (verkocht)
kadettcoupe.20e
C liefhebber
Berichten: 130
Lid geworden op: za sep 16, 2006 8:53 pm
Locatie: gouda

Bericht door kadettcoupe.20e »

dat ziet er heel leuk uit daar hoef je weinig aan te doen toch

sucses er mee


gr jurgen
toppertheo
C ervaren
Berichten: 350
Lid geworden op: di dec 12, 2006 8:54 pm
Locatie: noordwolde

Bericht door toppertheo »

tja er is altijd wel wat te doen en een auto is eigenlijk nooit af dus er zal wel wat veranderen maar dat is een zorg voor later.

groeten.
Laatst gewijzigd door toppertheo op do okt 25, 2007 11:58 am, 1 keer totaal gewijzigd.
sedan 1200S automaat (verkocht)
city 1200 getuned (verkocht)
sedan 2 liter 8V (verkocht)
sedan 1200 S (in opbouw) word nu een 2.0 16V (verkocht)
coupe 2 liter 16V (wacht op restauratie)
orgineele coupe GT/E 1900 (verkocht)
kadettcity
C geïnteresseerd
Berichten: 78
Lid geworden op: ma mei 22, 2006 10:46 pm

Bericht door kadettcity »

Lijkt me een hele mooie auto, ben eens benieuwd als die eens goed opgepoetst is :wink:
mark vds car hifi
C verslaafd
Berichten: 589
Lid geworden op: di mei 16, 2006 9:24 am
Locatie: Zeeland (noord-brabant)

Bericht door mark vds car hifi »

Gefeliciteerd Theo,

Deze mag gezien worden :shock:

Succes,

Mark :D
Kadett C2 Coupe Berlinetta
Kadett C2 Coupe (in restauratie)
Kadett C2 Limo (daily driver)
Kadett C2 Caravan (daily driver)
Kadett C2 City (Gereed voor de ombouw)
Ascona B 2.0 16V (Gestolen)
Kadett B, (mag weg)
Calibra 2.0 16V turbo 4x4, donor voor mn City
rellie kel
C gestoord
Berichten: 3616
Lid geworden op: ma mei 08, 2006 10:30 pm
Locatie: Lottum
Contacteer:

Bericht door rellie kel »

Jaaah weer een bewijs dat de 1.9 ook als c2 zijn geweest! nou ja geweest, ze zijn er nog steeds!!!
mooie gt/e theo incl zf :wink:
Magnus O.
C liefhebber
Berichten: 127
Lid geworden op: ma feb 12, 2007 10:20 am
Locatie: Assen
Contacteer:

Bericht door Magnus O. »

mooie bak hej!!

Ik heb het verhaal van hoe je em hebt gevonden enz gemist (staat dat ook op t forum?), maar hij ziet er echt mooi uit! Weer 1 voor je verzameling 8) !

Succes!
toppertheo
C ervaren
Berichten: 350
Lid geworden op: di dec 12, 2006 8:54 pm
Locatie: noordwolde

Bericht door toppertheo »

zaterdag was ik even bij mijn vriendin in de tuin aan de gang (tja moet ook gebeuren) :oops: :cry: en hoor ik in de verte een een auto aan komen die flink aan het optrekken was. :o
en toen kwam mijn gte daar de bocht om en de eigenaar zat achter het stuur met een breede lach op zijn gezicht. :lol:
hij de deurlos en riep kom mee jij we gaan even een rondje rijden.
dus ik mee in de coupe en daar gingen we :!:
ding trekt stuk beter dan mijn sedan en gaat echt van de plek en bij schakelen pakt hij direct weer mooi op. (komt door de ZF bak)

na even stuk gereden te hebben waren we bij een kennis van hem en die is apk keurmester en heeft een brug dus daar de kadett maar even op gezet en de kennis heeft hem even helemaal bekeken en het komt er op neer dat de ruiten sproeier verstopt zat en dat de kenteken verlichting achter het niet deed en voor de resty is hij helemaal apk!

dus toen moesten we weer naar huis en ik heb toen gereden, en zo'n ZF is eerst best even wennen :? maar als je het eenmaal door hebt is het super :!: sjonge wat schakelt zo'n bak fijn en snel en loopt hij mooi over in toeren :!:
de wegligging is ook super en verder had ik er weinig op aan te merken en is alles netjes (wel vies maar in iedergeval goed).

omdat het zaterdag was kon hij niet afgemeld worden maar hij heeft een afspraak gemaakt voor aanstaande woensdag dus dan kan ik eindelijk de kadett ophalen.

ja het is een 1900 C2 orgineel en dat schijnt nogal zeldzaam te zijn vertelde de verkoper. ook heeft hij nog foto's en allerlei tijdschriften van kadett en een foto met de eerste eigenaar van toen hij hem nieuw ophaalde bij de opeldealer.

dus donderdag heb ik waarschijnlijk meer foto's en is de kadett waarschijnlijk officeel van mij.

groeten.
sedan 1200S automaat (verkocht)
city 1200 getuned (verkocht)
sedan 2 liter 8V (verkocht)
sedan 1200 S (in opbouw) word nu een 2.0 16V (verkocht)
coupe 2 liter 16V (wacht op restauratie)
orgineele coupe GT/E 1900 (verkocht)
Sylvian
C liefhebber
Berichten: 198
Lid geworden op: vr jan 19, 2007 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Sylvian »

gefeliciteerd man!,echt een mooi apparaat, super 8)
rellie kel
C gestoord
Berichten: 3616
Lid geworden op: ma mei 08, 2006 10:30 pm
Locatie: Lottum
Contacteer:

Bericht door rellie kel »

foto's van bij de dealer????
hebbe hebbe hebbe :P
toppertheo
C ervaren
Berichten: 350
Lid geworden op: di dec 12, 2006 8:54 pm
Locatie: noordwolde

Bericht door toppertheo »

ja denk dat ik straks veel leuke dingen heb aan foto's enz.

de eigenaar heeft van vroeger al alles gespaard waar kadett in voor kwam en dus heeft hij ook veel oude tijdschriften met info over kadett, en als hij de tijdschriften weer gevonden heeft dan krijg ik ze zei hij.

dus ik denk dat ik straks wel leuke info heb voor jullie leden blaadje.

groeten
sedan 1200S automaat (verkocht)
city 1200 getuned (verkocht)
sedan 2 liter 8V (verkocht)
sedan 1200 S (in opbouw) word nu een 2.0 16V (verkocht)
coupe 2 liter 16V (wacht op restauratie)
orgineele coupe GT/E 1900 (verkocht)
Magnus O.
C liefhebber
Berichten: 127
Lid geworden op: ma feb 12, 2007 10:20 am
Locatie: Assen
Contacteer:

Bericht door Magnus O. »

Dus de eerste keer dat je die GT/E zag was toevallig toen hij daar langs je vriendin reed? En toen bleek dat ie em wel kwijt wou dus? 8)
Ben benieuwd hoe ie is als ie straks n beetje gepoetst is en alles. Wie weet als ik voor de bumper nog eens je kant op moet, kan ik em eens in het echt bewonderen. Mooie bak hoor!
toppertheo
C ervaren
Berichten: 350
Lid geworden op: di dec 12, 2006 8:54 pm
Locatie: noordwolde

Bericht door toppertheo »

het verhaal begon zo:

ik ging regelmatig met mijn city naar mijn vriendin en toen op een dag was er dorps feest en werd de straat versiert door de feestcommissie en ik was toevallig bij die zaterdag vrij en heb toen geholpen met de versiering en kwam in gesprek met een buurman (woont 3 huizen verder op) en die vroeg of ik de eigenaar van de city was en zo kwamen we in gesprek over de kadettjes en vertelde dat hij ook nog een Ckadett in de schuur had staan en wel een echte GT/E en dus smiddags direct wezen kijken.
maar hij wilde hem niet kwijt want hij zou hem die zomer (2 jaar terug)weer uit de schuur halen en er mee gan rijden maar dat is er dus nooit van gekomen want hij heeft het veel te druk en nu wilde hij hem wel verkopen aan mij want hij vond het ook zonde dat de auto nu alweer 5a6 jaar in de schuur stond en zag hem liever af en toe voorbij rijden.
en nu heb ik hem dus gekocht

en dat is het verhaal.

groeten.
sedan 1200S automaat (verkocht)
city 1200 getuned (verkocht)
sedan 2 liter 8V (verkocht)
sedan 1200 S (in opbouw) word nu een 2.0 16V (verkocht)
coupe 2 liter 16V (wacht op restauratie)
orgineele coupe GT/E 1900 (verkocht)
kadettcity
C geïnteresseerd
Berichten: 78
Lid geworden op: ma mei 22, 2006 10:46 pm

Bericht door kadettcity »

leuk verhaal,zo zie je maar hoe je soms aan een kadettje kunt komen. :wink:
Sylvian
C liefhebber
Berichten: 198
Lid geworden op: vr jan 19, 2007 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Sylvian »

sommige dingen zijn mischien toch voorbestemd te zijn... :D
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast