![Afbeelding](http://i1187.photobucket.com/albums/z399/tomton/GTE2%201000%20serie%20oranje%20Ton/6.jpg)
![Afbeelding](http://i1187.photobucket.com/albums/z399/tomton/GTE2%201000%20serie%20oranje%20Ton/7.jpg)
![Afbeelding](http://i1187.photobucket.com/albums/z399/tomton/GTE2%201000%20serie%20oranje%20Ton/DSC02375.jpg)
![Afbeelding](http://i1187.photobucket.com/albums/z399/tomton/GTE2%201000%20serie%20oranje%20Ton/5.jpg)
![Afbeelding](http://i1187.photobucket.com/albums/z399/tomton/GTE2%201000%20serie%20oranje%20Ton/15.jpg)
![Afbeelding](http://i1187.photobucket.com/albums/z399/tomton/GTE2%201000%20serie%20oranje%20Ton/21.jpg)
![Afbeelding](http://i1187.photobucket.com/albums/z399/tomton/GTE2%201000%20serie%20oranje%20Ton/13-1.jpg)
![Afbeelding](http://i1187.photobucket.com/albums/z399/tomton/GTE2%201000%20serie%20oranje%20Ton/2011-12-08_105329.jpg)
![Afbeelding](http://i1187.photobucket.com/albums/z399/tomton/GTE2%201000%20serie%20oranje%20Ton/Foto1.jpg)
![Afbeelding](http://i1187.photobucket.com/albums/z399/tomton/GTE2%201000%20serie%20oranje%20Ton/Foto.jpg)
Moderator: JvV
Maar klopt het dat ik na de restauratie pas naar de RDW hoef voor een kenteken?JvV schreef:Auto is van na 01-01-1978 komt dus een nieuw kenteken op : CC-LLL-C.
Zelfs al is de auto geproduceerd in 1977 maakt niet uit. De eerste ten naam stelling geld. Hier had MartinGTE ook
last van met zijn GTE C1 van 1977 die pas in 1978 op naam was gezet.
En Ton kun je de foto's nog ergens anders neerzetten en hier posten? Ben erg benieuwd naar de foto's!.
322Z4 is inderdaad geleverd orgineel in Buitenland (Nederland, Belgie etc) 320Z4 was Binnenland (Duitsland geleverd).
Als jij er een 20E (met 20EH ingeslagen) of 20EH in legt en hij loopt/start niet maar is verplaatsbaar (dus je kan hem duwen en sturen) dan kan de auto gewoon op kenteken komen bij de RDW. Dit betekend dat de RDW een onderzoek doet bij de auto wat voor motor erin ligt en alle kenmerken van de wagen (aangeven dat het een GT/E is en dat hij 902kg/85KW op kenteken is en gelijk ook vragen of ze het wit/geel op kenteken willen zetten, daar doen ze normaal gesproken niet zo moeilijk over.)opelnl schreef:Maar klopt het dat ik na de restauratie pas naar de RDW hoef voor een kenteken?JvV schreef:Auto is van na 01-01-1978 komt dus een nieuw kenteken op : CC-LLL-C.
Zelfs al is de auto geproduceerd in 1977 maakt niet uit. De eerste ten naam stelling geld. Hier had MartinGTE ook
last van met zijn GTE C1 van 1977 die pas in 1978 op naam was gezet.
En Ton kun je de foto's nog ergens anders neerzetten en hier posten? Ben erg benieuwd naar de foto's!.
322Z4 is inderdaad geleverd orgineel in Buitenland (Nederland, Belgie etc) 320Z4 was Binnenland (Duitsland geleverd).
De Fahzeugbrief geeft als eerste kenteken aan: GG-DZ 486. Het is dus inderdaad die oranje GT/E van de eerste duizend, uit de Nurburgring test. Ik realiseer me steeds meer wat ik in handen heb...!kruut schreef:Ziet er goed uit veel plezier ermee.
Ook weer een aparte GTE daar de eenkleurige in de 2de naserie (734) te verkrijgen waren.
Misschien dan toch die van de teaser foto speciaal gemaakt voor Adam Opel wie weet.![]()
![]()
![]()
Blijf hem volgen.
je toetsenbord?opelnl schreef:De Fahzeugbrief geeft als eerste kenteken aan: GG-DZ 486. Het is dus inderdaad die oranje GT/E van de eerste duizend, uit de Nurburgring test. Ik realiseer me steeds meer wat ik in handen heb...!kruut schreef:Ziet er goed uit veel plezier ermee.
Ook weer een aparte GTE daar de eenkleurige in de 2de naserie (734) te verkrijgen waren.
Misschien dan toch die van de teaser foto speciaal gemaakt voor Adam Opel wie weet.![]()
![]()
![]()
Blijf hem volgen.
opelnl schreef:Gisteren Rellie Kel op bezoek gehad. Effe uurtje in, onder en bij de auto rond gekeken.
Gelukkig door de keuring gekomen![]()
Dus Crossflow: ik ben begonnen. Dit hoort er allemaal bij.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten