wat is het probleem dan met de 5-bak?
met welke motoren zou dit wel gaan?
er is inderdaad veel laswerk aan maar idd voor dat geld............
morgen of woensdag weer verder met strippen dus dan meer duidelijkheid over de staat van het wagentje
staat jammer genoeg niet thuis dus moet echt tijd hebben om er aan te gaan werken
velgjes zijn idd wel leuk maar moeten opgeknapt worden, zijn er slecht aan toe
het motorgedeelte is voor mij redelijk onbekend dus als iemand hier wat meer over kan vertellen
ik ben tussendoor ook wat verslagen van anderen aan het lezen om wat meer kennis etc op te doen
ben trouwens wel geinteresseerd in een andere motor als dit niet te duur is
gaat al een hoop kosten om hem volledig op te knappen...........
Ik zou het bij een 1200 houden, iedereen bouwt hem al om naar een 2liter of groter. Dus 1200 onderdelen in overvloed En de 2liter onderdelen liggen inmiddels niet meer voor het oprapen. Iets grotere wieltjes als je veel snelwegen rijd en anders lekker rond blijven hobbelen.
Cootje schreef:grotere wieltjes had ik inderdaad ook al als optie bedacht
maar of ik dan wat rustiger 120 kan rijden.....?
nu eerst mijn motorproblemen met mijn ascona oplossen, denk andere motor erin lepelen dus wordt weer allemaal duur
bijv. grotere banden maat is minder toeren bij 120 dan nu.
injectie is net een beroeps bepaalde tijd militair ,die moet ook eerst denken voordat ie reageert ,alleen duurt dat drie weken . geef mijn maar dcoe'tjes
Ik ga eens kijken voor wat grotere velgen met banden die de wielkasten goed opvullen
kan op deze velgen wel hoge banden leggen maar dat ziet niet uit vindt ik, banden moeten een beetje plat zijn
morgen weer verder met demontage denk ik
interieur eruit, schermen eraf peuteren en eens kijken wat ik tegenkom
dingen eraf halen na 36 jaar wil soms nogal moeizaam gaan