Hoe krijg ik de schroeven van het inlaatspruitstuk los 1.2N
Moderators: JvV, kriekje, opelnl
-
- C verslaafd
- Berichten: 839
- Lid geworden op: za jan 27, 2007 6:40 pm
Hoe krijg ik de schroeven van het inlaatspruitstuk los 1.2N
Wie weet waarmee ik deze 3 schroeven losgeworsteld krijg.
Torx past niet, imbus past niet..
Torx past niet, imbus past niet..
vertrokken
-
- C ervaren
- Berichten: 350
- Lid geworden op: di dec 12, 2006 8:54 pm
- Locatie: noordwolde
ik doe die bouten altijd met een gewoone imbus sleutel.
ik heb er 1x eentje dol gedraaid en toen heb ik met de boor het bovenste gedeelte er af geboord en toen het spruitstuk er af gehaalt en dan kun je zo het laatste stukje draad uit de kop draaien. en dan moet je even ergens een nieuwe bout kopen.
die 2 buitenste kun je als ze dol zijn met een knijptang soms ook wel los krijgen.
(het lijkt op de foto dat die van jou alle 3 dol zijn dus dan klopt het wel dat er bij jou niets meer wil)
groeten.
ik heb er 1x eentje dol gedraaid en toen heb ik met de boor het bovenste gedeelte er af geboord en toen het spruitstuk er af gehaalt en dan kun je zo het laatste stukje draad uit de kop draaien. en dan moet je even ergens een nieuwe bout kopen.
die 2 buitenste kun je als ze dol zijn met een knijptang soms ook wel los krijgen.
(het lijkt op de foto dat die van jou alle 3 dol zijn dus dan klopt het wel dat er bij jou niets meer wil)
groeten.
sedan 1200S automaat (verkocht)
city 1200 getuned (verkocht)
sedan 2 liter 8V (verkocht)
sedan 1200 S (in opbouw) word nu een 2.0 16V (verkocht)
coupe 2 liter 16V (wacht op restauratie)
orgineele coupe GT/E 1900 (verkocht)
city 1200 getuned (verkocht)
sedan 2 liter 8V (verkocht)
sedan 1200 S (in opbouw) word nu een 2.0 16V (verkocht)
coupe 2 liter 16V (wacht op restauratie)
orgineele coupe GT/E 1900 (verkocht)
-
- C ervaren
- Berichten: 255
- Lid geworden op: do mei 18, 2006 8:46 pm
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten