Meeting Opel Kadett C Club Belgium Holland.

Plaats hier je foto's en/of verslagen van Kadett C evenementen.

Moderators: kriekje, Automatic-freak, fredje

crossflow
C ervaren
Berichten: 406
Lid geworden op: do jul 13, 2006 2:00 pm

Bericht door crossflow »

[quote="robgte76"]Nee, dat was em niet :lol: , maar die is w
robgte76
C ervaren
Berichten: 436
Lid geworden op: wo aug 29, 2007 3:42 pm
Locatie: Cuijk

Bericht door robgte76 »

Die geel/witte is alleen de allereerste meeting in Budel te zien geweest, dit jaar (na 16 jaar gestald te zijn) weer voor het eerst aanwezig 8) ..
Nog Kadett c loos...huidig projekt
Daigo
C gestoord
Berichten: 1452
Lid geworden op: vr mar 14, 2008 11:27 am
Locatie: Gemonde

Bericht door Daigo »

Ik vond het ook een top meeting.
Alleen was me paps het er niet overeens over het intreegeld voor mij.
Hij is lid nummer 17 en we kwamen met clubauto en toch moest ik nog 4 euro betalen omdat ik geen lid was. ( hij zei wees blij dat er mensen zijn die nog steeds WILLEN komen, hij was best pissig. dus slecht begin (jammer genoeg ))
Dus dat was wel beetje tsja.... (principe kwestie)

De meeting zelf was toppie ( en warm)
Wij hebben het goed naar onze zin gehad.
Alleen stonden er volgens mij net zoveel campers en sleurhutten als kadettjes :p Dus de gezinnetjes werden compleet naar budel verplaatst.

Afbeelding


Er stonden een aantal mooie auto's die er normaal niet zijn.
dus toch ook weer nieuwe of misschien oude bekende.
En het sprinten was vet.

Dan hier wat van mijn foto's

Te beginen met de vetste sedan die er stond.
En dat meen ik zonder grappen of dollen.

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

caravan met achterbank waarop kopsteunen zatan

Afbeelding

coole eigenaar en coole auto als hij klaar is.
Afbeelding

Afbeelding

Sjonnie power :p
staat vet op zijn pootjes zo.
Afbeelding

Peter, Super mooie coupe. Het blok ligt er ook heeeeel netjes in.
we hebben er zeker 10 minuten bij staan kijken
mijn complimenten. ( ook die van me paps )

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

onze olielekkage
Afbeelding
Afbeelding

oookkk suppppeeeerrrr vet ding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

cool sedanneke
Afbeelding

Afbeelding

hele mooie city supervet

Afbeelding

Afbeelding

ook hele mooie en perfecte coupe

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

je hebt ook mooie coupe valt niks over te zeggen
de randen zittn er ook mooi tegenaan

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dan nog even wat:
Er zijn ook mensen van de jeugd die verzot zijn op de c-tjes maar die alleen maar negatief worden benaderd. ( door sommige ) En dus automatisch snel zoiets hebben van dikke vinger. En worden dus neit bij de grote groep betrokken wat jammer is vind ik persoonlijk.
Er word namelijk van een gemeenschappelijke hobby genoten dus iedereen moet die kans krijgen. ( en die kans krijgt niet iedereen)
Dat is jammer mensen.

Het clubleven gaat achteruit omdat er steeds minder rekening word gehouden met de andere en er word steeds meer alleen naar eigen gekeken.



mvg gerry/berry ( vader )
>>>-I'm not leaking oil... i'm marking my territory!-<<<
"Für alles über 8 Minuten auf der Nordschleife, ziehe ich keinen Helm auf" W. Röhrl
geezer
C verslaafd
Berichten: 528
Lid geworden op: ma feb 25, 2008 10:51 am
Locatie: Lichtenvoorde
Contacteer:

Bericht door geezer »

Daigo schreef:Ik vond het ook een top meeting.
Alleen was me paps het er niet overeens over het intreegeld voor mij.
Hij is lid nummer 17 en we kwamen met clubauto en toch moest ik nog 4 euro betalen omdat ik geen lid was. ( hij zei wees blij dat er mensen zijn die nog steeds WILLEN komen, hij was best pissig. dus slecht begin (jammer genoeg ))
Dus dat was wel beetje tsja.... (principe kwestie)
Ben jij dan ook lid van de "Opel Kadett C Club Belgium / Holland" ? Ik weet dat jij lid bent van "Opel Kadett C Club Nederland. Maar van BE/NL ?

Ik had me zelf ook een beetje vergist en door elkaar gehaald
Kadettloos

Fake Splits Can f*ck Off !!
air
C gevonden
Berichten: 16
Lid geworden op: di okt 16, 2007 7:13 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door air »

Bij mijn weten hoefde er voor kinderen TOT 4 jaar geen entre betaald te worden. Mijn dochter van 3 mocht dat ook gratis mee het terein op. Stond zo op het boord bij de entree wat ik me kan herinneren. Dus ik denk dat e.e.a. op een vergissing berust.

Maar kom, enig idee wat het kost om zoiets neer te zetten? Ik vind de prijzen nog zeer schappelijk. Zie maar een camping te vinden waar je voor dat geld een heel week-end onder de pannen bent.

Voor wat betreft die paardestr*nt, ja dat vond ik ook een misser en ik zou als organisatie ook denk nog wel een babbeltje hebben met de eigenaar van het terein en mogelijk zelfs trachten wat te reclameren van de betaalde huur. Maar, dit valt dus niet de club te verwijten maar de eigenaar van het veld die daar met de gierkar of zoiets overheen is gegaan.

Men moet op de Opelfora, dus niet alleen hier, eens ophouden me zeuren dat alles duur is geworden.
Kadettjes (en andere oude Opels) worden zeldzamer dus ook onderdelen worden zeldzamer. Het is een vragende markt dus logisch dat iemand ergens wat meer geld voor vraagt. De sport is dan om een onderdeel ergens anders voor wat minder aan te kunnen schaffen. Ook ik doe daar aan mee. Maar als het onderdeel echt goed is en ik het echt nodig heb dan betaal ik ook gewoon de prijs.

Anyway, zoals ik al eerder schreef, het was gezellig en het welkom aan de entree was erg hartelijk. Dat heb ik elders ook wel eens anders meegemaakt.

Laterssssssss

Ferry
Power to the people that own rear wheel driven cars
Joepp
C gestoord
Berichten: 1292
Lid geworden op: za jan 19, 2008 11:25 pm
Locatie: Spaubeek

Bericht door Joepp »

Daigo schreef:Er zijn ook mensen van de jeugd die verzot zijn op de c-tjes maar die alleen maar negatief worden benaderd. ( door sommige ) En dus automatisch snel zoiets hebben van dikke vinger. En worden dus neit bij de grote groep betrokken wat jammer is vind ik persoonlijk.
Er word namelijk van een gemeenschappelijke hobby genoten dus iedereen moet die kans krijgen. ( en die kans krijgt niet iedereen)
Dat is jammer mensen.
Heb ik nog nix van gemerkt..
Als ik zondag tot prijsuitreiking was gebleven had ik de aanmoedigingsprijs gekregen hoorde ik naderhand :oops:
Opel Kadett C2 Coupé '77 Aka 'Willem' of 'De Joepcoup'
Opel Kadett C1 City {underconstruction}
Opel Kadett C2 Sedan {over..}
Automatic-freak
C gestoord
Berichten: 1803
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 10:56 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Automatic-freak »

Betreffende het veld; dit is dus bij een manege .... zou je dan paardestront kunnen vermijden !? :(

Verder vond ik het een zeer goede opkomst, zeker t.o.v. de laatste jaren & jammer genoeg zitten ze op de verschillende fora als maar door te zeuren over deze club maar zelf iets organiseren is er ook niet bij !!

Degene die weten wat het kost (zowel financieel als organisatorisch) om iets dergelijks 'op poten' te zetten, weten wel beter ... en natuurlijk zijn er altijd dingen die voor verbetering vatbaar zijn, maar geef dit dan aub door aan de organisatie i.p.v. 'openbaar' te klagen op een forum :(

Het lijkt er nu een beetje op dat er meerdere mensen zijn die 'proberen' om de verschillende meetings 'om zeep' te helpen en zo ervoor willen zorgen dat er straks helemaal g
----- Volvo 244 V6 GLT-R Automatic '80 - Volvo 850 20v GLT Automatic '92 - Volvo 245 2.3 GLT Automatic '84 -----

------------------------ "Voor elke oplossing is er een probleem !! " -----------------------
aero75
C gevonden
Berichten: 20
Lid geworden op: ma sep 29, 2008 10:19 pm
Locatie: Denekamp
Contacteer:

Bericht door aero75 »

crossflow schreef:
robgte76 schreef:Dat laatste moet ik je volkomen gelijk in geven... En dat je voor een manneke van 3 entree moet betalen :shock: .. Ben blij dat mijn manneke gewoon thuis was... Ik ken ook iemand (noem geen naam) die ter plekke zijn lidmaatschap opgezegd heeft, omdat ie voor vrouw en kind moest betalen...
Sorry Rob, maar je spreekt niet de waarheid. Die persoon waar jij het over hebt, heeft alleen betaald voor zijn vrouw/vriendin....en dat was
wegrenner
C verslaafd
Berichten: 581
Lid geworden op: ma jul 02, 2007 8:33 pm

Bericht door wegrenner »

ik vind het top geregeld,

tja paarde poep, helaas, is niet anders
schoenen aan en klaar ;)
niet zo moeilijk doen wees relaxed

en betalen per persoon heeft wel mijn voorkeur

je maakt ook gebruik van de facilitijten per persoon

heb vaak zat gehad dat mensen die met ze 3 komen in 1 kadett eigenlijk veel goedkoper uitzijn dan 3 mensen komen met 3 kadetten
en het gaat juist om de auto's
dus daar moet je niets voor rekenen

die wil je binnen hebben toch,
anders has id net zo goed met bas en me pa samen kunnen rijden
scheeld weer 2 keer intree

mara genoeg gezeurt
wegrenner
C verslaafd
Berichten: 581
Lid geworden op: ma jul 02, 2007 8:33 pm

Bericht door wegrenner »

hier bij mijn foto's

van het zeer gezellig weekend
dat pijndoet aan de lag spieren

zou zeggen doe relaxed en op naar de volgende meet

http://wegrenner.hyves.nl/album/4181817 ... /GSaaztub/
daar zijn ze te vinden

met groet Gertjan 8)
air
C gevonden
Berichten: 16
Lid geworden op: di okt 16, 2007 7:13 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door air »

wegrenner schreef:mara genoeg gezeurt
Hier sluit ik me bij aan :D
Power to the people that own rear wheel driven cars
joel
C gestoord
Berichten: 1049
Lid geworden op: za mar 21, 2009 11:19 am

Bericht door joel »

ik vind 4 euro absoluut niet teveel

bij het all-amerikan weekend op sevenum betalen de mensen met auto 10euro voor 1 dag en 25 voor het hele weekend. ook betalen bezoekers 7 euro entree. dat vind ik veel. die 4 euro voor zon meeting vind ik absoluut niet veel
Loretta
C geïnteresseerd
Berichten: 90
Lid geworden op: wo apr 08, 2009 2:29 pm

Bericht door Loretta »

@ mieke, leuke filmpjes!! Filmpje van de wipkiprace is helemaal geweldig!!

Ik vond het eigenlijk wel meevallen met die paardenstront, die was door de zon redelijk uitgedroogd iig. Al leek ik schijnbaar wel meer op een dronken lor door ze te ontwijken omdat ik op blote voeten liep 8)

En verder zeg ik 'peace, make love, not war' :D

Was mijn eerste meeting en ik vond het supergezellig!!
wegrenner
C verslaafd
Berichten: 581
Lid geworden op: ma jul 02, 2007 8:33 pm

Bericht door wegrenner »

op zondag liep ik ook op blote voeten, entja dan raak je er wel eens een, tja, had ik schijt aan ;)
geezer
C verslaafd
Berichten: 528
Lid geworden op: ma feb 25, 2008 10:51 am
Locatie: Lichtenvoorde
Contacteer:

Bericht door geezer »

volgens mij kon je er iemand knockout mee gooien zo droog was het, dus who gives a f*ck

Ik vond het zondag gezellig, was de eerste keer op budel.
Kadettloos

Fake Splits Can f*ck Off !!
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten