Silschede 2008

Plaats hier je foto's en/of verslagen van Kadett C evenementen.

Moderators: kriekje, Automatic-freak, fredje

Opvolger
Beheerder
Berichten: 420
Lid geworden op: zo mei 21, 2006 11:21 pm
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Silschede 2008

Bericht door Opvolger »

Zo het was mij een weekendje wel, gezellig maar toch allemaal een beetje vreemd.

Zusje (fruija) was al om 17:30 bij ons thuis. Zelf stond ik nog in de file naar huis te rijden. Na het avond eten om 19u maar is vertrokken...
Het werd al snel slecht weer, was nog nooit naar silschede geweest dus de route was ook nieuw voor mij. Eerst wilde de city maar niet vooruit komen... had woensdag de koppakking vervangen en de ontsteking nog niet helemaal juist gezet. Onderweg dus even stoppen, gelukkig sleutel 13 nog in de auto liggen dus kon hem iets verdraaien en weer iets harder dan 110km/h :)
Rijden we netjes op de duitse snelweg 3, valt mijn pda (tomtom) even uit... Gaat hij weer aan, de kaart verdwenen van mijn SD-kaart, dus 'geen kaart gevonden'. Had ik geen papierenkaart van Duitsland bij me, want die lagen in de Sedan... Grrr. dan maar een beetje op de gok aangezien fruija ook geen kaart bij zich had. (lekker voorbereid :)). Na een tijdje begon ik te twijfelen en wilde ik net stoppen om te gaan bellen, haalde mijn zusje me al bellend in. Ze had al een hulplijn ingeschakeld.

Eindelijk aangekomen nog steeds regen, en regen, en regen. Aangezien in 2 weken geleden de caravan verkocht had, waren we met de tent. Hmmm begon l spijt te krijgen. In de regen maar de tent opgezet en zal je net zien, ben je klaar stopt het met regenen. :(

Vrijdag op zaterdag een regen- en storm-achtige nacht gehad maar zaterdag droog!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Lekker wezen shoppen in een plaat in en buurt en tevens even gekeken waar we gingen eten met z'n 6en.
Afbeelding
Terug op de meeting nog even gezeten en heeft dennis onze Kindersupriste nog even bewonderd
Afbeelding
Jam jam jam...uiteten! Duitsers weten hoe ze schnitzels moeten maken :).
Zaterdagavond eerst met ze allen in de voortent van jolanda en geert gezeten, daarna nog even voor met z'n alle gestaan bij de bier-wagen.
Afbeelding

Zondag begon weer droog! heerlijk, want de voorspellingen waren niet al te best. Met de prijs uitreiking zijn geert en jolanda in de prijzen gevallen!
1ste met origineelste Kadett C
Afbeelding

Alleen met het laatste stukje opbreken begon het te regenen, gelukkig wel alles droog binnen gekregen alleen Peter regende een beetje nat met z'n Coupe vast zetten op de aanhanger...
Met af en toe regen en zon vertrokken naar huis, de stoet werd steeds korter omdat er steeds mensen andere kanten op moesten, totdat alleen zusje nog achter ons reed...
Afbeelding

Nu weer thuis en de foto's maar is posten :)
klikje

-ps mijn camera is af en toe in andere handen terecht gekomen, dus niet alle rare foto's zijn door mij gemaakt!
By ikke geschryfd
rellie kel
C gestoord
Berichten: 3616
Lid geworden op: ma mei 08, 2006 10:30 pm
Locatie: Lottum
Contacteer:

Bericht door rellie kel »

ja het was wel weer een z
rellie kel
C gestoord
Berichten: 3616
Lid geworden op: ma mei 08, 2006 10:30 pm
Locatie: Lottum
Contacteer:

Bericht door rellie kel »

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Jolleke
Beheerder
Berichten: 598
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:11 am
Locatie: Noord-Limburg

Bericht door Jolleke »

Onze foto's komen nog. (Heb nog vakantie, geen tijd om foto's te posten) Maar was een gezellige meeting. Weekend was weer veel te snel voorbij. En achteraf viel het weer ook nog erg mee.
Daigo
C gestoord
Berichten: 1452
Lid geworden op: vr mar 14, 2008 11:27 am
Locatie: Gemonde

Bericht door Daigo »

wow die groen zwarte sedan.
met GTE erop
die is wel echt super zeg. en zo te zien aan de binnenkant ook.

word er jaloers van
>>>-I'm not leaking oil... i'm marking my territory!-<<<
"Für alles über 8 Minuten auf der Nordschleife, ziehe ich keinen Helm auf" W. Röhrl
Daigo
C gestoord
Berichten: 1452
Lid geworden op: vr mar 14, 2008 11:27 am
Locatie: Gemonde

Bericht door Daigo »

mooie pics tussen zeg.

en wat denk je van die donkergroene sedan??
die heeft er ronal velgen onder zitten maar wel 5 gaats
wat heeft hij in gods naam onder de kap liggen en voor assen?

weet iemand dat toevallig?
>>>-I'm not leaking oil... i'm marking my territory!-<<<
"Für alles über 8 Minuten auf der Nordschleife, ziehe ich keinen Helm auf" W. Röhrl
Opvolger
Beheerder
Berichten: 420
Lid geworden op: zo mei 21, 2006 11:21 pm
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door Opvolger »

steekassen waarschijnlijk aangepast voor 5 gaten en schijven ook met 5 gaten.

wat ik wel netjes gedaan vond (maar niet mooi), waren de vectra grepen in de groen/zwarte sedan. Persoonlijk vind ik echte kadett klinken toch mooier
By ikke geschryfd
Pietje
C gestoord
Berichten: 1665
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 9:42 pm

Bericht door Pietje »

Het was een hele gezellige meeting.

Was wel helemaal op toen ik thuis was.
Hebben onderweg nog een flinke bui over ons heen gehad en was blij toen we daar doorheen waren.

Mss moeten we ze in Duitsland toch maar eens het geheim vertellen van ZOAB. want dat kennen ze daar nog helemaal niet.
WWW.P-POOT.NL

This is how we build it.
Automatic-freak
C gestoord
Berichten: 1803
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 10:56 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Automatic-freak »

Zal ook ff nog wat foto's plaatsen van dit geslaagde weekend !!!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
----- Volvo 244 V6 GLT-R Automatic '80 - Volvo 850 20v GLT Automatic '92 - Volvo 245 2.3 GLT Automatic '84 -----

------------------------ "Voor elke oplossing is er een probleem !! " -----------------------
Automatic-freak
C gestoord
Berichten: 1803
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 10:56 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Automatic-freak »

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mvg Erik
----- Volvo 244 V6 GLT-R Automatic '80 - Volvo 850 20v GLT Automatic '92 - Volvo 245 2.3 GLT Automatic '84 -----

------------------------ "Voor elke oplossing is er een probleem !! " -----------------------
Opvolger
Beheerder
Berichten: 420
Lid geworden op: zo mei 21, 2006 11:21 pm
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door Opvolger »

Pietje schreef:Het was een hele gezellige meeting.

Was wel helemaal op toen ik thuis was.
Hebben onderweg nog een flinke bui over ons heen gehad en was blij toen we daar doorheen waren.

Mss moeten we ze in Duitsland toch maar eens het geheim vertellen van ZOAB. want dat kennen ze daar nog helemaal niet.
volgens mij hebben ze het toch al hier en daar een paar kilometer wel met die troep liggen, maar zolang ik met normaal rijden een 1200cc automaat in een bocht aan het glijden krijg met asfalt zonder zand... klopt er toch iets niet... (nee er lag ook geen sneeuw! was 15a20 graden ongeveer buiten)
By ikke geschryfd
malle pietje
C ervaren
Berichten: 484
Lid geworden op: za sep 30, 2006 6:37 pm
Locatie: Zelhem

Bericht door malle pietje »

het enige glijden wat ik ooit in Duisland heb gedaan was in een ijzel-situatie , dat het asfalt op de Duitse autobahn slecht is,zeker voor verlaagde old-timers met dikke schokdempers, moge duidelijk zijn.
maar gebrek aan grip heb ik geen last van gehad, waarbij we in de hoosbuien die we onderweg hebben gehad toch gewoon snelheden van 100-120 hebben aangehouden met caravan.
misschien toch eens aan en betere kwaliteit band gaan denken ?

ps : met de meeting geluk gehad met het weer :D
deze meeting was zoals gebruikelijk weer gezellig, weer of geen weer btw.

gr,
Guus.
DWARS DE HOEK OM
rellie kel
C gestoord
Berichten: 3616
Lid geworden op: ma mei 08, 2006 10:30 pm
Locatie: Lottum
Contacteer:

Bericht door rellie kel »

wat een geplaar toch zo'n caravan...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Automatic-freak
C gestoord
Berichten: 1803
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 10:56 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Automatic-freak »

'Geplaar' !? :? Wa is dat !? :? :shock:
----- Volvo 244 V6 GLT-R Automatic '80 - Volvo 850 20v GLT Automatic '92 - Volvo 245 2.3 GLT Automatic '84 -----

------------------------ "Voor elke oplossing is er een probleem !! " -----------------------
Pietje
C gestoord
Berichten: 1665
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 9:42 pm

Bericht door Pietje »

malle pietje schreef:het enige glijden wat ik ooit in Duisland heb gedaan was in een ijzel-situatie , dat het asfalt op de Duitse autobahn slecht is,zeker voor verlaagde old-timers met dikke schokdempers, moge duidelijk zijn.
maar gebrek aan grip heb ik geen last van gehad, waarbij we in de hoosbuien die we onderweg hebben gehad toch gewoon snelheden van 100-120 hebben aangehouden met caravan.
misschien toch eens aan en betere kwaliteit band gaan denken ?

ps : met de meeting geluk gehad met het weer :D
deze meeting was zoals gebruikelijk weer gezellig, weer of geen weer btw.

gr,
Guus.
Het merk is wel goed. Ik had deze banden ook onder de Senator zitten ze zijn alleen een keer aan vervanging toe dat is eigenlijk alles.
WWW.P-POOT.NL

This is how we build it.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten