Pagina 1 van 6

Rotti rotti (part GT/E)

Geplaatst: di jan 30, 2007 7:30 pm
door rellie kel
De GT/E's zijn snel, maar ook snel weg:
Afbeelding
Afbeelding

Geplaatst: di jan 30, 2007 8:08 pm
door schrump
zou dat komen doordat ze iets meer lijden door de krachten die ontstaan met een grote motor?

Geplaatst: di jan 30, 2007 8:21 pm
door rellie kel
ja door de snelheid wordt t rottingsproces versneld :shock:

Geplaatst: di jan 30, 2007 8:38 pm
door schrump
en wij er maar grote motoren inbouwen.........

Geplaatst: di jan 30, 2007 9:45 pm
door matty
das pas zonde

Geplaatst: wo jan 31, 2007 7:19 pm
door Jolleke
schrump schreef:en wij er maar grote motoren inbouwen.........
Ja, misschien moeten jullie daar maar eens mee op houden. Ik stel voor dat we een partij oprichten voor het behoud van de Kadett C. :shock:

Geplaatst: wo jan 31, 2007 8:44 pm
door Automatic-freak
Een vla-flip GTE in C1-uitvoering; das pas rot ... :P :wink:

Ben er wel van overtuigd dat je met een zware motor de carosserie zwaarder belast; zeker als er ook snel mee gereden wordt... hierdoor krijg je meer torderingen in de carosserie; die al snel haarscheurtjes gaat vertonen die vervolgens gaan roesten ....

(kijk maar bij bv. de Corsa B; die vertonen al snel haarscheurtjes in de B-stijl net achter het portier (3 deurs), onder het raam; en dan met name de snellere (bereden) auto's ....)

Mvg Erik

Geplaatst: do feb 01, 2007 10:45 pm
door schrump
Jolleke schreef:
schrump schreef:en wij er maar grote motoren inbouwen.........
Ja, misschien moeten jullie daar maar eens mee op houden. Ik stel voor dat we een partij oprichten voor het behoud van de Kadett C. :shock:
verpicht 2 kadettjes kopen en 1200 houden, voordat je er een met een grote motor mag bouwe 8)

Geplaatst: do feb 01, 2007 10:55 pm
door Jolleke
Dat lijkt me een goed begin!!

Geplaatst: vr feb 02, 2007 8:03 pm
door rellie kel
tja en wat is een grote motor...

Geplaatst: zo feb 04, 2007 7:12 am
door groeneklodder
Denk dat ik er bij mij maar een 1.0 blokkie in ga hangen........... :lol:

Geplaatst: do feb 15, 2007 10:30 pm
door Pietje
ja of een mooie fijne dikke 2.4

of nog mooier zon fijne Ford Cosworth motor. dan begint het toch al wat voller te worden.

Of dan toch de senator slopen en de 24V erin hangen.

Dan hangt het toch wel heel aardig vol.

Maar in ieders geval GT/E tje is inderdaad aardig rot.

je zou die auto gekocht hebben met zon idee van die de a stijlen zijn wel rot en de balkjes ook wel maar dat krijgen we wel klaar, laten we de spatborden er maar eens afhalen. :shock: :shock: :shock: :?

Geplaatst: wo feb 21, 2007 8:35 am
door kadett-c-coupe
dat binnenscherm is echt niet normaal. als je n pak suiker op die motor legt knakt de auto middendoor of wa :shock:

Geplaatst: ma feb 26, 2007 9:46 pm
door Sylvian
schrump schreef:
Jolleke schreef:
schrump schreef:en wij er maar grote motoren inbouwen.........
Ja, misschien moeten jullie daar maar eens mee op houden. Ik stel voor dat we een partij oprichten voor het behoud van de Kadett C. :shock:
verpicht 2 kadettjes kopen en 1200 houden, voordat je er een met een grote motor mag bouwe 8)
ha dat zou mooi zijn,.. dan kan ik nooit harder dan 140...

Geplaatst: ma mar 05, 2007 1:25 pm
door kadett-c-coupe
ja maar als je er 2 moet kopen, 2x 140 is wel 280 he :lol: