Pagina 3 van 3
Re: de orgineel nederlandse Aero's
Geplaatst: do okt 24, 2013 9:35 pm
door paul
bovendoen hen ik aero nummer 122, import, aero op kenteken en de 120 niet
en hoe verklaar je verschil in gewicht dan ?
daar komen we nooit meer achter lijkt mij
gr
paul
Re: de orgineel nederlandse Aero's
Geplaatst: vr okt 25, 2013 5:56 pm
door lepomada
Ik heb jaren terug eens een auto ingevoerd en die werd toen gewogen.
Zou dus kunnen dat het gewicht bij import iets anders is.
Of er verschil zit tussen gewicht C1 en C2 weet ik niet, wel had je later een 16S motor, die zal ook wel zwaarder wezen.
Grt, Marcel
Re: de orgineel nederlandse Aero's
Geplaatst: vr okt 25, 2013 9:53 pm
door o.d.c.n.
Mijn Aero is ook ingevoerd, staat KADETT AERO op kenteken en 798 kg, ingevoerd in 2001.
gr Marcel
Re: de orgineel nederlandse Aero's
Geplaatst: vr okt 25, 2013 10:48 pm
door paul
die gegevens zijn ook bekend bij de rdw, zit een typegoedkeuring op vandaar dat het me bevreemd dat er dan geen aero op kenteken staat en afwijkend gewicht is.
maar goed ........., opel en rdw doen wel vaker vreemde dingen
heb ascona sport gehad, orgineel 13s sport (via duitsland op laten vragen) en op nl kenteken 20E ?
kwam hier pas achter na de verkoop, nooit geweten LOL
Re: de orgineel nederlandse Aero's
Geplaatst: di feb 25, 2014 12:33 pm
door aero-bernd
Hallo, ich bin Bernd aus Deutschland und habe den Aero Baur Nr 400 Orginal neu ausgeliefert nach Amsterdam, immer in NL angemeldet, jetzt in Deutschland.
Gruß Bernd
Re: de orgineel nederlandse Aero's
Geplaatst: do jan 15, 2015 1:32 pm
door JvV
81-TM-27 -
http://forum.opelkadettcclub.nl/viewtop ... =6&t=12863
Stond nog niet in het register en was ook in dit topic nog niet bekend.