Page 1 of 1

van 4 naar 6 cilinders en meer vragen..

Posted: Sat May 22, 2010 9:02 pm
by pascalm
Vraag is beantwoordt.

Re: 4 naar 6 cilinder

Posted: Sat May 22, 2010 9:07 pm
by Daan D
Volgens mij geldt hier hetzelfde voor: keuringsafspraak bij RDW en als hij APK-waardig is, paar tientjes afrekenen en klaar.

Re: 4 naar 6 cilinder

Posted: Sat May 22, 2010 9:27 pm
by pascalm
Ik moet bij de Rekord nog wat apk laswerk doen, als ik klaar ben zijn er nog zichtbare plekken over, is dat erg?
Dus deuren, voorkant enz.

En de Rekord rijdt alleen op gas, er zit niks op voor op benzine te rijden, mag dit voor een keuring?

Mag ik ook een gastank onder de Rekord hangen, inplaats van vroegere benzinetank?

Re: 4 naar 6 cilinder

Posted: Mon May 24, 2010 7:56 pm
by gabbermaikel
pascalm wrote:Ik moet bij de Rekord nog wat apk laswerk doen, als ik klaar ben zijn er nog zichtbare plekken over, is dat erg?
Dus deuren, voorkant enz.

En de Rekord rijdt alleen op gas, er zit niks op voor op benzine te rijden, mag dit voor een keuring?

Mag ik ook een gastank onder de Rekord hangen, inplaats van vroegere benzinetank?
als je die lpg er zelf ingebouwd hebt zou ik even kijken of je zo'n boekje met alle eisen en dingen over lpg inbouw kan krijgen, daar staat alles wel in
en volgens mij zou lpg alleen prima moeten kunnen, want een benzine auto mag toch ook? die heeft ook geen andere backup brandstof en diesel hetzelfde verhaal

Re: van 4 naar 6 cilinders en meer vragen..

Posted: Mon May 24, 2010 8:04 pm
by pascalm
Ok, het is opgelost.

Bedankt!