van 4 naar 6 cilinders en meer vragen..

Stel hier je vragen/opmerkingen mbt de APK of RDW.

Moderators: JvV, kriekje

Post Reply
pascalm
C liefhebber
Posts: 177
Joined: Sat Jul 18, 2009 10:29 am
Location: Nederland

van 4 naar 6 cilinders en meer vragen..

Post by pascalm » Sat May 22, 2010 9:02 pm

Vraag is beantwoordt.
Last edited by pascalm on Mon May 24, 2010 8:03 pm, edited 4 times in total.

User avatar
Daan D
C ervaren
Posts: 289
Joined: Mon May 12, 2008 9:02 pm

Re: 4 naar 6 cilinder

Post by Daan D » Sat May 22, 2010 9:07 pm

Volgens mij geldt hier hetzelfde voor: keuringsafspraak bij RDW en als hij APK-waardig is, paar tientjes afrekenen en klaar.
Smoking...

pascalm
C liefhebber
Posts: 177
Joined: Sat Jul 18, 2009 10:29 am
Location: Nederland

Re: 4 naar 6 cilinder

Post by pascalm » Sat May 22, 2010 9:27 pm

Ik moet bij de Rekord nog wat apk laswerk doen, als ik klaar ben zijn er nog zichtbare plekken over, is dat erg?
Dus deuren, voorkant enz.

En de Rekord rijdt alleen op gas, er zit niks op voor op benzine te rijden, mag dit voor een keuring?

Mag ik ook een gastank onder de Rekord hangen, inplaats van vroegere benzinetank?

gabbermaikel
C ervaren
Posts: 265
Joined: Sat Mar 27, 2010 8:40 pm

Re: 4 naar 6 cilinder

Post by gabbermaikel » Mon May 24, 2010 7:56 pm

pascalm wrote:Ik moet bij de Rekord nog wat apk laswerk doen, als ik klaar ben zijn er nog zichtbare plekken over, is dat erg?
Dus deuren, voorkant enz.

En de Rekord rijdt alleen op gas, er zit niks op voor op benzine te rijden, mag dit voor een keuring?

Mag ik ook een gastank onder de Rekord hangen, inplaats van vroegere benzinetank?
als je die lpg er zelf ingebouwd hebt zou ik even kijken of je zo'n boekje met alle eisen en dingen over lpg inbouw kan krijgen, daar staat alles wel in
en volgens mij zou lpg alleen prima moeten kunnen, want een benzine auto mag toch ook? die heeft ook geen andere backup brandstof en diesel hetzelfde verhaal
in het bezit van een c1 coupe met volvo b230fk, bijna klaar.

pascalm
C liefhebber
Posts: 177
Joined: Sat Jul 18, 2009 10:29 am
Location: Nederland

Re: van 4 naar 6 cilinders en meer vragen..

Post by pascalm » Mon May 24, 2010 8:04 pm

Ok, het is opgelost.

Bedankt!

Post Reply