Page 4 of 7

Posted: Tue Jun 30, 2009 8:53 am
by Bear79
Nee, het beste is om van de voren toch wat informatie te vragen.
Bv. mocht je een groep A uitlaat hebben... dan kom je al niet door de DB-test en kun je naar het Noorde van het land en dan kost het some money honey!!!

Ik heb Pipo een emailadresje geven van mijn keurmeister van de RDW, ook via via aangekomen, dus das VERDOMD hendig!!!

Greetz,
Sexy Lexie

Posted: Tue Sep 15, 2009 10:49 am
by pipo
ben vandaag met de city met een c30ne motor naar de rdw geweest.half uur binnen en weer buiten met goedkeuring.

effe wegen er onderdoorlopen remmentesten en klaar :lol:

nu is hij streetlegaal
:wink:

Posted: Tue Sep 15, 2009 11:55 am
by Automatic-freak
pipo wrote:ben vandaag met de city met een c30ne motor naar de rdw geweest.half uur binnen en weer buiten met goedkeuring.

effe wegen er onderdoorlopen remmentesten en klaar :lol:

nu is hij streetlegaal
:wink:
Dat is mooi !!

Ik mag aan het einde van de middag ff langs, zullen we zien of er verschil is per keurings-station ...

Mvg Erik

Posted: Tue Sep 15, 2009 12:37 pm
by JvV
Automatic-freak wrote:
pipo wrote:ben vandaag met de city met een c30ne motor naar de rdw geweest.half uur binnen en weer buiten met goedkeuring.

effe wegen er onderdoorlopen remmentesten en klaar :lol:

nu is hij streetlegaal
:wink:
Dat is mooi !!

Ik mag aan het einde van de middag ff langs, zullen we zien of er verschil is per keurings-station ...

Mvg Erik
Verschil zou er niet mogen zijn, gewoon hun er op wijzen dat de regels zijn veranderd als ze moeilijk doen. Wat ik las bij het Opel-Form was bij een keuringsstation er ook problemen en was er niet iedereen van op de hoogte. Dus gewoon op je trepen staan dan.

Posted: Tue Sep 15, 2009 12:59 pm
by pipo
Automatic-freak wrote:
pipo wrote:ben vandaag met de city met een c30ne motor naar de rdw geweest.half uur binnen en weer buiten met goedkeuring.

effe wegen er onderdoorlopen remmentesten en klaar :lol:

nu is hij streetlegaal
:wink:
Dat is mooi !!

Ik mag aan het einde van de middag ff langs, zullen we zien of er verschil is per keurings-station ...

Mvg Erik
ok een 6cil??? :shock: of je 4 deurs op 2,0[2,4] zetten

onderling zou het niet mogen verschillen maar doet het toch ligt volgensmij aan de keurmeester die je krijgt.die van mij had niks met c kadett maar vond het wel gaaf en zei dat het nettjes er in lag terwijl ik vind dat het beter kon

Posted: Tue Sep 15, 2009 7:59 pm
by Automatic-freak
Nee, de vierdeurs op vier-cilinder zetten ...

Had toch wel een keurmeester die

Posted: Tue Sep 15, 2009 8:29 pm
by pipo
ok dus onderlinge keurmeesters zijn toch anders
hahaha

Posted: Tue Sep 15, 2009 9:05 pm
by Automatic-freak
pipo wrote:ok dus onderlinge keurmeesters zijn toch anders
hahaha
Ach ja, blijkt maar weer dat ze op 'oudere leeftijd' ook nog bij moeten leren die RDW-keurmeesters :o

Had er wel 'de brui' in vanmiddag, maar kan er nu wel om lachen :D

Posted: Wed Sep 16, 2009 12:21 pm
by joel
pipo wrote:ok dus onderlinge keurmeesters zijn toch anders
hahaha
ik ga ze hier in venlo binnenkort maar eens chekken. volgens een vriend van me zitten daar zelfs wat opel liefhebbers ( dan maar hopen dat ik er een tref :lol: )

Posted: Wed Sep 16, 2009 12:34 pm
by pipo
joel wrote:
pipo wrote:ok dus onderlinge keurmeesters zijn toch anders
hahaha
ik ga ze hier in venlo binnenkort maar eens chekken. volgens een vriend van me zitten daar zelfs wat opel liefhebbers ( dan maar hopen dat ik er een tref :lol: )
ben je al zover dan??

Posted: Thu Sep 17, 2009 6:17 pm
by pipo
:wink:

Image

Posted: Thu Sep 17, 2009 6:38 pm
by joel
pipo wrote:
joel wrote:
pipo wrote:ok dus onderlinge keurmeesters zijn toch anders
hahaha
ik ga ze hier in venlo binnenkort maar eens chekken. volgens een vriend van me zitten daar zelfs wat opel liefhebbers ( dan maar hopen dat ik er een tref :lol: )
ben je al zover dan??

hij is bijna rijdbaar :lol: ik moet nog assen en lassen

blok ligt er iig netjes in. maar ik ga eerst gewoon eens langs om het een ent ander te vragen. ze moeten ook nog een keer bij mij langs komen voor een nieuw chassisnummer

Posted: Thu Sep 17, 2009 7:57 pm
by Joepp
@ pipo:


supervet!

2969cm

Posted: Thu Sep 17, 2009 8:01 pm
by pipo
ja en hij weegt toch maar 968 kg terwijl een gte tussen de 902 en 920 weegt 8)

Posted: Thu Sep 17, 2009 9:14 pm
by Automatic-freak
Mooi hoor,

Wou die van mij er ook op zetten, maar lukt nu ff niet ... :oops:

Mvg Erik

P.s. voor degene die dit wel kunnen 54-TE-19 :wink: