Pagina 5 van 5

Geplaatst: vr jun 26, 2009 5:36 pm
door geezer
hehe bij mij komen ze hier op het werk om mijn dett te keuren. Ff de weegbrug op en co meten en dan was het wel in orde zijden ze. Alleen komen ze al op 1 juli dus moet ff kieke of alles nog netjes is.

Geplaatst: zo jun 28, 2009 9:25 pm
door Daigo
even een vraagje.

Wat als je een 1.2 automaat hebt gehad nu 1.2 op kenteken
en daar een 1.6 inlegt? je zit binnen de 40% norm.
aangezien je met 40% afwijking op 1680 cc zit.

Du sgewoon APK waardig?

mvg gerry

Geplaatst: zo jun 28, 2009 9:40 pm
door Tijs
uhm.. het gaat om 40% vermogen winst niet de cilinder inhoud...
en voor de apk word er niet naar cilinderinhoud gekeken. alleen bij de rdw bij omkeuren

Geplaatst: ma jun 29, 2009 11:59 am
door Daigo
ok hoeveel pk heeft een 1.6S blok dan?

Geplaatst: ma jun 29, 2009 1:49 pm
door Tijs
geen idee, maar je had toch een 2.4... en eerst de 1.6 op kenteken zetten en dan de 2.4 (dus 2x de 40% regeling) werkt niet, want er wordt altijd uitgegaan van de basis.. 1.2 dus..
maar zoals ik het begrijp boeit dit allemaal eigenlijk niet meer..
want volgens mij moest je bij de 40% regeling ook gewoon zoon apk test ondergaan bij de rdw.. en dat moet nu ook.. alleen hoef je nu geen rekening meer te houden met 40%...

Geplaatst: ma jun 29, 2009 1:59 pm
door daruler
2.4 is niet door gegaan is een 16s geworden:P :(

Geplaatst: di jun 30, 2009 8:51 am
door Bear79
Diago,
ik had een 1.2 automaat op kenteken
en nu 2.0E, dus 1.6 moet helemaal no problemos
es spaniool geven.!

ha.haha
Kom je zondag ook na Budel of nie ?

Greetz,
Alex

Geplaatst: do sep 17, 2009 9:43 pm
door pipo
laatste berichten wat ik van de keurmeester heb gehoord is.
maakt niet uit wat voor merk blok of aantal cil als het maar netjes is ingebouwt en niet te veel herrie maakt co klopt remvertraging goed is en gewoon bestuurbaar is.als ze twijfelen maken ze een rondje met de auto of hij wel op de weg blijft liggen zoja dan komt het goed.
I love de nieuwe regels :wink:

Geplaatst: do sep 17, 2009 9:46 pm
door joel
pipo schreef:laatste berichten wat ik van de keurmeester heb gehoord is.
maakt niet uit wat voor merk blok of aantal cil als het maar netjes is ingebouwt en niet te veel herrie maakt co klopt remvertraging goed is en gewoon bestuurbaar is.als ze twijfelen maken ze een rondje met de auto of hij wel op de weg blijft liggen zoja dan komt het goed.
I love de nieuwe regels :wink:
die nieuwe regeltjes zijn inderdaad super. maar ik ben bang dat het niet lang zo blijft :P

Geplaatst: do sep 17, 2009 9:47 pm
door Tijs
het is al best lang, denk dat het er nog wel ff is...
al heb ik vandaag wel motorverklaring ontvangen, dus gaat voor mij ook niet al te lang meer duren.

Geplaatst: do sep 17, 2009 9:47 pm
door pipo
Danoontje schreef:wow, dus als ik het goed lees, en je hebt een B-kadett van voor 73 dan kun je zonder veel problemen en veel geld uit te geven hier een 2liter of zelfs meer in leggen. Zelfs als deze nooit in de auto heeft gelegen. Een blokje van een ander merk ofzo? :shock: :shock:
staat bij mij nog in de wacht een b kadett met mv6 er in :wink: blok ligt er in maar bak en de rest moet nog.maar eerst mijn station op v6 zetten

Geplaatst: do sep 17, 2009 9:51 pm
door pipo
joel schreef:
pipo schreef:laatste berichten wat ik van de keurmeester heb gehoord is.
maakt niet uit wat voor merk blok of aantal cil als het maar netjes is ingebouwt en niet te veel herrie maakt co klopt remvertraging goed is en gewoon bestuurbaar is.als ze twijfelen maken ze een rondje met de auto of hij wel op de weg blijft liggen zoja dan komt het goed.
I love de nieuwe regels :wink:
die nieuwe regeltjes zijn inderdaad super. maar ik ben bang dat het niet lang zo blijft :P
nou weet ik niet je kunt het op 2 manieren bekijken met de nieuwe wedgeving krijgen ze wel de meeste ombouwprojecten binnen en dieworden pas echt goedgekeurt als ze ook goed zijn dus niet van die dingen die er nu rondrijden die met houtje touwtje in elkaar hangen en dus levensgevaarlijk zijn.
en de meeste laten het nu doen om dat de kosten betaalbaar zijn van het keuren en niet het risico gaan lopen dat er wat gebeurt.
als ze nu hun goedkeuring over een project geven en er gebeurt wat ligt het toch aan de rechter voet van de bestuurder :wink:

Geplaatst: do sep 17, 2009 9:53 pm
door Tijs
uhu, en die paar houtje touwtje oplossingen vissen ze er nu wel uit..
anders blijven die gewoon rond rijde

Re:

Geplaatst: zo sep 19, 2010 6:43 pm
door pascalw
kriekje schreef:En nu een 2.0E in iets anders dan een coupe???
Want een rally is een coupe geweest..
Dus een station/city/sedan enz.??

ciao,

Marcel
van de week een kadett city omgekeurd van 1.2n naar 2.4e. was geen enkel probleem. was er met 20 minuten weer weg. had nog gevraagd of het met city net zo ging als met coupe. quote keurmeester: hij is nu net zo veilig als een coupe en net zo gevaarlijk als de gek achter het stuur :)