met trots kan ik vertellen dat de regeling nog niet veranderd is met betrekking tot het omkeuren van de motor...
ben net terug op me werk, en heb een papiertje van het kenteken bewijs minder.... (die krijg ik per post een andere
)
Ging allemaal best vlot, al duurd het altijd te lang als je er op zit te wachte, had een afspraak voor 11:45, van te voren nog vloeken en prutsen met de ruite sproeier, kwam er achter dat daar kennelijk ook water in had gezeten en was dus dicht gevroren, vanmorge op me werk even met wat warm water het tankje uitgespoelt, en winter bestendige der in.
even sproeien... alles goed... onderwerg een vieze ruit gekregen dus ik vol trots op het voetpompje stampen... komt er maar aan 1 kant nog uit...
zucht, was gelukkig vroeg dus om 11:20 nog even met een stukje draad het sproeikopje door geprikt en gelukkig werkte het weer.
snel door naar de rdw, 11:30 daar, even melden.... en wachten...
uit eindelijk mocht ik om 12:10 met de auto naar binnen, en stond ik om 12:20 weer terug in de balie...
tijdens het keuren (keurmeester had 12 jaar bij opel gewerkt.. hij kende ze wel) kwam een collega van hem ook nog even kijken "ooh dat valt mee, pas nog een 6 lijn 3L gehad", ik natuurlijk meteen "ooh die blauwe city?" hans is er dus nog steeds bekend
naja keurmeester keek het even aan en zegt "ooh een 2.2" kzeg nee, een 20s maar wel met injectie, zit de verkeerde kleppen deksel op, blaadje van opel nog laten zien over de 20s vermogens enzo... "ja doe dat blaadje maar weg, dat klopt natuurlijk niet als er injectie op zit, dat regel ik zo wel"
hij heeft hem maar meteen als 20E op kenteken gezet
even remmetjes testen en klaar. is niet eens onder de auto door gelopen, hij vond het allemaal wel leuk en goed gedaan
uit eindelijk dus helemaal niet meer gekeken naar die stomme ruitesproeier...
nog even met hem staan babbelen over dat ik ook nog met een andere bezig ben... hij gaf me het advies dat zodra hij ook maar enig sinds apk waardig is, ik het beste direct kon komen, want die regeling zou nooit lang meer blijven dacht hij "het is nu gewoon wachten tot er iemand wordt dood gereden door een e kaett met 3L v6 die met zn vermogen zo de bocht uit vliegt over de stoep en de motor de schuld krijgt"
als ze op de zelfde manier de echte apk keuring doen, is er geen enkel apk bedrijf "makkelijker" als de rdw
maarja, hij had ookal wel gezien dat hij net apk gekeurd was.... dus wellicht daardoor wat sneller overal overheen gegaan.