Jubileumpresentje voor de leden

Ben je clublid, stuur dan even een berichtje met je naam en lidnummer om ook hier in te kunnen.

Moderators: rellie kel, opelnl

Gesloten
Jolleke
Beheerder
Berichten: 598
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:11 am
Locatie: Noord-Limburg

Jubileumpresentje voor de leden

Bericht door Jolleke »

Jubileumgeschenk voor alle leden van Opel Kadett C Club Nederland
Zoals jullie in het clubblad al konden lezen, of misschien wel al tijdens onze meeting hebben gehoord en gezien, is er in verband met het 25-jarig bestaan van Opel Kadett C Club Nederland een verjaardagskalender gedrukt. Voor alle leden is er één kalender GRATIS beschikbaar. Omdat we trots zijn op ons 25-jarig bestaan, trots zijn op jullie als onze leden.
Ben je lid en wil jij ook graag zo’n kalender ontvangen, stuur dan even een mail naar jolanda@opelkadettcclub.nl
Vermeld duidelijk je naam en lidnummer en geef even aan, of je de kalender tijdens een meeting/evenement in ontvangst kunt nemen, of dat je deze graag per post wilt ontvangen.
Per lid is er één kalender beschikbaar. We hebben echter ook een aantal extra kalenders laten drukken en deze zullen vanaf het eind van het seizoen ook beschikbaar komen voor niet-leden. Zij kunnen deze verjaardagskalender kopen voor €7,50 per stuk (exclusief verzendkosten). Mocht jij, als lid, echter graag een extra kalender ontvangen, geef dat dan aan in de mail. Voor leden bestaat er nu de kans deze extra kalender nu al mee te bestellen.


Afbeelding

Afbeelding
boblin
C gevonden
Berichten: 9
Lid geworden op: za okt 15, 2011 3:16 pm
Locatie: alphen aan den rijn

Re: Jubileumpresentje voor de leden

Bericht door boblin »

ik zou hem wel willen ontvangen :) en mario blom ook denk ik wel mijn lidnummer is 80 die van mario weet ik niet zo gauw
c-kadett coupe 1.2 s januarie 1974
Jolleke
Beheerder
Berichten: 598
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:11 am
Locatie: Noord-Limburg

Re: Jubileumpresentje voor de leden

Bericht door Jolleke »

Heb er niet aangedacht, om ze tijdens OPN aan jullie te geven. Ik had er wel meegenomen. Ik kijk even wat ik kan regelen en anders stuur ik ze op.
kriekje
C verslaafd
Berichten: 888
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 7:41 pm
Locatie: Ambjörnarp

Re: Jubileumpresentje voor de leden

Bericht door kriekje »

voor we het vergeten: bedankt voor de kalender!!
(kan ik hem wisselen met die van de andere club :wink: )
beCeten
erny70
C gestoord
Berichten: 1071
Lid geworden op: di jan 01, 2008 9:19 pm
Locatie: Apeldoorn

Re: Jubileumpresentje voor de leden

Bericht door erny70 »

kriekje schreef:voor we het vergeten: bedankt voor de kalender!!
(kan ik hem wisselen met die van de andere club :wink: )


Vind ik leuk
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten