multi-torx bouten

Plaats hier je overige technische vragen en/of tips.

Moderators: JvV, kriekje, opelnl

Gesloten
Schedelwerk
C verslaafd
Berichten: 812
Lid geworden op: di okt 31, 2006 1:44 pm
Locatie: Nijmegen

multi-torx bouten

Bericht door Schedelwerk »

Weet iemand of multi-torx (ook wel triple square of veeltand) bouten, dus die met 12 tanden, ergens in het wild te krijgen zijn? of gaat dat allemaal per onderdeelnummer bij de dealer? Ik zou deze namelijk graag gebruiken voor het vastzetten van diverse motor (aanbouw)delen zoals spruitstuk e.d.
Op internet kom ik een hele sh*tload aan doppensets tegen voor de demontage van deze bouten, maar nergens worden de bouten zelf te koop aangeboden :evil:
Festina lente...

- Kadett C SDN, '76, 1.2s - daily
- Kadett C City, '76, 1.2 - TE KOOP!
- Kadett C GT/E, '76, 2.0s - in restauratie
keesjanvanzanten
C liefhebber
Berichten: 141
Lid geworden op: do nov 12, 2009 10:23 pm
Contacteer:

Re: multi-torx bouten

Bericht door keesjanvanzanten »

misschien kan je plaatselijke automateriaalenzaak ze wel bestellen bij fabory? of kijk ff op www.techwinkel.nl
wegrenner
C verslaafd
Berichten: 581
Lid geworden op: ma jul 02, 2007 8:33 pm

Re: multi-torx bouten

Bericht door wegrenner »

ik heb ze gewoon bij de auto onder delen zaak gekocht, een brezan achtige zaak
Het duurt gemiddeld 26 seconden om je auto te parkeren. Als een andere auto staat te wachten duurt het 31 seconden. Als een ongeduldige automobilist toetert omdat het allemaal niet snel genoeg gaat duurt het parkeren gemiddeld 41 seconden.
gabbermaikel
C ervaren
Berichten: 265
Lid geworden op: za mar 27, 2010 8:40 pm

Re: multi-torx bouten

Bericht door gabbermaikel »

of gewoon bij een ijzerhandel ding(zoals enorm enz) kijken. Hier kun je bij de enorm eigenlijk alle bouten wel kopen en anders kunnen ze ze wel bestellen op de maat die je wil.
in het bezit van een c1 coupe met volvo b230fk, bijna klaar.
Deluxe77
C ervaren
Berichten: 281
Lid geworden op: do mar 13, 2008 7:36 pm

Re: multi-torx bouten

Bericht door Deluxe77 »

En misschien: http://www.fabory.nl
C ceker!!
[img]http://img.photobucket.com/albums/v232/Synetearis/DeluxePixelbakkie.jpg[/img]
erny70
C gestoord
Berichten: 1071
Lid geworden op: di jan 01, 2008 9:19 pm
Locatie: Apeldoorn

Re: multi-torx bouten

Bericht door erny70 »

wegrenner schreef:ik heb ze gewoon bij de auto onder delen zaak gekocht, een brezan achtige zaak
Dat zal wel de AMBA zijn geweest (de beste automaterialenzaak van Apeldoorn en omstreken) :D
Die lui zijn echt goed, en zoeken altijd net iets verder, Fabory verkoopt maar een paar soorten en dan ook nog per 100 stuks :wink:
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten