Onderdeelnummers opzoeken

Plaats hier je overige technische vragen en/of tips.

Moderators: JvV, kriekje, opelnl

Gesloten
jetelind
C ervaren
Berichten: 465
Lid geworden op: di jun 09, 2009 6:35 pm
Locatie: Doetinchem

Onderdeelnummers opzoeken

Bericht door jetelind »

Weet/heeft iemand iets waar ik onderdeelnummers van een kadett c kan opzoeken?

Bij de lokale opel dealer puffen ze steeds als ik met de vraag aankom welk onderdeel ik zoek en of ze daar een nummer van hebben.
Bezig met het restaureren van een kadett rallye 20E wit/geel jetelind.hyves.nl (fotos)
koendd
C verslaafd
Berichten: 682
Lid geworden op: di feb 27, 2007 8:29 pm
Locatie: Gent/Lichtervelde BE

Re: Onderdeelnummers opzoeken

Bericht door koendd »

ik heb een map van opel met daarin alle onderdeelnr's van kadett c.
Dus als je iets zoekt kan ik het wel voor je opzoeken ;)
C2 sedan 1977 2deurs
C2 sedan 1979 4 deurs
vw T3 1.9d 1988
honda CB750 F2 1977
jetelind
C ervaren
Berichten: 465
Lid geworden op: di jun 09, 2009 6:35 pm
Locatie: Doetinchem

Re: Onderdeelnummers opzoeken

Bericht door jetelind »

Hoi,

Nou als je daar een scan van hebt haha. Maar als je voor me het volgende wilt opzoeken:

-Haa + bijbehordende veertje motorkap. (in geval van nood houdt deze de motorkap tegen)
-Stang motorkap omhoog te houden.
-Ruiterwisser armen.
-Slot van de motorkap (die veer in het midden)
-Deur die stangetjes die de deur helemaal vast houdt als die open staat.
-Links bij de voeten het afdekplaatje (andere kant zit een afdekplaat/kap voor de computer)
-Strip van de bumper.

Dat was het wel zo'n beetje. Alleen hopen dat er her en der nog wat ligt. Alvast bedankt :)
Bezig met het restaureren van een kadett rallye 20E wit/geel jetelind.hyves.nl (fotos)
koendd
C verslaafd
Berichten: 682
Lid geworden op: di feb 27, 2007 8:29 pm
Locatie: Gent/Lichtervelde BE

Re: Onderdeelnummers opzoeken

Bericht door koendd »

zal ik morgen voor je opzoeken.

En die map is best wel dik, geen tijd en zin om da effe vlug in te scannen hoor :lol:
C2 sedan 1977 2deurs
C2 sedan 1979 4 deurs
vw T3 1.9d 1988
honda CB750 F2 1977
jetelind
C ervaren
Berichten: 465
Lid geworden op: di jun 09, 2009 6:35 pm
Locatie: Doetinchem

Re: Onderdeelnummers opzoeken

Bericht door jetelind »

koendd schreef:zal ik morgen voor je opzoeken.

En die map is best wel dik, geen tijd en zin om da effe vlug in te scannen hoor :lol:

Nou das 3 minuten werk, kan zo in een multifeeder en draai je zo een pdf van, maar als je het voor me op kan zoeken mag ook :D
Bezig met het restaureren van een kadett rallye 20E wit/geel jetelind.hyves.nl (fotos)
koendd
C verslaafd
Berichten: 682
Lid geworden op: di feb 27, 2007 8:29 pm
Locatie: Gent/Lichtervelde BE

Re: Onderdeelnummers opzoeken

Bericht door koendd »

heb ik jammergenoeg niet direct bij de hand...
C2 sedan 1977 2deurs
C2 sedan 1979 4 deurs
vw T3 1.9d 1988
honda CB750 F2 1977
Schedelwerk
C verslaafd
Berichten: 812
Lid geworden op: di okt 31, 2006 1:44 pm
Locatie: Nijmegen

Re: Onderdeelnummers opzoeken

Bericht door Schedelwerk »

Wil je echt alles nieuw hebben Jeroen? want ik heb hier nog wel wat van dat klein spul liggen (in ieder geval nog wel wat van dat motorkap-vergrendel spul, stangetjes voor in de deur, ruitenwisserarmen, en ook nog wel zo'n stang om de klep omhoog te houden). Wellicht is 't net zo makkelijk om dat schoon te maken en opnieuw te coaten/vernikkelen...? Laat maar weten, neem ik het volgende week wel een keer mee naar Doetinchem.
Festina lente...

- Kadett C SDN, '76, 1.2s - daily
- Kadett C City, '76, 1.2 - TE KOOP!
- Kadett C GT/E, '76, 2.0s - in restauratie
jetelind
C ervaren
Berichten: 465
Lid geworden op: di jun 09, 2009 6:35 pm
Locatie: Doetinchem

Re: Onderdeelnummers opzoeken

Bericht door jetelind »

Hoi,

Nou echt nieuw niet maar zoals die stang van de motorkap en de slotvangers, die heb ik gepolijst en met blanke lak behandeld. Helaas zit er roest op en vind het niet mooi staan op een vers gespoten auto haha. Wat ik niet nieuw kan vinden ga ik stralen en verzinken/passiveren.
Wat heb je allemaal nieuw? PM me dat maar met eventueel je prijs erbij. (ik heb ook nog wel het een en ander aan documentatie)

Groetjes Jeroen
Schedelwerk schreef:Wil je echt alles nieuw hebben Jeroen? want ik heb hier nog wel wat van dat klein spul liggen (in ieder geval nog wel wat van dat motorkap-vergrendel spul, stangetjes voor in de deur, ruitenwisserarmen, en ook nog wel zo'n stang om de klep omhoog te houden). Wellicht is 't net zo makkelijk om dat schoon te maken en opnieuw te coaten/vernikkelen...? Laat maar weten, neem ik het volgende week wel een keer mee naar Doetinchem.
Bezig met het restaureren van een kadett rallye 20E wit/geel jetelind.hyves.nl (fotos)
geezer
C verslaafd
Berichten: 528
Lid geworden op: ma feb 25, 2008 10:51 am
Locatie: Lichtenvoorde
Contacteer:

Re: Onderdeelnummers opzoeken

Bericht door geezer »

de meeste onderdelen zijn verchroomd bij ebay te verkrijgen. En of het bij de dealer nog te bestellen is lijkt me sterk
Kadettloos

Fake Splits Can f*ck Off !!
jetelind
C ervaren
Berichten: 465
Lid geworden op: di jun 09, 2009 6:35 pm
Locatie: Doetinchem

Re: Onderdeelnummers opzoeken

Bericht door jetelind »

geezer schreef:de meeste onderdelen zijn verchroomd bij ebay te verkrijgen. En of het bij de dealer nog te bestellen is lijkt me sterk
Als je bij de juiste dealer bent wel. Zo heb ik nog een nieuw setje verchroomde raamlijsten op de kop kunnen tikken :D
Bezig met het restaureren van een kadett rallye 20E wit/geel jetelind.hyves.nl (fotos)
Schedelwerk
C verslaafd
Berichten: 812
Lid geworden op: di okt 31, 2006 1:44 pm
Locatie: Nijmegen

Re: Onderdeelnummers opzoeken

Bericht door Schedelwerk »

jetelind schreef:Hoi,

Nou echt nieuw niet maar zoals die stang van de motorkap en de slotvangers, die heb ik gepolijst en met blanke lak behandeld. Helaas zit er roest op en vind het niet mooi staan op een vers gespoten auto haha. Wat ik niet nieuw kan vinden ga ik stralen en verzinken/passiveren.
Wat heb je allemaal nieuw? PM me dat maar met eventueel je prijs erbij. (ik heb ook nog wel het een en ander aan documentatie)

Groetjes Jeroen
Schedelwerk schreef:Wil je echt alles nieuw hebben Jeroen? want ik heb hier nog wel wat van dat klein spul liggen (in ieder geval nog wel wat van dat motorkap-vergrendel spul, stangetjes voor in de deur, ruitenwisserarmen, en ook nog wel zo'n stang om de klep omhoog te houden). Wellicht is 't net zo makkelijk om dat schoon te maken en opnieuw te coaten/vernikkelen...? Laat maar weten, neem ik het volgende week wel een keer mee naar Doetinchem.

Wat ik heb liggen is allemaal al gebruikt, dus niks nieuw.
Ik zal het eens bij elkaar zoeken en meenemen, dan kan je zelf kijken of je er wat mee kan?
Festina lente...

- Kadett C SDN, '76, 1.2s - daily
- Kadett C City, '76, 1.2 - TE KOOP!
- Kadett C GT/E, '76, 2.0s - in restauratie
geezer
C verslaafd
Berichten: 528
Lid geworden op: ma feb 25, 2008 10:51 am
Locatie: Lichtenvoorde
Contacteer:

Re: Onderdeelnummers opzoeken

Bericht door geezer »

Kadettloos

Fake Splits Can f*ck Off !!
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast