Nieuw slot.....

Plaats hier je overige technische vragen en/of tips.

Moderators: JvV, kriekje, opelnl

Gesloten
Danoontje
C verslaafd
Berichten: 585
Lid geworden op: za okt 07, 2006 1:43 pm
Locatie: Landgraaf

Nieuw slot.....

Bericht door Danoontje »

zoals jullie in mijn restauratie topic kunnen lezen heeft een achterlijke mongool vannacht mijn slot gesloopt om mijn radio van maar 70E te kennen jatten....beplating wat verwrongen en slot naar de klote door zijn schroevendraaier....gelukkig heb ik centrale vergrendeling dus kan de auto gewoon afsluiten...

Maar...weet iemand of deze sloten nog na te maken zijn naar je sleutel? of moet ik een nieuw slot met nieuwe sleutel kopen? of 3 nieuwe sloten (links, rechts en koffer?)?
Sylvian
C liefhebber
Berichten: 198
Lid geworden op: vr jan 19, 2007 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Sylvian »

bij ons hebben ze een tijd geleden ook ingebroken, heb een slot van een sloper gehaald, nu heeft ie 3 verschillende sleutels
groeneklodder
C ervaren
Berichten: 252
Lid geworden op: do sep 28, 2006 5:31 am
Locatie: Voorschoten

Bericht door groeneklodder »

Denk dat het te doen zou moeten zijn, mits je de juiste plaatjes/veertjes zou kunnen bemachtigen...........

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden heb ik in een groothandel voor ijzerwaren en gereedschappen gewerkt en daar had ik een collega die ===>iedere<=== cylinder pas kon maken, zou voor autocylinders dus ook moeten kunnen, ik zal eens kijken of ik een extra slotje heb om te expirimenteren :)
[img]http://home.versatel.nl/cadona/klodderke.jpg[/img]
roberto
C ervaren
Berichten: 303
Lid geworden op: zo apr 08, 2007 2:49 pm
Locatie: ede

Bericht door roberto »

bij een e kadett is het zo dat er in het slot plaatjes er in zitten die genummert zijn .
als je dan het originele slot open maakt kan je de plaatjes er uit halen en dan staat er op elk plaatje een nummer.
aan de hand van die nummers kan je dan een nieuw slot maken
kadett-c-coupe
C ervaren
Berichten: 255
Lid geworden op: do mei 18, 2006 8:46 pm

Bericht door kadett-c-coupe »

Sylvian schreef:bij ons hebben ze een tijd geleden ook ingebroken, heb een slot van een sloper gehaald, nu heeft ie 3 verschillende sleutels
misschien was het dan prettiger om allebei die sloten van de sloper over te nemen :cry:
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten