Sierpees monteren

Plaats hier je overige technische vragen en/of tips.

Moderators: JvV, kriekje, opelnl

Gesloten
RensR
C geïnteresseerd
Berichten: 71
Lid geworden op: vr aug 24, 2012 7:02 pm

Sierpees monteren

Bericht door RensR »

Ik heb vandaag met wat hulp mijn voor en achterruitrubber van mijn sedan verwisseld. Nu moet dus de pees er nog in. Ik zie overal dat het met een pezentrekker veel makkelijker is, maar die heb ik dus niet. Heeft iemand in de omgeving eindhoven-venlo die misschien? Of nog makkelijker, heeft iemand er een die komend weekend in Sevenum is en die mee zou willen nemen en al helemaal geweldig als iemand mee kan helpen ze er meteen in te zetten.
wallaysdieter
C verslaafd
Berichten: 578
Lid geworden op: ma mar 29, 2010 3:18 pm
Locatie: heuvelland (belgie)

Re: Sierpees monteren

Bericht door wallaysdieter »

RensR schreef:Ik heb vandaag met wat hulp mijn voor en achterruitrubber van mijn sedan verwisseld. Nu moet dus de pees er nog in. Ik zie overal dat het met een pezentrekker veel makkelijker is, maar die heb ik dus niet. Heeft iemand in de omgeving eindhoven-venlo die misschien? Of nog makkelijker, heeft iemand er een die komend weekend in Sevenum is en die mee zou willen nemen en al helemaal geweldig als iemand mee kan helpen ze er meteen in te zetten.
make that 2 :) was van plan men pees mee te doen en daar een peestrekker uit te testen en mss kopen als het goed gaat ;)
Das alles ist Deutschland - das alles sind wir

--

Wir leben und wir sterben hier
RensR
C geïnteresseerd
Berichten: 71
Lid geworden op: vr aug 24, 2012 7:02 pm

Re: Sierpees monteren

Bericht door RensR »

wallaysdieter schreef:
RensR schreef:Ik heb vandaag met wat hulp mijn voor en achterruitrubber van mijn sedan verwisseld. Nu moet dus de pees er nog in. Ik zie overal dat het met een pezentrekker veel makkelijker is, maar die heb ik dus niet. Heeft iemand in de omgeving eindhoven-venlo die misschien? Of nog makkelijker, heeft iemand er een die komend weekend in Sevenum is en die mee zou willen nemen en al helemaal geweldig als iemand mee kan helpen ze er meteen in te zetten.
make that 2 :) was van plan men pees mee te doen en daar een peestrekker uit te testen en mss kopen als het goed gaat ;)
Nou als het goed gaat, heb ik de pezentrekker dus niet meer nodig :P
RensR
C geïnteresseerd
Berichten: 71
Lid geworden op: vr aug 24, 2012 7:02 pm

Re: Sierpees monteren

Bericht door RensR »

Inmiddels al een pezentrekker geleend bij het lokale schadeherstelbedrijf. Met wat dreft de rubber insmeren en het gaat als een trein.
Nadeel... De dreft moet er daarna ook weer af ;)
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast