Mijn moment van de dag had ik vandaag bij Carglas
Eigenwijs als ik soms ben, had ik gisteren gebeld om de portierruiten voor een Kadett C te bestellen
Maar aan de telefoon konden ze me niet helpen. Ik kon het beste even met het chassisnr. langs een servicecentrum gaan. Hier in de buurt is dat in Venlo. Nou moest ik vandaag toch naar Venlo, dus och, laat ik er eens langs gaan. (Je kunt ze nl. niet rechtstreeks bellen
) Geert gaf me al geen kans, maar, niet geschoten altijd mis
Kom ik daar, braaf MET chassisnr. gaat de man aan de balie vol goede moed in de computer kijken. Merk en type auto worden ingegeven, maar GEEN chassisnr.
Ziet deze man tot zijn schrik dat er meerdere modellen zijn en dat op de papieren niet staat welk model het betreft. Ik, meedenkend als ik ben
, vertel hem dat het een coupé betreft. De man was me toch OPGELUCHT, dat ik het verschil wist tussen een sedan en coupé
. Maar helaas, hij kon me niet helpen. Tot mijn ergernis had hij dat stomme chassisnummer helemaal niet nodig. Hij adviseerde me nog wel om via internet een club te zoeken......misschien kon me daar iemand verder helpen. Toen ik zei, dat ik die club wel kende, keek hij me zo stom aan, dat ik prompt nog zei, ik ben namelijk de voorzitter
Hij: "Oooh, eh, u voorziter..???" JA!!! IS DAT ZO RAAR DAN!!
De arme kerel kreeg er helemaal een kleur van, oohh vandaar dat u wist dat het een coupé betreft....stamelde hij nog!?
Het was verder een vriendelijke man, maar pfff wel een vriendelijke sukkel zeg.
Enne de reclame van carglas, dat ze ook ruiten voor uw klassieker hebben, klopt dus ook niet
Maar om zijn advies nog even op te volgen, weet hier iemand of de portierruiten van een coupé nog ergens nieuw te bestellen zijn?