Mijn moment van de dag

Post hier je zaken die niets met de Kadett c te maken hebben.

Moderator: JvV

kadett coupe
C gestoord
Berichten: 1545
Lid geworden op: zo mei 21, 2006 10:23 am
Locatie: Doetinchem

Re: Mijn moment van de dag

Bericht door kadett coupe »

Opvolger schreef:
kadett coupe schreef:mijn moment van de dag was dat ik te horen kreeg dat ik geslaagt was voor me rijbewijs 8)
Eindelijk! gefeliciteerd, we zien je dus zondag tijdens de rondrit van Drenthe?
nee ga dat helaas niet redden, morgen andere 1.2 inbouwen enzo, en zondag is me broertje ook thuis, en die moet begin van de avond ook weer terug gebracht worden aangezien me pa voorlopig niet met de manta meer kan rijden door een rotte chassisbalk.
2.0 met webers c2 coupe 1979 (origineel 1.6)
1.2 c1 caravan 1975
Afbeelding
schrump
C verslaafd
Berichten: 987
Lid geworden op: di mei 16, 2006 7:39 pm
Locatie: Apeldoorn

Re: Mijn moment van de dag

Bericht door schrump »

Gisteren avond, mijn moment van dit jaar(tot nu toe)
de aero uit de stalling gehaald en die 150 pk weer eens aan het werk gezet :D
[img]http://www.opvolger.net/opvolger/images/pixel%20plaatjes/5%20op%20een%20rij.png[/img]
Tijs
C gestoord
Berichten: 2280
Lid geworden op: ma sep 15, 2008 1:43 pm
Locatie: geldrop

Re: Mijn moment van de dag

Bericht door Tijs »

volgens mij vrijdag.... ik was helemaal teleur gesteld in mijn sedan, ik kreeg de deur niet meer open! niet van binnen, niet van buiten....
ik dacht.. ohjee... stangetje ofzo los... wat een schijt kadettjes ook altijd weer...
toen kwam ferdie, en die deed het knopje van het slot omhoog :) zow, probeer het nog eens....

mijn dag was weer goed ;)
- ik stel hier de vragen, ik heb er tenslotte de ballen verstand van.:)
Afbeelding
joel
C gestoord
Berichten: 1049
Lid geworden op: za mar 21, 2009 11:19 am

Re: Mijn moment van de dag

Bericht door joel »

zojuist met mn bromfiets waar ik al n jaar of 4 mee in de weer ben ( en genoeg geld voor een heel erg mooi kadettje uit te hebben gegeven ) ik vandaag na montage van een andere carburateur weer eens een middagje het testbankhok in te gaan. na 2 runs met tussen de 13 en 14pk in de 4e gang en een enorm slippende kopppeling hadden we de koppeling even slipvrij gemaakt, toen maar even op straat getest. en knallen dat het ding deed :D <-- mijn hoofd op dat moment. dr heeft zeker een pktje of 19 in gezeten, hopjes/wheely's in de eerste 3 versnellingen.... einde moment van de dag deel 1 ( positieve deel )

toen kwam het negatieve deel. wij wouden dus perce wel weten wat er dus nu uit kwam, maar hij werdt wel wat warm. dus even een ander hittegraadje bougie erin en opnieuw afgesteld enzo. en toen dus weer de testbank op. gelijk eerste run, lijn ging steil omhoog tot het geluid dat ik momenteel niet meer uit mn hoofd krijg hiiiiiiiiiiiiinnngggmwwwooaaappp en weg compressie. bougie zat onder de deeltjes gesmolten aluminium dus waarschijnlijk de cilinder/zuiger/kop/krukas twv een goede 1000euro geheel naar de klote :( dat was dus het negatieve deel, niet echt kadett gerelateerd maar ik baal er goed van
schrump
C verslaafd
Berichten: 987
Lid geworden op: di mei 16, 2006 7:39 pm
Locatie: Apeldoorn

Re: Mijn moment van de dag

Bericht door schrump »

twee keer vandaag.
1e om 7:35 uur, Apeldoorn, een tigra voor stoplicht, niet zo snel als een aero dus.....
2e veel leuker, om 17:45 tussen Putten en Garderen, een BMW, werd eerst wel klein in de spiegel, later toen ik weer rusig aan deed, kwam hij er langs ;-)
[img]http://www.opvolger.net/opvolger/images/pixel%20plaatjes/5%20op%20een%20rij.png[/img]
Automatic-freak
C gestoord
Berichten: 1803
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 10:56 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Mijn moment van de dag

Bericht door Automatic-freak »

MMVDD; De City loopt weer goed na een nieuwe benzinepomp !!

Liep eerst niet meer stationair na de laatste rondrit en de olie werd een beetje dunner (benzine erbij in) ... zie ook mijn resto-topic :twisted:
----- Volvo 244 V6 GLT-R Automatic '80 - Volvo 850 20v GLT Automatic '92 - Volvo 245 2.3 GLT Automatic '84 -----

------------------------ "Voor elke oplossing is er een probleem !! " -----------------------
Joepp
C gestoord
Berichten: 1292
Lid geworden op: za jan 19, 2008 11:25 pm
Locatie: Spaubeek

Re: Mijn moment van de dag

Bericht door Joepp »

MMVDD; net weer eens beetje met de coupé gereden en beetje opgeruimd erin :twisted:
Zweet stond tussen mn naad toen ik op die 150m die ik op de openbare weg moet rijden om naar de garage te komen een politiebusje passeerde :roll:
Volgend jaar rond deze tijd eindelijk LEGAAL haha
Opel Kadett C2 Coupé '77 Aka 'Willem' of 'De Joepcoup'
Opel Kadett C1 City {underconstruction}
Opel Kadett C2 Sedan {over..}
erny70
C gestoord
Berichten: 1071
Lid geworden op: di jan 01, 2008 9:19 pm
Locatie: Apeldoorn

Re: Mijn moment van de dag

Bericht door erny70 »

mmvdd: was ik aan het meebieden op een nette 1600 achteras, en HAD het hoogste bod, krijg ik een PB-tje, dat ie voor "veel centjes" is verkocht, kwestie van gunnen hé.
Tijs
C gestoord
Berichten: 2280
Lid geworden op: ma sep 15, 2008 1:43 pm
Locatie: geldrop

Re: Mijn moment van de dag

Bericht door Tijs »

jaja, heb weer een moment van de dag ;)
toen ik samen met ferdie voor een grote winkel ruit stond in de corsa en we de "nieuwe" super dikke goud kleurige 13" manta wieltjes onder de corsa zagen zitten, dat staat fout! maar wel gaaf!
- ik stel hier de vragen, ik heb er tenslotte de ballen verstand van.:)
Afbeelding
Tijs
C gestoord
Berichten: 2280
Lid geworden op: ma sep 15, 2008 1:43 pm
Locatie: geldrop

Re: Mijn moment van de dag

Bericht door Tijs »

even plaatje bij het praatje:
Afbeelding
- ik stel hier de vragen, ik heb er tenslotte de ballen verstand van.:)
Afbeelding
rellie kel
C gestoord
Berichten: 3616
Lid geworden op: ma mei 08, 2006 10:30 pm
Locatie: Lottum
Contacteer:

Re: Mijn moment van de dag

Bericht door rellie kel »

MMVDD: geshopt in Kaiserlautern!
Automatic-freak
C gestoord
Berichten: 1803
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 10:56 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Mijn moment van de dag

Bericht door Automatic-freak »

MMVDD; Na een weekend met bijna 1100km in Kadett naar Kaiserslautern zonder problemen (op een soms niet werkend knipperlicht-relais na) bij het tankstation 500meter van je huis er achter komen dat de Kadett niet meer wil starten :twisted: :roll:

Dus ff met een schroevendraaier onder de motorkap om hem daar ff te starten en dan naar huis !!
(zal hem wel óf in een te warme startmotor zitten of de 'start-beveiliging' van de automaat !?)
----- Volvo 244 V6 GLT-R Automatic '80 - Volvo 850 20v GLT Automatic '92 - Volvo 245 2.3 GLT Automatic '84 -----

------------------------ "Voor elke oplossing is er een probleem !! " -----------------------
patrick de boer
C gestoord
Berichten: 1406
Lid geworden op: do jan 18, 2007 8:13 pm
Locatie: oss

Re: Mijn moment van de dag

Bericht door patrick de boer »

mmvdd
jou en mark in halen met een ipreza 100 km keulen :P:P
Automatic-freak
C gestoord
Berichten: 1803
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 10:56 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Mijn moment van de dag

Bericht door Automatic-freak »

patrick de boer schreef:mmvdd
jou en mark in halen met een ipreza 100 km keulen :P:P

M2eMVDD; Mark 's morgens nog vertellen dat ik de Kadett ga inruilen voor een Impreza :wink:
(toen zei hij al; "Jij ook al !?") :mrgreen:
----- Volvo 244 V6 GLT-R Automatic '80 - Volvo 850 20v GLT Automatic '92 - Volvo 245 2.3 GLT Automatic '84 -----

------------------------ "Voor elke oplossing is er een probleem !! " -----------------------
patrick de boer
C gestoord
Berichten: 1406
Lid geworden op: do jan 18, 2007 8:13 pm
Locatie: oss

Re: Mijn moment van de dag

Bericht door patrick de boer »

ik niet de impreza is van de dame ;)
mocht er het terein niet mee op van daar mijn plaatjes achter het raam van mark
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten