Mijn moment van de dag

Post hier je zaken die niets met de Kadett c te maken hebben.

Moderator: JvV

Jolleke
Beheerder
Berichten: 598
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:11 am
Locatie: Noord-Limburg

Re: Mijn moment van de dag

Bericht door Jolleke »

MMVDD Is wel Kadett C gerelateerd, maar oké :wink: Ik werd een paar uurtjes geleden gebeld of ik zondag 25 november met mijn Aero de goedheiligman wil vervoeren voor de intocht hier in het dorp 8) Nou voor iemand die nog steeds in Sinterklaas geloofd is dat geweldig spannend (moest het dus even kwijt hier :D )
MartinGTE
C gestoord
Berichten: 1954
Lid geworden op: vr aug 28, 2009 9:46 am
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mijn moment van de dag

Bericht door MartinGTE »

Jolleke schreef:MMVDD Is wel Kadett C gerelateerd, maar oké :wink: Ik werd een paar uurtjes geleden gebeld of ik zondag 25 november met mijn Aero de goedheiligman wil vervoeren voor de intocht hier in het dorp 8) Nou voor iemand die nog steeds in Sinterklaas geloofd is dat geweldig spannend (moest het dus even kwijt hier :D )
denkt dat 't beter past dan in een rugzak... :mrgreen:

Afbeelding
mieke279
C verslaafd
Berichten: 564
Lid geworden op: zo feb 04, 2007 9:43 pm
Locatie: amstelveen

Re: Mijn moment van de dag

Bericht door mieke279 »

Vind ik leuk!
Afbeelding
joel
C gestoord
Berichten: 1049
Lid geworden op: za mar 21, 2009 11:19 am

Re: Mijn moment van de dag

Bericht door joel »

vandaag weer eens iets meegemaakt wat hier wel degelijk gezegd mag worden denk ik zo

vanmorgen zou ik ff met een kameraad een auto op gaan halen die hij van een collega had gekocht, nou liet hij al los dat die collega ook nog een c-coupe had die weg mocht omdat die collega geld nodig had. wat vage info, geel zwart, 2.6 motor en veel onderdelen erbij, raar verhaal zou je zeggen maar de prijs was goed heeeeeeeeeel goed ( zegmaar onder de 500euro )

dus wij daarheen kom ik daar aan staat daar een coupetje, ziet er niet goed uit maargoed daar kijken we doorheen. ff gekeken en onderdelen die erop zitten geinventariseerd

-2.4 motor ( is wel slecht dus moet uit elkaar, zou koppakking zijn volgends hem )
-3 15inch lichtgewicht racevelgen en 1 ats classic ( daar zag ik de bui al hangen )
-getrag 5bak
-1600 vooras
-1600 achteras
-verlagingsveren
-gele koni adjustables
-4punts rolkooi
-cobra stoelen
-4punts gordels
-klein sportstuur
-lag nog het een en t ander qua spulletjes in ( stuurhuizen, aandrijfassen, gte lipje, kabels, injectiehuizen enz enz )

mmh, niet verkeerd dacht ik zo. koop gesloten ( dit keer maar eens niet afgepingelt, leek me wel zo eerlijk. helaas heb ik ook een geweten )

maar ho eens even zegtie, je moet alle onderdelen ook meenemen voor die prijs ( ik dacht dat die spullen in de auto de aangekondigde onderdelen waren ) dus wij de schuur in en daar vond ik nog een aardig hoopje

- stuk of 4/5 deuren
- paar schermen
- nog een motor voor onderdelen
- ramen
- 2 assen
- de overige 3 ats classics en die andere 15inch velg
- paar kisten met klein grut
- gte kofferbakspoiler
- 4 velgen met slicks en 2 losse slicks allemaal vrij nieuw

hier 2 fotos die ik ff gauw heb gemaakt. Hij schijnt eerderdaags op zolder gebruikt te zijn, iemand daar info over?

Afbeelding
Afbeelding

wat ik er precies mee ga doen weet ik nog niet, maar ik kan iedereen verzekeren dat ik blij ben met dit koopje hoe slecht hij ook is. aankomende week ga ik hem oppikken en dan zie ik wel
Jolleke
Beheerder
Berichten: 598
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:11 am
Locatie: Noord-Limburg

Re: Mijn moment van de dag

Bericht door Jolleke »

Dat is een goede deal!! Enne Kadett staat nog niet in het register.......tenminste als ik het kenteken goed heb gelezen!! Stuur t.z.t. anders maar een betere foto voor het register, dan voegen we hem toe. Ook als die gesloopt wordt, toch leuk om hem erbij te zetten.
joel
C gestoord
Berichten: 1049
Lid geworden op: za mar 21, 2009 11:19 am

Re: Mijn moment van de dag

Bericht door joel »

Jolleke schreef:Dat is een goede deal!! Enne Kadett staat nog niet in het register.......tenminste als ik het kenteken goed heb gelezen!! Stuur t.z.t. anders maar een betere foto voor het register, dan voegen we hem toe. Ook als die gesloopt wordt, toch leuk om hem erbij te zetten.
ik heb dr momenteel 3 staan. zelf nooit aangegeven dus die zullen ook wel niet in het register staan, daar zal ik dan maar eens werk van gaan maken.
Jolleke
Beheerder
Berichten: 598
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:11 am
Locatie: Noord-Limburg

Re: Mijn moment van de dag

Bericht door Jolleke »

Vandaag was het zover......ik mocht Sinterklaas met de Aero ophalen :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het waaide hard, maar het was droog en gelukkig is alles goed verlopen!
joel
C gestoord
Berichten: 1049
Lid geworden op: za mar 21, 2009 11:19 am

Re: Mijn moment van de dag

Bericht door joel »

joel schreef:vandaag weer eens iets meegemaakt wat hier wel degelijk gezegd mag worden denk ik zo

vanmorgen zou ik ff met een kameraad een auto op gaan halen die hij van een collega had gekocht, nou liet hij al los dat die collega ook nog een c-coupe had die weg mocht omdat die collega geld nodig had. wat vage info, geel zwart, 2.6 motor en veel onderdelen erbij, raar verhaal zou je zeggen maar de prijs was goed heeeeeeeeeel goed ( zegmaar onder de 500euro )

dus wij daarheen kom ik daar aan staat daar een coupetje, ziet er niet goed uit maargoed daar kijken we doorheen. ff gekeken en onderdelen die erop zitten geinventariseerd

-2.4 motor ( is wel slecht dus moet uit elkaar, zou koppakking zijn volgends hem )
-3 15inch lichtgewicht racevelgen en 1 ats classic ( daar zag ik de bui al hangen )
-getrag 5bak
-1600 p
-1600 achteras
-verlagingsveren
-gele koni adjustables
-4punts rolkooi
-cobra stoelen
-4punts gordels
-klein sportstuur
-lag nog het een en t ander qua spulletjes in ( stuurhuizen, aandrijfassen, gte lipje, kabels, injectiehuizen enz enz )

mmh, niet verkeerd dacht ik zo. koop gesloten ( dit keer maar eens niet afgepingelt, leek me wel zo eerlijk. helaas heb ik ook een geweten )

maar ho eens even zegtie, je moet alle onderdelen ook meenemen voor die prijs ( ik dacht dat die spullen in de auto de aangekondigde onderdelen waren ) dus wij de schuur in en daar vond ik nog een aardig hoopje

- stuk of 4/5 deuren
- paar schermen
- nog een motor voor onderdelen
- ramen
- 2 assen
- de overige 3 ats classics en die andere 15inch velg
- paar kisten met klein grut
- gte kofferbakspoiler
- 4 velgen met slicks en 2 losse slicks allemaal vrij nieuw

hier 2 fotos die ik ff gauw heb gemaakt. Hij schijnt eerderdaags op zolder gebruikt te zijn, iemand daar info over?

Afbeelding
Afbeelding

wat ik er precies mee ga doen weet ik nog niet, maar ik kan iedereen verzekeren dat ik blij ben met dit koopje hoe slecht hij ook is. aankomende week ga ik hem oppikken en dan zie ik wel
Ivm met tijdgebrek vandaag pas op kunnen halen, geen sloper denk ik zo

Motor zou tikken als een idioot, dus ding naar huis gesleept benzine erin en testen. Brandstofpomp is volgends mij slecht geworden wat met starten moet er wat startvloeistof in, dan loopt hij gewoon door. Doe ik dat niet krijgtie na 2 ploffen geen benzine meer.

Maar tering wat is hij rap, ik krijg het idee dat het geen originele motor is van binnen. Onder de 2000 doet hij weinig, maar dan opeens vliegtie door naar de 6000. Wielspin tot de 3 enz. Ik had amper remdruk dus harder dan 95 heb ik niet gereden, maar hij was binnen een kleine 150 meter al op die snelheid. Hier zit wel potentie in denk ik

Binnenkort maak ik een topic aan voor dit ding
Automatic-freak
C gestoord
Berichten: 1803
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 10:56 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Mijn moment van de dag

Bericht door Automatic-freak »

MMVDD; Coupé van Arie weer in Jadegrün :roll:

Afbeelding
Afbeelding

Persoonlijk MMVDD; Motor weer uit de garage en even lekker weer gereden; weliswaar woon-werk-verkeer, maar goed ... ik was lekker weer de eerste van de werknemers die op de motor naar zijn werk ging dit voorjaar :roll: :D 8)
----- Volvo 244 V6 GLT-R Automatic '80 - Volvo 850 20v GLT Automatic '92 - Volvo 245 2.3 GLT Automatic '84 -----

------------------------ "Voor elke oplossing is er een probleem !! " -----------------------
JvV
C gestoord
Berichten: 1555
Lid geworden op: za jan 06, 2007 7:32 pm
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: Mijn moment van de dag

Bericht door JvV »

:D Beide ZEER goede momenten van de dag Erik! wat ziet die groene coupe er toch schandalig goed uit :D
Kadett C2 Coupe 2.5 Berlinetta Steinmetz '78
Link: http://forum.opelkadettcclub.nl/viewtopic.php?f=18&t=11841
Automatic-freak
C gestoord
Berichten: 1803
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 10:56 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Mijn moment van de dag

Bericht door Automatic-freak »

MMVDD is eigenlijk mijn moment van het weekend ... :mrgreen:

In december heb ik een keer mee gedaan op autoblog.nl met een prijsvraag waar je het schadebedrag moest raden van de auto op de foto.
Als prijs kon je daarmee een weekend Porsche Boxster rijden winnen; je raad het al ... ik was één van de winnaars :roll:
Je kreeg daarbij de mogelijkheid om dit weekend binnen 6 maand na het winnen te plannen en ik heb er toen voor gekozen om dat dit weekend te doen ivm kans op wat mooier weer.
Destijds hadden ze Boxster's uit 2011 die daarvoor beschikbaar waren ... leuk ... tot ik vorige maand hoorde dat ze een nieuwe in gebruik hadden genomen !!

Dus tot mijn vreugde kreeg ik vanmorgen een Boxster mee van één maand oud :mrgreen:

Wat rijdt dat strak zeg, dikke 6 cilinder boxer-motor met 7-traps automaat die ook met flippers aan het stuur te bedienen is !!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

mvg Erik
----- Volvo 244 V6 GLT-R Automatic '80 - Volvo 850 20v GLT Automatic '92 - Volvo 245 2.3 GLT Automatic '84 -----

------------------------ "Voor elke oplossing is er een probleem !! " -----------------------
rellie kel
C gestoord
Berichten: 3616
Lid geworden op: ma mei 08, 2006 10:30 pm
Locatie: Lottum
Contacteer:

Re: Mijn moment van de dag

Bericht door rellie kel »

:D
JvV
C gestoord
Berichten: 1555
Lid geworden op: za jan 06, 2007 7:32 pm
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: Mijn moment van de dag

Bericht door JvV »

:D daar zou ik ook een verrry big smile van krijgen!!
Kadett C2 Coupe 2.5 Berlinetta Steinmetz '78
Link: http://forum.opelkadettcclub.nl/viewtopic.php?f=18&t=11841
kriekje
C verslaafd
Berichten: 888
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 7:41 pm
Locatie: Ambjörnarp

Re: Mijn moment van de dag

Bericht door kriekje »

lekker hoor!!!
beCeten
Automatic-freak
C gestoord
Berichten: 1803
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 10:56 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Mijn moment van de dag

Bericht door Automatic-freak »

Haha, inderdaad ... inmiddels is hij niet zo schoon meer als op de foto's, maar zitten er al aardig wat platte vliegjes en dergelijke voorop !!

Hij valt me echt mee qua rijden en hij wil écht mooi 'janken' als je hem doortrekt of even via de 'flippers' een paar versnellingen terug schakelt (wat ten alle tijde kan, ook als hij op automaat staat ;-) )

Straks ff de laatste kilometers maken en dan morgenvroeg helaas weer terug brengen en met die oude 850R weer terug ...
----- Volvo 244 V6 GLT-R Automatic '80 - Volvo 850 20v GLT Automatic '92 - Volvo 245 2.3 GLT Automatic '84 -----

------------------------ "Voor elke oplossing is er een probleem !! " -----------------------
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten