Vanmorge geslaagd voor mijn rijexamen, vanaf woensdag eindelijk met de Joepcoup de weg op!

Moderator: rellie kel
Ja zo denk ik er ook over.... maar dat duurt echt nog laaaaaaang!!!Joepp wrote: laat het meeting seizoen maar beginnen!!
gelukkig hoef ik me over die laatste zin niet druk te makenmieke279 wrote:MMVGisteren
Na een tip van een klant van vrienden (die een automaterialenzaak hebben) een omega 2.4 voor 100 eurotjes opgehaald!!!
Was een tijdje geleden al eens gebeld, of ik die blonde was die wel eens in de winkel kwam, met die kadett 2.4. Of ik niet nog interesse had in nóg een 2.4. Auto is tot een paar jaar geleden van hem geweest, hij heeft de motor toen laten reviseren. Er staat nu 355.000 op de tellerNou toen ik de prijs hoorde had ik wel interesse ja!
APK tot 29 april, helaas zat er haast nix meer in de tank, anders was het helemaal een prijspakker geweest! Binnenkort de motor er maar uit trekken en de remmetjes eraf, daar had oh-oh-denhaag-john wel iets aan zei hij. Dan de koets op laten halen door een kennis die ijzerboer is, krijg ik er weer 100 euro voor.
Tel maar uit die winst!Blokkie lekker bewaren voor de toekomstige sedan, of als reserve voor m'n coupé. Komt ooit wel weer van pas denk ik zo! Zal van de week ff fotos maken.
Gelukkig heb ik nu weer meer auto's dan fietsen!