onze familie opel vectra helaas totall loss

Post hier je zaken die niets met de Kadett c te maken hebben.

Moderator: JvV

Gesloten
Martin Donderwinkel
C ervaren
Berichten: 321
Lid geworden op: di nov 11, 2014 11:27 pm

onze familie opel vectra helaas totall loss

Bericht door Martin Donderwinkel »

Ho ik ben Martin Donderwinkel

en heb helaas de mededeling dat onze familie opel vectra GP-RF-59 gisteren totall loss is geraakt. mijn broer reed erin en probeerde uit te wijken voor een kip is het verhaal en heeft hierbij een verkeerde manuvre gemaakt waardoor hij in de sloot is beland op de van de Slikke weg op Poortvliet. gelukkig heeft hij zelf geen letsel opgelopen bij het ongeval.

Hierbij is de auto zover beschadigd geraakt dat deze niet meer te redden bleek.

de totale linker zijkant zat in mekaar en de linkse voorneus zat zover in mekaar dat deze helmaal onstzet was en de motor zelfs scheef in te auto lag.

dit is allemaal erg jammer omdat we de auto begin van het jaar nog helemaal hadden nagelopen.

zo hebben we de motor vervangen omdat bij de oude motor teveel lekkage was op cilinder 3 en 4

toen hebben we nieuwe long live bougies nieuwe pakkingen nieuwe distributieriem en spanrol en nieuwe multi-riem met nieuwe spanrol nieuwe accu en nieuwe radio in hadden gezet. en uiteraard olie ververst en nieuwe filter nieuwe koelvloeistof en dergelijke. verders hadden we achter de remcilinders en aan de voorkant de remblokken plus schijven vervangen. verders was de auto in een keer door de keuring toen. Dus jammer genoeg 450 euro ingestopt waar we niet lang plezier van hebben kunnen hebben.

Dus allemaal heel erg jammer.

de foto`s van het wisselen van de motor eind december. en in januarie hadden we de rest afgemaakt nieuwe distributieriem nieuwe multi-riem niewe spanrollen. nieuwe pakkingset nieuwe remmen rondom. dus dat vind ik wel erg jammer auto was in super conditie.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en dan nog een foto van april dit jaar op de camping de hondsrug te annerweg 3 eext drenthe

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Martin Donderwinkel op do aug 13, 2015 8:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Kadett c city sr 1977, kadett c city rider 1978, kadett c city standaard 1978,kadett e 1.3s 1985, renault espace 2 2.2 1994, caravan rapido export 1973
Martin Donderwinkel
C ervaren
Berichten: 321
Lid geworden op: di nov 11, 2014 11:27 pm

Re: onze familie opel vectra helaas totall loss

Bericht door Martin Donderwinkel »

Hoi Allemaal

ik ben vandaag op de sloop geweest bij de vectra om stuurhuis met stuurbekrachtiging er nog uit te halen voor mijn e kadett project.

hierbij de pics van laaste rustplaats.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

mijn pa bezig met losmaken van het stuurhuis.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dan nog maar eens de herinnering hoe ze was. april 2015

Afbeelding
Kadett c city sr 1977, kadett c city rider 1978, kadett c city standaard 1978,kadett e 1.3s 1985, renault espace 2 2.2 1994, caravan rapido export 1973
Martin Donderwinkel
C ervaren
Berichten: 321
Lid geworden op: di nov 11, 2014 11:27 pm

Re: onze familie opel vectra helaas totall loss

Bericht door Martin Donderwinkel »

Voor als er nog mensen zijn met interresse

we hebben de hele achterlichtunits er nog van afgehaald. hierbij hebben we ook nog de tussen plaat voor op de achterklep bij. die hadden we eraf gehaald toen hij naar de sloop ging wand die hadden we er zelf vorig jaar opgezet.

verders heb ik nog goeie bosch schijven en blokken eraf gehaald want die hadden we begin dit jaar gemonteerd.

we hebben ook nog inlasschermen liggen voor l+r achter ivm de randen achter de deuren minder waren en we dit wilde gaan opknappen gelukkig waren we daar nog niet aan toegekomen anders was het nog pijnlijker geweest.

we heben 100 euro nog maar terug gehad voor de auto. en iedereen die geen autoliefde heeft zegt die auto was van 93 al niets meer waard hooguit 300. maar het gaat om emotionele waarde in die ligt vaak hoger.

dus mensen die dit toevallig zoeken laat maar weten dan.
Kadett c city sr 1977, kadett c city rider 1978, kadett c city standaard 1978,kadett e 1.3s 1985, renault espace 2 2.2 1994, caravan rapido export 1973
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten