Vrij rijden met DFTrackdays voor maar €150,-!

Post hier je zaken die niets met de Kadett c te maken hebben.

Moderator: JvV

Gesloten
Marleen Driving Fun
C gevonden
Berichten: 3
Lid geworden op: di nov 11, 2014 10:33 pm
Locatie: Egmond
Contacteer:

Vrij rijden met DFTrackdays voor maar €150,-!

Bericht door Marleen Driving Fun »

Beste Forumleden!

Op dinsdagavond 16 juni organiseert DFTrackdays voor de derde keer dit jaar een circuitavond op Circuit Park Zandvoort. Aan deze avond kun je al deelnemen vanaf €150,- per auto!

Programma:

16:00 - 16:45 - Inschrijven in VIProom 17
16:45 - 17:00 - Briefing (verplicht voor alle deelnemers aan sessie 1)
17:00 - 19:00 - Open pitlane rijden sessie 1
18:45 - 19:00 - Briefing (verplicht voor alle deelnemers aan sessie 2)
19:00 - 21:30 - Open pitlane rijden sessie 2

Heb jij zin om je na je werk even uit te leven op het circuit? Schrijf je dan nu in middels een privé bericht aan mij.

Meer informatie vind je via onderstaande link:
CPZ 16-6-2015 avondsessie

Kun je niet wachten? Dan is er aanstaande donderdag 30 april ook al de mogelijkheid om mee te rijden op een circuitavond van DFTrackdays op Circuit Park Zandvoort, ook voor maar €150,- per auto! ( deze dag kun je ook open pitlane rijden van 9:00 tot 21:00 voor maar €500,- per auto! )

Alle informatie vind je hier:
CPZ 30-4-2015 avondsessie

CPZ 30-4-2015 9:00 -21:00

Vriendelijke groet,

Marleen
marleen@driving-fun.com
daddy's ride
C ervaren
Berichten: 313
Lid geworden op: vr sep 26, 2008 10:40 pm

Re: Vrij rijden met DFTrackdays voor maar €150,-!

Bericht door daddy's ride »

Is dit speciaal voor oldtimers? Ik bedoel te zeggen: heb een vrij kostbare kadett, en ben als de dood dat 1 of andere mafkees met een corsa van 100 euro 'm er in zet. Alles op eigen risico, en ik ben dan het haasje :(
Bij een oldtimer dag ga ik er van uit dat iedereen wel voorzichtig(er) is.
Marleen Driving Fun
C gevonden
Berichten: 3
Lid geworden op: di nov 11, 2014 10:33 pm
Locatie: Egmond
Contacteer:

Re: Vrij rijden met DFTrackdays voor maar €150,-!

Bericht door Marleen Driving Fun »

daddy's ride schreef:Is dit speciaal voor oldtimers? Ik bedoel te zeggen: heb een vrij kostbare kadett, en ben als de dood dat 1 of andere mafkees met een corsa van 100 euro 'm er in zet. Alles op eigen risico, en ik ben dan het haasje :(
Bij een oldtimer dag ga ik er van uit dat iedereen wel voorzichtig(er) is.
Bedankt voor je reactie! Verwar ons niet met Vrij Rijden! Bij ons rijden vooral serieuze auto's rond, die serieus geld kosten, dus iedereen wil graag zonder schade naar huis. Bij ons staat respect voor elkaar en elkaars materiaal in een hoog vaandel. Een Corsa van 100 euro zie je bij ons niet op de baan. Maar om je een beter idee te geven. Dit is onze website: http://dftrackdays.com/ En hier vind je foto's en verslagen van onze trackdays: http://dftrackdays.com/reports/ Zo krijg je er misschien een beter beeld bij?

Met vriendelijke groet,

Marleen
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten