Mijn moment van de dag
Moderator: JvV
-
- C gestoord
- Contacteer:
Re: Mijn moment van de dag
Idd van harte gefeliciteerd, veel geluk gewenst met z'n drieën !!
----- Volvo 244 V6 GLT-R Automatic '80 - Volvo 850 20v GLT Automatic '92 - Volvo 245 2.3 GLT Automatic '84 -----
------------------------ "Voor elke oplossing is er een probleem !! " -----------------------
------------------------ "Voor elke oplossing is er een probleem !! " -----------------------
Bedankt Erik!!Automatic-freak schreef:Idd van harte gefeliciteerd, veel geluk gewenst met z'n drieën !!
Nog even wat opstartproblemem ( teveel afgevallen ) ,maar voor de rest alles oké!
beCeten
Van harte Marcel.
-
- C gestoord
- Contacteer:
Goed om te horen dat het verder goed gaat; inmiddels alweer wat aangekomen ?kriekje schreef:Bedankt Erik!!Automatic-freak schreef:Idd van harte gefeliciteerd, veel geluk gewenst met z'n drieën !!
Nog even wat opstartproblemem ( teveel afgevallen ) ,maar voor de rest alles oké!
Bij ons hadden ze dit ook beide, maar die waren ook rijkelijk te vroeg geboren ...
mvg Erik
----- Volvo 244 V6 GLT-R Automatic '80 - Volvo 850 20v GLT Automatic '92 - Volvo 245 2.3 GLT Automatic '84 -----
Hoi Erik,Automatic-freak schreef:Goed om te horen dat het verder goed gaat; inmiddels alweer wat aangekomen ?kriekje schreef:Bedankt Erik!!Automatic-freak schreef:Idd van harte gefeliciteerd, veel geluk gewenst met z'n drieën !!
Bij ons hadden ze dit ook beide, maar die waren ook rijkelijk te vroeg geboren ...
mvg Erik
Ze was ruim 10% afgevallen dus moest er een andere strategie toegepast worden.
Borstvoeding ging nog niet helemaal goed dus wat flesvoeding.
Donderdag begonnen het opgestelde schema en hulpmiddelen en vanochtend was ze nog maar 15 gram onder het geboortegewicht.
Komt neer op een gewichtstoename van 340 gram in 2 dagen!
Pappa en mamma hebben amper geslapen....
Blij dat ik vakantie heb

groeten,
Marcel
beCeten
Proficiat, en veel geluk en gezondheid voor jullie toegewenst.
En doorslaapnachten natuurlijk

Bedankt Ernst!erny70 schreef:Proficiat, en veel geluk en gezondheid voor jullie toegewenst.
Doorslaapnachten?
Die staan nog niet in de planning
Alhoewel: komende nacht kunnen we misschien al 5 uurtjes halen
beCeten
Marcel en je vrouw
Gefeliciteerd met de geboorte van Gwen
Gefeliciteerd met de geboorte van Gwen