Voorstellen.

Stel jezelf hier even voor.

Moderator: JvV

Gesloten
zomer72
C gevonden
Berichten: 30
Lid geworden op: di feb 16, 2010 1:43 pm
Locatie: Huizen

Voorstellen.

Bericht door zomer72 »

Zoals het eigenlijk hoort, stel ik mij hierbij voor mijn naam is Imco van Zomeren.
Ik ben begonnen auto te rijden in een Opel Kadett C sedan uit 1978 , ik heb er nog twee foto's van deze zijn in het topic oude straatbeeldfoto's geplaatst. Kenteken en auto zullen wel verloren zijn 90-xa-26
Sinds december vorig jaar heb ik een C coupe uit 1978 gekocht. Hiervoor heb ik een A manta uit 1972 en een B kadett uit 1969 gehad.
Mijn coupe is in een rijdende staat , en ik heb er best wel wat werk aan om er weer iets moois van te maken. Maar dat is dan ook hobby, en ik vindt het leuk zo'n auto steeds iets mooier te maken.
De vorige eigenaar heeft de wagen matzwart gemaakt , ik ben van plan er weer een rode wagen van te maken, oorspronkelijke kleur was goudbruin.
Mijn bijnaam Zomer72
Afbeelding
tja 1993
Afbeelding

Er is inmiddels wel één en ander aan de auto veranderd.....Flink wat werk voor de APK .... Afbeelding en al heel veel mee rond gereden.

Zal er eens een wat foto's van posten voor de belangstellenden.
Laatst gewijzigd door zomer72 op di dec 18, 2012 10:11 am, 1 keer totaal gewijzigd.
rellie kel
C gestoord
Berichten: 3616
Lid geworden op: ma mei 08, 2006 10:30 pm
Locatie: Lottum
Contacteer:

Re: Voorstellen.

Bericht door rellie kel »

Hallo Imco,
WELKOM!!!
Tja een kapot bandje kan altijd gebeuren hé.
Maar verder weet je dus dat de Kadettjes wel betrouwbaar zijn :)
De vorderingen van je coupé zien we graag verschijnen in het restauratie gedeelte.
Groet Dennis
zomer72
C gevonden
Berichten: 30
Lid geworden op: di feb 16, 2010 1:43 pm
Locatie: Huizen

Re: Voorstellen.

Bericht door zomer72 »

het kadett C virus blijkt toch hardnekkig , inmiddels ben ik ook eigenaar van een 1.2 s de luxe met een stalen schuifdak.
heeft jammer genoeg wel wat oude schade en niet helemaal strak maar is een hele nette wagen verder. vinyldak vindt ik zelf erg mooi staan , maar zal wel eens vervangen moeten worden.
omdat een foto meer verteld..
Afbeelding
zomer72
C gevonden
Berichten: 30
Lid geworden op: di feb 16, 2010 1:43 pm
Locatie: Huizen

Re: Voorstellen.

Bericht door zomer72 »

En met de DD wordt ook veel gedaan.... auto is aanwezig geweest op de Oldtimer dag in Huizen 21 September en afgelopen zondag 29 September bij de midland classic show in Almere.
Vanaf dat ik de auto in bezit heb is er best wel één en ander veranderd ... zo zijn er SR velgen onder gekomen met inmiddels ook chromen randen. Er is flink gepoetst. Maar vooral leuke kilometers mee gereden.

Mijn UE is inmiddels verkocht. Met de voorgenomen regelgeving kon ik helaas deze wagen niet behouden, wegens gebrek aan stallingsruimte.... Ik hoop er wel een liefhebber voor gevonden te hebben... veel tijd en moeite aan besteed.



Afbeelding

zomer72
JvV
C gestoord
Berichten: 1555
Lid geworden op: za jan 06, 2007 7:32 pm
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: Voorstellen.

Bericht door JvV »

Leuke wagen om te zien zeg!! Doe je zeker goed! deuk in bestuurdersdeur nog uitdeuken ?
Kadett C2 Coupe 2.5 Berlinetta Steinmetz '78
Link: http://forum.opelkadettcclub.nl/viewtopic.php?f=18&t=11841
zomer72
C gevonden
Berichten: 30
Lid geworden op: di feb 16, 2010 1:43 pm
Locatie: Huizen

Re: Voorstellen.

Bericht door zomer72 »

Is idd een leuke auto ... Met open dak wat ik graag wilde... Maar ook met werk ... Zoals je al gezien hebt aan de deur.
En nog wel meer oude schade.
Is trouwens van 1978 to 2008 van 1 eigenaresse geweest..
Ook nog wel wat laswerk , maar dat vind ik leuk. Ben er blij en trots mee.
zomer72
C gevonden
Berichten: 30
Lid geworden op: di feb 16, 2010 1:43 pm
Locatie: Huizen

Re: Voorstellen.

Bericht door zomer72 »

Tja deukje , is echt van een oud vrouwtje geweest... Alle botsingen zijn nog aanwezig...
Vandaag even tussen en na alle regen op de foto gezet, inmiddels een 6 cm verlaging gedaan.
Afbeelding
zomer72
C gevonden
Berichten: 30
Lid geworden op: di feb 16, 2010 1:43 pm
Locatie: Huizen

Re: Voorstellen.

Bericht door zomer72 »

Oké. Tijdje geleden maar er is een Caravan naast de coupe gekomen...
Heeft wel wat aandacht nodig , wel een goede basis..... Het gordijntje is wel verwijderd.... Wie het een leuk item vind mag het hebben.


Afbeelding
Voor het register zal wat foto's maken binnenkort.
Kadett C 73
C geïnteresseerd
Berichten: 57
Lid geworden op: wo mei 09, 2007 9:00 am
Locatie: Laren

Re: Voorstellen.

Bericht door Kadett C 73 »

Ben nu wel benieuwd naar de kleur in het echt, zo istie wel heel erg Kermit :wink:
Er is maar 1 C-klasse
zomer72
C gevonden
Berichten: 30
Lid geworden op: di feb 16, 2010 1:43 pm
Locatie: Huizen

Re: Voorstellen.

Bericht door zomer72 »

Klopt is beetje anders dan de werkelijkheid .... Huawei .. Prima telefoon over de camera niet helemaal tevreden.
zomer72
C gevonden
Berichten: 30
Lid geworden op: di feb 16, 2010 1:43 pm
Locatie: Huizen

Re: Voorstellen.

Bericht door zomer72 »

De achterklep is even terug van weg geweest .......
leuk voor de Foto.
Afbeelding
Afbeelding
J v Delft
C liefhebber
Berichten: 197
Lid geworden op: vr nov 14, 2008 7:16 pm
Locatie: Brabant

Re: Voorstellen.

Bericht door J v Delft »

leuk kadettje, nog redelijk origineel en nog niet eens zo slecht op het eerste gezicht te zien...
zuinig zijn op de achterklep, zijn zeldzaam geworden.
Kadett C Caravan 1.2N 1979
Vectra A 1.8i cdx 1995
Corsa B 1.4i 1998
zomer72
C gevonden
Berichten: 30
Lid geworden op: di feb 16, 2010 1:43 pm
Locatie: Huizen

Re: Voorstellen.

Bericht door zomer72 »

Leuk mij leuk om naast een coupe een caravan te rijden, idd behoorlijk orgineel. Moet wel paneeltjes bij de achterbank hebben (zijn die gelijk aan sedan , coupe etc.??).
Tevens nieuw scherm rechtsvoor en betere bumpers om de basis compleet te hebben, verder zijn de achterschermen op de bekende plek niet best meer.
Prima basis , ben er content mee.
J v Delft
C liefhebber
Berichten: 197
Lid geworden op: vr nov 14, 2008 7:16 pm
Locatie: Brabant

Re: Voorstellen.

Bericht door J v Delft »

zomer72 schreef:Leuk mij leuk om naast een coupe een caravan te rijden, idd behoorlijk orgineel. Moet wel paneeltjes bij de achterbank hebben (zijn die gelijk aan sedan , coupe etc.??).
Deze zijn hetzelfde, idem coupe
Kadett C Caravan 1.2N 1979
Vectra A 1.8i cdx 1995
Corsa B 1.4i 1998
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten