Nou, heb het lang uit weten te stellen maar daar komt ie dan

Stel jezelf hier even voor.

Moderator: JvV

Gesloten
groeneklodder
C ervaren
Berichten: 252
Lid geworden op: do sep 28, 2006 5:31 am
Locatie: Voorschoten

Nou, heb het lang uit weten te stellen maar daar komt ie dan

Bericht door groeneklodder »

Ik ben dus Rob, woon in de kwakel met mijn meisje en haar 2 kids, eens in de 2 weken hebben we 4 van die wezens door het huis racen, dan zijn mijn 2 jongens er ook...........

Ik ben sinds April 2006 in het bezit van een appeltjesgroene city die heel gauw de naam groene klodder meekreeg (vraag me niet waarom)
Van buiten is kloddertje zo goed als origineel, met zelfs nog voor 80% originele lak, bij bijna 100.000 KM
Van binnen is het dashboard aangepast (TFT Scherm, Metertjes, Radio) en de Kofferbak zit vol met een Pentium3-1Ghz, Subwoofer, versterker etc.
Mochten er dan ook vragen omtrent het CAR-PC fenomeen zijn, stel ze gerust, ik antwoord wel (als je mazzel hebt)

Sinds begin Mei 2007 heb ik er een city bij welke nog strakgemaakt, gespoten en afgebouwd moet worden waarna alle audio/pc zooi die nu in de groene zit daarheen zal verhuizen.
De bedoeling is op dit moment om deze Irmscher City op te bouwen, maar dit kan altijd nog veranderen :)
Voor de kofferbak heb ik iig een lollig idee............

In het verleden ben ik in het bezit geweest van 5 Coupeetjes (3 rijders - 2 slopers) en een Sedan, waarvan 1 van de coupeetjes een 1.9 automaat, 1 een 1.6,en de andere een 1.2S, de Sedan was ook een 1.2tje

Verder organiseer ik ook de Rondrit in De Kwakel..........Komt Allen, bij succes wordt dit een jaarlijks terugkerend iets :)
[img]http://home.versatel.nl/cadona/klodderke.jpg[/img]
rellie kel
C gestoord
Berichten: 3616
Lid geworden op: ma mei 08, 2006 10:30 pm
Locatie: Lottum
Contacteer:

Bericht door rellie kel »

aaaahhhhhhhhhhhh............

ben jij die rob!!!

:P
kadett-c-coupe
C ervaren
Berichten: 255
Lid geworden op: do mei 18, 2006 8:46 pm

Bericht door kadett-c-coupe »

onze koffie meneer :D
ook wel bekend als het rooie mannetje
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten