Wat een schande !!

Stel jezelf hier even voor.

Moderator: JvV

Gesloten
CQPralley
C liefhebber
Berichten: 141
Lid geworden op: do mei 25, 2006 4:02 pm
Locatie: Nog net Nederland

Wat een schande !!

Bericht door CQPralley »

Ik zit hier effe te lezen en nu zie ik tot mijn schrik dat ik me nog niet heb voorgesteld.

Mijn naam is Luc Jansen, ik ben nu weer bijna 3 jaar in het bezit van onze coupe. We zijn toen ter tijd aangestoken door onze buurtjes met het kadetterittes. Zij hebben nm ook een coupetje en vrooegen of we een keertje mee wilde naar een treffe. Na een beetje aandringen zijn we eens een keertje mee gegaan en toen was dus het hek van de dam.

Na een tijdje zoeken kochten we dus de coupe van iemand hier uit de buurt. Na 2 jaar was m'n combootje die ik toen had een beetje rot dus moest hier wat anders voor komen.

Dat werd dus een e1 rekord waar ik later een lpg installatie in heb gebouwd om een beetje goedkoop te kunnen rijden.

Nu in de tijd dat ik m'n coupeetje heb blijkt dat hij toch ook de bekende slechte plekken had en heeft, bepaalde plekken zijn zelfs stukken overheen gelast en geplamuurd.

Daarom heb ik deze week een andere body gekocht. Dit is een orginele c2 berlinetta, maar helaas zal hij toch weer omgebouwd worden tot een rally. Zodat ik daarna weer jaren vooruit kan.

Verder gaan we over enkele weken trouwen dus ook daar gaat momenteel veel tijd inzitten.

Foto's volgen nog.

Gr Luc.
[img]http://i51.photobucket.com/albums/f384/LucJansen/diverse/hertog_jan.jpg[/img]
BlueLine
Oplichter
Berichten: 112
Lid geworden op: za feb 24, 2007 10:36 am
Locatie: Noord-Brabant (wederom :) )

Bericht door BlueLine »

welkom :D :shock: :?

8)
Go fast when it can be done ;)

1977 C-coupé
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten