even voorstellen

Stel jezelf hier even voor.

Moderator: JvV

Gesloten
mr horsepower
C gevonden
Berichten: 45
Lid geworden op: za jun 26, 2010 9:30 pm
Locatie: Zaamslag

even voorstellen

Bericht door mr horsepower »

Hallo allemaal.

Ik ben Rico de Smet, ik ben 23.

Loodgieter van beroep.
getrouwd, 1 dochtertje en 1 nog onbekende soort in de maak, verwacht in december.

Interesses.
Rock en Roll
motoren
auto s
sleutelen en ombouwen wat maar mogelijk is.

Voertuigen in mijn bezit,
205 1.9 gti 1988
mini 1.3 1987
chevrolet camaro 5.0 1989
opel manta a 1974
opel c kadett 1975

en dan de motoren nog
motomonkey 125cc 2005
suzuki gs 550 hardtail 1980
suzuki gsx 750 1981

De manta a staat op het moment zonder motorblok, deze wil ik tiptop hebben en wil ik uitvoeren als general lee (dukes of hazzard)
De c kadett heb ik sinds kort en heeft nu nog een 1.2, heb een 1.9sh motor liggen die nog een revisie dient te ontvangen
schrump
C verslaafd
Berichten: 987
Lid geworden op: di mei 16, 2006 7:39 pm
Locatie: Apeldoorn

Re: even voorstellen

Bericht door schrump »

Halo Rico,


welkom op dit forum.

een aardige verzameling auto's en motoren heb je. Hopelijk heb je er ook nog tijd voor, met een jing gezin.

laat eens wat foto's zien van je hele verzameling, want behalve de opels, heb je best wel mooi spul staan,

groet Ids
[img]http://www.opvolger.net/opvolger/images/pixel%20plaatjes/5%20op%20een%20rij.png[/img]
gteturbo
C ervaren
Berichten: 440
Lid geworden op: vr mei 25, 2007 7:17 pm
Locatie: Rotterdam

Re: even voorstellen

Bericht door gteturbo »

Hoi hoi welkom hier wow zoveel hobbies kinderen meegerekend :wink: je hoef je in iedergeval nooit te vervelen prachtig :!:


groetjes Johannes
c2 coupe gte 2.4 45 webers (2.0 motor in volgende tuning fase)
mr horsepower
C gevonden
Berichten: 45
Lid geworden op: za jun 26, 2010 9:30 pm
Locatie: Zaamslag

Re: even voorstellen

Bericht door mr horsepower »

Dank jullie wel voor het warme onthaal.

Ik zal nog s wat foto s posten hoor.

De mini heb ik op het moment te koop staan, en de 205 gaat waarschijnlijk ook weg.
Vrouwlief vind dat mijn hobby een beetje uit de hand loopt. ze zou graag willen dat ik de camaro ook weg doe maar dat probeer ik nog tegen te houden.

In ieder geval blijven de opels wel in mijn bezit, de kadett probeer ik 1 uurtje per dag wat laswerk aan te verrichten, deze heeft wat slechte plekken en verder beetje bezig met mat zwart spuiten.

De kadett moet een lage top krijgen maar wil deze gewoon als dagelijks vervoer gebruiken maar wil wel beetje kunnen driften op recreatieve basis, heb 3 achterassen liggen, paar versnellingsbakken en n 1.9 dus moet goed komen, ik zal in een vrij moment de topics eens door gaan lezen, heb nog een nieuwe turbo liggen die ik stiekem wel op de 1.9 wil zetten maar dit is een nieuwe weg voor me, dus dan wil ik echt precies weten hoe en wat.
[img][img][/img][/img]
76GrannySedan
C liefhebber
Berichten: 125
Lid geworden op: zo apr 11, 2010 10:29 pm

Re: even voorstellen

Bericht door 76GrannySedan »

He welkom hier, druk met zo'n wagenpark ;).

Ben benieuwd naar fotos van de camaro (zelf ook amerikanen liefhebber) en de c kadett natuurlijk :)
C1 77'er Kadett Sedan
C1 1.9 (Zwart/geel) GT/E
mr horsepower
C gevonden
Berichten: 45
Lid geworden op: za jun 26, 2010 9:30 pm
Locatie: Zaamslag

Re: even voorstellen

Bericht door mr horsepower »

de kadett is een 3drs sedan, standaard modelletje, okergeel.

Op het gemakje aan hou ik marktplaats en het topic aangeboden in de gaten voor wat onderdelen bij elkaar te kunnen rapen.

De camaro is het model wat moest concurreren tegen het knight rider model zeg maar, ik heb m halfglans zwart laten spuiten en de deathproof doodskop op de motorkap, hij blijft leuk om mee rond te rijden maar helaas niet wegenbelastingvrij en gezien zn leeftijd word ie dat ook niet meer. heb m n tijd te koop gehad op internet maar kreeg er geen fatsoenlijk bod op. binnenkort mag ie weer in de schorsing, waar wij wonen is midden in de zeeuwsche polders, de wegen zijn hier niet echt super voor zo n lage zware bak als de camaro. voor een oude rwd gumbak is het ideaal.
overvloed aan onverharde wegen, mooie lange bochten voor het betere driftwerk.

Tot een paar jaar geleden werd hier de rally van hulst nog gehouden, beter bekend als de vierhouten pallets rallysprint.
zegt genoeg over de vele mogelijkheden om je auto los te laten.

ik moet nog even uitvogelen hoe en waar ik hier foto s kan neerzetten
rellie kel
C gestoord
Berichten: 3616
Lid geworden op: ma mei 08, 2006 10:30 pm
Locatie: Lottum
Contacteer:

Re: even voorstellen

Bericht door rellie kel »

Hallo Rico,
WELKOM!!!
Leuke greep uit het werelds wagenpark. Van Frans en Duits spul tot het Amerikaanse brul werk!
Zie je toch wel vaker dat mensen die een Amerikaan hebben de oude Opel waarderen en/of bezitten.
Groet Dennis
patrick de boer
C gestoord
Berichten: 1406
Lid geworden op: do jan 18, 2007 8:13 pm
Locatie: oss

Re: even voorstellen

Bericht door patrick de boer »

welkom

de gsx is dat een es fulflotter ?(volksmond vol op frottten ) van wegen het anti dive systeem op de voorvork
mr horsepower
C gevonden
Berichten: 45
Lid geworden op: za jun 26, 2010 9:30 pm
Locatie: Zaamslag

Re: even voorstellen

Bericht door mr horsepower »

es ful flotter, dat zegt me even niks. de gsx heb ik voor het motorblok, die wil ik nog onder mn projectmotor leggen, dan gaat de gsx bij het oud ijzer, k wil geen racer. ik ga liever voor bobber stijl.

Ja de oude opeltjes zijn zeker leuk, jammer dat ze best veel roesten maar buiten dat technisch goede wagens.

De manta a heb ik gekocht omdat ik heel graag een charger uit 69 wil maar deze kan ik niet betalen, de manta a is de europese versie van de 68 charger. vandaar ook dat ik m in general lee uitvoering wil, en kijken voor een dik blok. helaas mn windsor v8 al verkocht, twijfelde al om deze te gaan gebruiken maar ik heb mn verstand maar gebruikt.
patrick de boer
C gestoord
Berichten: 1406
Lid geworden op: do jan 18, 2007 8:13 pm
Locatie: oss

Re: even voorstellen

Bericht door patrick de boer »

hoe staat de gsx op kenteken
mr horsepower
C gevonden
Berichten: 45
Lid geworden op: za jun 26, 2010 9:30 pm
Locatie: Zaamslag

Re: even voorstellen

Bericht door mr horsepower »

Dat zou ik eens moeten nakijken, ik ben pas verhuisd, al mn kentekenpapieren zijn in 1 doos gegaan en heb ze nog niet eens uitgepakt, volgens een klasgenoot van me zijn die gsxjes nog wat waard, kan het me bijna niet voorstellen maar goed.
mr horsepower
C gevonden
Berichten: 45
Lid geworden op: za jun 26, 2010 9:30 pm
Locatie: Zaamslag

Re: even voorstellen

Bericht door mr horsepower »

De 205 is ook weg sinds vandaag, snik snotter, en mijn camaro heb ik ook weggedaan, ik rij nu in een hele gave lijkwagen. Wil je hem zien moet je het filmpje opzoeken van urbanus waar hij brood gaat rondbrengen in een lijkwagen, dat is mijn auto nu, maar toen was ie nog origineel, er liggen nu american racing velgen onder, hij ligt maximaal verlaagd van voor en heel hoog van achter en wat vage vlammen op de zijkant, maar dan nog supergave bak!!!
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten