terug naar kadett :)

Stel jezelf hier even voor.

Moderator: JvV

Gesloten
pascalw
C gevonden
Berichten: 43
Lid geworden op: wo mar 31, 2010 8:17 am

terug naar kadett :)

Bericht door pascalw »

hallo allemaal, ik zal me even voorstellen hier. Ik ben Pascal, 38 jaar uit het zuiden des lands.
na jaren geen kadett meer te hebben gehad ben ik toch weer op zoek naar een leuke coupe. ik heb een aantal verschillende gehad, van 1.2 tot en met GT/E. (yep, van mijn 18e tot mijn 22e was ik zoiemand die oude kadetjes kocht, om ze vervolgens helemaal op te rijden en te slopen, ook weer 20 jaar geleden inmiddels)
maar het blijft de enige auto die me altijd is blijven aanspreken. ben inmiddels al wat aan het zoeken naar een leuke opknapper, eentje die niet helemaal van ellende uit elkaar valt dan, want die ben ik laatse tijd al vaker tegengekomen.
pascal
rellie kel
C gestoord
Berichten: 3616
Lid geworden op: ma mei 08, 2006 10:30 pm
Locatie: Lottum
Contacteer:

Re: terug naar kadett :)

Bericht door rellie kel »

Hallo Pascal,
WELKOM!!!
En ook bij jouw is het virus achter gebleven :wink:
Het kan zich enige tijd rustig houden, nestelen en laterna inderdaad weer opkomen. Weggaan doet het nooit! Al zijn er die dat wel beweren.
Succes met je zoektocht.
Groet Dennis
Amstel
C verslaafd
Berichten: 667
Lid geworden op: di mei 19, 2009 4:42 pm

Re: terug naar kadett :)

Bericht door Amstel »

welkom,

was 1 van jouw kadettjes ooit niet eens gestolen ofzo of heb ik nu een andere voor me??

suces,
injectie is net een beroeps bepaalde tijd militair ,die moet ook eerst denken voordat ie reageert ,alleen duurt dat drie weken . geef mijn maar dcoe'tjes
pascalw
C gevonden
Berichten: 43
Lid geworden op: wo mar 31, 2010 8:17 am

Re: terug naar kadett :)

Bericht door pascalw »

mijn GT/E is gestolen ja. of ik dat hier ooit eens heb gemeld weet ik niet meer. volgens mij wel op opelclub. meeste heb ik toen gekocht voor paar centen en gewoon gereden tot ze het niet meer te keuren waren en zijn gesloopt.
was vandaag kijken in duitsland naar een 1600 coupe die goed zou zijn, maar die was wel heel erg rot en veel te duur. ben dus nog steeds opzoek naar een 1600 of meer kadett, zowel coupe,city, sedan of station, dat maakt me niet zoveel uit eigenlijk.
pascal
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten