Herintreder

Stel jezelf hier even voor.

Moderator: JvV

Pablo
C verslaafd
Berichten: 560
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 10:02 am
Locatie: Son

Herintreder

Bericht door Pablo »

Nou, ik ben weer terug :wink:
Enkelen zullen me nog wel kennen van deze;
Afbeelding, hier had ik echt moeten stoppen maar helaas ging ik verder en in plaats van een dikke motor kwamen er te dikke velgen enz, op een gegeven moment was ik de 1200 echt beu en ging ik over naar dit;
Afbeelding, 30E, reed heerlijk........ maar ik ben nog niet gepensioneerd en ik miste het hoeken van mijn dettje dus;
Afbeelding, 2,2 met 5 bak, reed precies zoals ik verwacht had dus was klaar voor het nieuwe seizoen maar.... een coupe is het toch ook niet en ik kocht hem tegen de winter en na een maand hield mijn kachelventilator er mee op, ik was ineens zo klaar met oldtimers en heb hem meteen verkocht en een fijne BMW 328i gekocht.
Helemaal niet praktisch met inmiddels 2 kleine kindjes dus dit voorjaar een lekkere burgerlijke 2006 astra station gekocht en mijn god, wat mis ik achterwielaandrijving!!!
Door mijn eeuwige verbouwingsperikelen in ons ouwe stulpje 0 budget dus maar wat ouwe rommel verkopen op marktplaats zodat ik weer een opeltje kon kopen :D
Nou, ik heb me een lijk gekocht!!!!
Foto's heb ik nog niet want ik heb hem in noodweer gekocht, hem van de oprijwagen van het werk in mijn garage gerold en na diverse malen huilen nog steeds niet rijdend eruit gekregen haha.
Komt allemaal goed maar dik gaat ie niet worden! laag en rijdend krijgen/houden, meer wil ik eigenlijk niet.
Het is wel een bekende van het oldtimer opel forum want daar reed jaren terug zanger_mark ermee, een gele limo met 1900 en 4 bak met manta b achteras.

Ik woon in Son, 35 jaar oud en werkzaam als wagenparkbeheerder bij een leasemaatschappij.

Veel zal ik met het kadettje niet uit regio Ehv komen maar gelukkig is daar regelmatig een minimeet, tenminste dat was wel zo en Sevenum wil ik natuurlijk niet missen!

Foto's komen terzijnertijd wel, mijn garage is wat krap voor foto's en ik ben bang dat ie er voorlopig niet uit komt, druk hoor 2 kinderen van 1 en 3!!!

Leuk om te zien dat ik ineens bij de ouderen hoor hier :mrgreen:
Fwd is for girlzzzz
REDP.
C verslaafd
Berichten: 729
Lid geworden op: wo nov 11, 2009 6:37 pm
Locatie: Lobith

Re: Herintreder

Bericht door REDP. »

Mooi man, enne geniet er gewoon van :D

groet REDP.
fredje
C ervaren
Berichten: 495
Lid geworden op: di mei 16, 2006 7:30 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Herintreder

Bericht door fredje »

Hey Paul, welcome back!!

De minimeets bij de burger king zijn er nog steeds hoor, waarschijnlijk eind maart, begin april 2010 weer.
Houd de forums in de gaten!!!
Rij je nog niet met je kadett dan??
Als je n keer hulp nodig hebt/iets moet weten, dan hoor ik t wel

Groeten
Oud worden is verplicht,
Volwassen worden is een keuze

GOT GAS PAINS ??.....BLOW SMOKE !!!
daruler
C gestoord
Berichten: 1102
Lid geworden op: ma feb 18, 2008 2:06 pm
Locatie: Echteld West
Contacteer:

Re: Herintreder

Bericht door daruler »

welkom terug aan boord dan maar he!!!!
Afbeelding... And for those who didn't know... Fast cars are built, not bought!
Www.gasmetdiezooi.tk
Tijs
C gestoord
Berichten: 2280
Lid geworden op: ma sep 15, 2008 1:43 pm
Locatie: geldrop

Re: Herintreder

Bericht door Tijs »

welkom :) altijd goed om weer een kadettje extra te kunnen spotten.

en er zijn meetings genoeg in onze regio, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken ;)
- ik stel hier de vragen, ik heb er tenslotte de ballen verstand van.:)
Afbeelding
Pablo
C verslaafd
Berichten: 560
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 10:02 am
Locatie: Son

Re: Herintreder

Bericht door Pablo »

fredje schreef:Hey Paul, welcome back!!

De minimeets bij de burger king zijn er nog steeds hoor, waarschijnlijk eind maart, begin april 2010 weer.
Houd de forums in de gaten!!!
Rij je nog niet met je kadett dan??
Als je n keer hulp nodig hebt/iets moet weten, dan hoor ik t wel

Groeten
Thnx voor de reacties!

Ik houd het in de gaten!!
Nee helaas, met dit weer had ik graag rond gereden met het dettje, electronica is een chaos en daar heb ik nou net helemaal geen kaas van gegeten maar ik heb ook geen trek in een brandje.
Van de week wel mijn startmotor laten reviseren en erin gezet en de voorpijp vastgezet en een dikkere massa kabel gemonteerd want een speakerdraadje lijkt me wel erg weinig aan het blok...
Nu effe een accu ophalen en wat kabels elimineren en de accu vastzetten want de oude stond gewoon los.
Ik ga je hulp zeker nog wel nodig hebben dus als je het niet erg vind ga ik nog wel een beroep op je doen denk ik!
Als het dan allemaal een beetje heel blijft zal ik in de toekomst moeten gaan lassen.... VEEL lassen :? en nog veel meer strak maken maar dat komt dan later wel weer!

Spreek je laterzz

Paul
Fwd is for girlzzzz
rellie kel
C gestoord
Berichten: 3616
Lid geworden op: ma mei 08, 2006 10:30 pm
Locatie: Lottum
Contacteer:

Re: Herintreder

Bericht door rellie kel »

Heej Paul,
Wederom WELKOM!!!
We hadden het je al gezegd hé dat je weer terug zou komen op Kadett c :P
Groet Dennis
Pablo
C verslaafd
Berichten: 560
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 10:02 am
Locatie: Son

Re: Herintreder

Bericht door Pablo »

:wink: jaja, jullie hadden gelijk!
Maar jij heb niet stil gezeten zag ik wel!, ik wel, kan weer bij nul beginnen...
Fwd is for girlzzzz
Automatic-freak
C gestoord
Berichten: 1803
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 10:56 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Herintreder

Bericht door Automatic-freak »

Ohhh, dat geeft niks ... ik begin ook altijd weer bij nul !!! :wink:

Ben het eens in de zoveel tijd weer zat en dan verkoop in de hele 'rommel' ... om vervolgens weer opnieuw te beginnen. :mrgreen:

Maar idd, welkom terug & hopelijk tot op een meeting als het weer weer iets beter wordt !!


Mvg Erik
----- Volvo 244 V6 GLT-R Automatic '80 - Volvo 850 20v GLT Automatic '92 - Volvo 245 2.3 GLT Automatic '84 -----

------------------------ "Voor elke oplossing is er een probleem !! " -----------------------
Pablo
C verslaafd
Berichten: 560
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 10:02 am
Locatie: Son

Re: Herintreder

Bericht door Pablo »

Ja bij jou zie ik het ook vaak van nul af aan ja haha, maar op een andere manier dan bij mij zeg maar!
Bij jou zijn ze zo weer nieuw!, ik droom er alleen maar van en ruim het weer op als het tegenvalt :mrgreen:
Maar in Sevenum zullen we mekaar vast tegen het lijf lopen!
Fwd is for girlzzzz
fredje
C ervaren
Berichten: 495
Lid geworden op: di mei 16, 2006 7:30 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Herintreder

Bericht door fredje »

Ik ga je hulp zeker nog wel nodig hebben dus als je het niet erg vind ga ik nog wel een beroep op je doen denk ik!
Als het dan allemaal een beetje heel blijft zal ik in de toekomst moeten gaan lassen.... VEEL lassen :? en nog veel meer strak maken maar dat komt dan later wel weer!
Geen enkel probleem, als ik ergens mee kan helpen, dan laat t maar weten.
Technische gedeelte, en de elektro zijn geen enkel probleem, lassen etc, dat mag je dan weer lekker zelf doen :lol:
Oud worden is verplicht,
Volwassen worden is een keuze

GOT GAS PAINS ??.....BLOW SMOKE !!!
Pablo
C verslaafd
Berichten: 560
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 10:02 am
Locatie: Son

Re: Herintreder

Bericht door Pablo »

Hij loopt inmiddels!, alleen loopt er nogal wat benzine uit de carburateur, kan niet de bedoeling zijn....
Fwd is for girlzzzz
Automatic-freak
C gestoord
Berichten: 1803
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 10:56 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Herintreder

Bericht door Automatic-freak »

Pablo schreef:Hij loopt inmiddels!, alleen loopt er nogal wat benzine uit de carburateur, kan niet de bedoeling zijn....
Hoeft op zich geen probleem te zijn; komt wel vaker voor ... loopt dan wel meestal de cilinders in ... maar bij jou niet begrijp ik !! :mrgreen:

Zal je vlotter wel blijven hangen ... of zit er een electronische brandstofpomp op die maar door blijft pompen :roll: :lol:
----- Volvo 244 V6 GLT-R Automatic '80 - Volvo 850 20v GLT Automatic '92 - Volvo 245 2.3 GLT Automatic '84 -----

------------------------ "Voor elke oplossing is er een probleem !! " -----------------------
Pablo
C verslaafd
Berichten: 560
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 10:02 am
Locatie: Son

Re: Herintreder

Bericht door Pablo »

Nou de slangklem was dol, dat maakt al en hele hoop verschil :mrgreen:
Wel effe goed checken voordat ik ermee ga rijden, best belangrijk!!
Fwd is for girlzzzz
REDP.
C verslaafd
Berichten: 729
Lid geworden op: wo nov 11, 2009 6:37 pm
Locatie: Lobith

Re: Herintreder

Bericht door REDP. »

Pablo, heb je hem alweer te koop staan op MP ?????

http://link.marktplaats.nl/306931297
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten