Hallo

Stel jezelf hier even voor.

Moderator: JvV

Gesloten
Mschohaus
C gevonden
Berichten: 2
Lid geworden op: vr dec 04, 2009 12:45 pm

Hallo

Bericht door Mschohaus »

Hallo allemaal,

Ik ben Martijn Schohaus 30 jaar en dat is net zo oud/jong als de Coupe die ik net samen met mijn broertje heb gekocht.
Allebei helemaal Opel gek,ik rijd zelf voor dagelijks gebruik in een Opel Astra-G station Sport II 2.2 16v OPC-line uitgevoerd.En mijn broer rijd zelf in een Astra-G Coupe 1.8
Heb voor het grootste deel ook altijd Opel gereden,Opel Kadett-E 1.6 gt/ Opel Kadet-E GSI 2.0 8v 20SEh/Astra-f GSI C20XE en en een Corsa-a met een 20SEH erin.
Ik werk bij Opel dealer van Kouwen,en daar hebben ze pas geleden een C-kadett coupe ingeruild.
Deze heeft ook eventjes op het te koop gedeelte gestaan,(klein fotootje)
Afbeelding
Origineel een 1.6 maar nu zit er een 20xe in.
Verder weet ik er nog weinig van,er zijn wel wat dingen veranderd die niet origineel op de auto hebben gezeten zoals een antenne op het dak en electrische ramen...

Waarschijnlijk gaan we m morgen voor het eerst meenemen,...spannend hoor,..
Opel Astra stw sport II 2.2 16v
Opel Kadett-C Coupe 2.0 16v

Gelukkig bestaat er geen vaccinatie tegen het Opel virus.
nilly
C liefhebber
Berichten: 180
Lid geworden op: vr nov 13, 2009 9:20 am

Re: Hallo

Bericht door nilly »

hoi hoi welkom hier leuwke kadett :D heb hem wel zien staan op internet
veel plezier hier groeten :arrow: roy
Afbeelding
Bear79
C gestoord
Berichten: 1420
Lid geworden op: ma mei 12, 2008 9:06 am
Locatie: Posterholt (L)
Contacteer:

Re: Hallo

Bericht door Bear79 »

Post maar flink wat foto's + informatie!!!

Greetz,
Bear
Tex:
I love the low life!!!

Website:
www.krause-rennsporttechnik.de
www.pac2002.nl
www.nationalhotrod.com
Joepp
C gestoord
Berichten: 1292
Lid geworden op: za jan 19, 2008 11:25 pm
Locatie: Spaubeek

Re: Hallo

Bericht door Joepp »

Welkom!

Ja is een leuk kadettje :D

Veel plezier ermee en we zien de foto's wel verschijnen hoop ik

gr.
Opel Kadett C2 Coupé '77 Aka 'Willem' of 'De Joepcoup'
Opel Kadett C1 City {underconstruction}
Opel Kadett C2 Sedan {over..}
JvV
C gestoord
Berichten: 1555
Lid geworden op: za jan 06, 2007 7:32 pm
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: Hallo

Bericht door JvV »

Er zit een kardan op van een manta, waarschijnlijk 1600 zegt de monteur
Hij heeft geen Sper

Wat ik wel gezien heb toen hij op de brug stond is : Een volledige RVS uitlaat, draagarmen voor zijn verstevigd, onderkant is getektileerd, geperforeerde schijven.

Dit is wat ik van de verkoper kreeg te horen.
Kadett C2 Coupe 2.5 Berlinetta Steinmetz '78
Link: http://forum.opelkadettcclub.nl/viewtopic.php?f=18&t=11841
rellie kel
C gestoord
Berichten: 3616
Lid geworden op: ma mei 08, 2006 10:30 pm
Locatie: Lottum
Contacteer:

Re: Hallo

Bericht door rellie kel »

Hallo Martijn,
WELKOM!!!
Is dat die Rallye die kort op Marktplaats stond???
Wel een mooi kleurtje trouwens, lijkt op mijn oude.
Groet Dennis
fredje
C ervaren
Berichten: 495
Lid geworden op: di mei 16, 2006 7:30 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Hallo

Bericht door fredje »

Daar hebben wij ook bij staan te kijken toen jullie op zondag open waren.
Leuk autootje, paar kleinigheidjes, maar zeker wat van te maken.

Veel plezier ermee, en wellicht word je n keer gespot door die andere c kadett mafkezen daar in de buurt
Oud worden is verplicht,
Volwassen worden is een keuze

GOT GAS PAINS ??.....BLOW SMOKE !!!
Amstel
C verslaafd
Berichten: 667
Lid geworden op: di mei 19, 2009 4:42 pm

Re: Hallo

Bericht door Amstel »

welkom!

zeker mooi snel blok erin
injectie is net een beroeps bepaalde tijd militair ,die moet ook eerst denken voordat ie reageert ,alleen duurt dat drie weken . geef mijn maar dcoe'tjes
mieke279
C verslaafd
Berichten: 564
Lid geworden op: zo feb 04, 2007 9:43 pm
Locatie: amstelveen

Re: Hallo

Bericht door mieke279 »

Hallo! en welkom op het forum!!!

Ik ben regelmatig bij jullie geweest voor motor onderdelen voor mijn ombouw naar 2.4.. ik geloof dat de magazijnmedewerker weg duikt achter de balie als hij mij ziet aankomen!! :D Oh nee daar heb je haar weer met haar moeilijke vragen hahah!

Woon je in Aalsmeer? Ik woon in Amstelveen, en in Rijsenhout woont nog zo'n kadetter driftkikker (jeff) Je bent dus niet alleen hier in de buurt!

Ik heb 2 weken geleden met ferdie in de showroom staan kijken bij de kadett, hij ziet er netjes uit. Hij is van een jongen geweest die hier in Amstelveen bij de gemeentereiniging werkt, hij heeft ook nog een 1200 sedan waar hij wel eens mee rijdt. Een tijdje geleden heeft hij al aan mij gevraagd of ik er niet iemand voor wist, maar ik had de auto nog nooit gezien, en ik ga geen auto aan mensen aanbieden waarvan ik niet weet of het wel een goeie wagen is. Eerlijk gezegd had ik niet gedacht dat het zo'n leuke kadett was, die jongen lijkt er nou niet bepaald veel verstand van te hebben. Wij vonden alleen wel dat het blok er een beetje vreemd in lag, een beetje ver naar voren op die aangepaste motorsteunen. Maar voor de rest..... had ik er stiekum toch ook wel oren naar gehad als ik niet net een huis gekocht had!

Mocht je iets willen weten, iets nodig hebben, of gewoon eens slap willen ouweh**ren.... wij houden regelmatig minimeetings in amstelveen/rijsenhout! haha
Afbeelding
kadett coupe
C gestoord
Berichten: 1545
Lid geworden op: zo mei 21, 2006 10:23 am
Locatie: Doetinchem

Re: Hallo

Bericht door kadett coupe »

hey welkom op het forum :D en gefeliciteerd met de koop van de kadett
mvg jeffrey uit rijsenhout 8)
2.0 met webers c2 coupe 1979 (origineel 1.6)
1.2 c1 caravan 1975
Afbeelding
Tijs
C gestoord
Berichten: 2280
Lid geworden op: ma sep 15, 2008 1:43 pm
Locatie: geldrop

Re: Hallo

Bericht door Tijs »

welkom :)

als je ooit ergens heel hard PEACE hoort en je ziet jeffrey mag je dat gewoon terug roepen, jeffrey herken je aan zn rode auto!
http://www.youtube.com/watch?v=g24TfjgL_I8
- ik stel hier de vragen, ik heb er tenslotte de ballen verstand van.:)
Afbeelding
Mschohaus
C gevonden
Berichten: 2
Lid geworden op: vr dec 04, 2009 12:45 pm

Re: Hallo

Bericht door Mschohaus »

mieke279 schreef:Hallo! en welkom op het forum!!!

Ik ben regelmatig bij jullie geweest voor motor onderdelen voor mijn ombouw naar 2.4.. ik geloof dat de magazijnmedewerker weg duikt achter de balie als hij mij ziet aankomen!! :D Oh nee daar heb je haar weer met haar moeilijke vragen hahah!

Woon je in Aalsmeer? Ik woon in Amstelveen, en in Rijsenhout woont nog zo'n kadetter driftkikker (jeff) Je bent dus niet alleen hier in de buurt!

Ik heb 2 weken geleden met ferdie in de showroom staan kijken bij de kadett, hij ziet er netjes uit. Hij is van een jongen geweest die hier in Amstelveen bij de gemeentereiniging werkt, hij heeft ook nog een 1200 sedan waar hij wel eens mee rijdt. Een tijdje geleden heeft hij al aan mij gevraagd of ik er niet iemand voor wist, maar ik had de auto nog nooit gezien, en ik ga geen auto aan mensen aanbieden waarvan ik niet weet of het wel een goeie wagen is. Eerlijk gezegd had ik niet gedacht dat het zo'n leuke kadett was, die jongen lijkt er nou niet bepaald veel verstand van te hebben. Wij vonden alleen wel dat het blok er een beetje vreemd in lag, een beetje ver naar voren op die aangepaste motorsteunen. Maar voor de rest..... had ik er stiekum toch ook wel oren naar gehad als ik niet net een huis gekocht had!

Mocht je iets willen weten, iets nodig hebben, of gewoon eens slap willen ouweh**ren.... wij houden regelmatig minimeetings in amstelveen/rijsenhout! haha
Ik heb je auto wel eens gezien bij ons,ziet er heel goed uit hoor.
Ik zit zelf ook in het magazijn,volgens mij heb ik je ook wel eens geholpen aan de balie.
Maar ik ga binnenkort weer naar een ander filiaal.(naar zuid -oost)daar gaan we een nieuw filiaal openen binnenkort.
Ik woon zelf in Alphen a/d Rijn,voorheen in Mijdrecht.

Er waren ook veel reactie op de kadett bij de verkoop binnengekomen van mensen die interesse hadden,maar gelukkig hadden mijn broertje en ik voorrang.
Er was er zelfs 1 uit belgie.
Opel Astra stw sport II 2.2 16v
Opel Kadett-C Coupe 2.0 16v

Gelukkig bestaat er geen vaccinatie tegen het Opel virus.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten