Hallo allemaal

Stel jezelf hier even voor.

Moderator: JvV

Gesloten
jetelind
C ervaren
Berichten: 465
Lid geworden op: di jun 09, 2009 6:35 pm
Locatie: Doetinchem

Hallo allemaal

Bericht door jetelind »

Tis een beetje laat (zag dit topic net) ben al een tijdje actief op dit forum maargoed vind het toch netjes om mezelf toch nog voor te stellen.

Ik ben Jeroen te Lindert 24 jaar woon in Doetinchem studeer voor ICT en heb een hobby erbij kadettjes :D. Vanaf me 18 was ik al verzot op kadettjes na vele gt/e's en rallye's bekeken te hebben heb ik 12 juni 2009 een orginele wit/gele rallye 2.0 gekocht met een hard carosserie erbij om in zijn geheel te restaureren. Voorheen had ik geen ervaring met sleutelen maar het word al wel meer, omdat ik niet echt met auto's aan het sleutelen ben geweest. Ik wil al wel iedereen bedanken die mijn vragen heeft beantwoord.

Ben nu al bezig met opbouwen :) dus het schiet al op. Wanneer de kadett af is dit zal rond juni zijn, zal ik ook een aantal meetings bezoeken en rondritjes maken dus dan zullen jullie me nog wel zien.

Afbeelding
Bezig met het restaureren van een kadett rallye 20E wit/geel jetelind.hyves.nl (fotos)
rellie kel
C gestoord
Berichten: 3616
Lid geworden op: ma mei 08, 2006 10:30 pm
Locatie: Lottum
Contacteer:

Bericht door rellie kel »

Hallo Jeroen,
Bij deze dan officieel WELKOM!!! :P
We zijn allemaal denk ik wel benieuwd naar het eindresultaat van je project!
Groet Dennis
Amstel
C verslaafd
Berichten: 667
Lid geworden op: di mei 19, 2009 4:42 pm

Bericht door Amstel »

zal ik dan maar ook welkom zeggen:D

bij deze

WELKOM!!!!!!
injectie is net een beroeps bepaalde tijd militair ,die moet ook eerst denken voordat ie reageert ,alleen duurt dat drie weken . geef mijn maar dcoe'tjes
kaze
C liefhebber
Berichten: 125
Lid geworden op: di okt 16, 2007 6:50 pm
Locatie: Belgium - Coastdistrict

Bericht door kaze »

welcome aboard

kadett ziet er netjes uit !
jetje
C ervaren
Berichten: 256
Lid geworden op: vr aug 14, 2009 2:11 am

Bericht door jetje »

veel plezier met je kadett :wink:
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten