kingcorsa

Stel jezelf hier even voor.

Moderator: JvV

Gesloten
kingcorsa
C liefhebber
Berichten: 124
Lid geworden op: za jul 25, 2009 8:29 am
Locatie: belfeld
Contacteer:

kingcorsa

Bericht door kingcorsa »

hallo,

mijn naam is math, ik kom uit de buurt van venlo.
na jaranlang verschillende opels gereden te hebben, ckadettjes, manta, ascona, d en e kadettjes heb ik onlangs een c kadett caravan gekocht.
deze auto komt uit de buurt van heerlen/brunssum, heeft heel lang stil gestaan.
de vorige eigenaar heeft de auto compleet gelast en matzwart gemaakt, vervolgens is hij opgebouwd en verkocht aan mij.

ik heb hem 2 weken geleden gekocht en na een beetje werk is hij nu klaar om gekeurd te worden, helaas heb ik komende week hier geen tijd voor :?

ik ben van plan om hem opnieuw te laten spuiten en verder in originele staat terug te brengen, ook het interieur heeft het flink wat werk nodig

er ligt een 1.2 n motor in en dit zal zo blijven, wel moet alles in topconditie gebracht worden, hier zal ik wel een aantal jaren overdoen aangezien er eerst nog een garage bij ons huis gebouwd moet worden, deze staat voor het volgend jaar in de planning

ik heb een website gemaakt www.ckadettcaravan.nl waar ik meer c kadett caravans van nederlandse bodem wil plaatsen, dus ik hoop dat eigenaars van dit model mij foto's, specs en een erhaaltje toe willen sturen om hier een leuke verzamel plaats van te maken voor de c kadett caravan

groetjes math
rellie kel
C gestoord
Berichten: 3616
Lid geworden op: ma mei 08, 2006 10:30 pm
Locatie: Lottum
Contacteer:

Bericht door rellie kel »

Hoi Math,
WELKOM!!!
Mooi dat hij in originele staat terug gebracht wordt, dat zijn nog maar weinnig CarAVans.
Groet Dennis
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten