Oude liefde (hopelijk) hervonden

Stel jezelf hier even voor.

Moderator: JvV

Gesloten
benno123
C gevonden
Berichten: 2
Lid geworden op: za okt 03, 2020 7:11 pm

Oude liefde (hopelijk) hervonden

Bericht door benno123 »

Hoi, laat ik me even voorstellen. Benno van Ham, 52 jaar jong en binnenkort weer eigenaar van een Opel Kadett City 1.2.
Heb altijd meer met motoren gehad en nog steeds, de auto was voor de winter erbij. door de jaren heen zijn er een aantal andere auto's gepasseerd (landrovers, rangerovers, volvo's en zelfs een verdwaalde jap is hier op het erf gesignaleerd).

de City was mijn eerste auto ooit, voor 400 gulden incl. nieuwe banden gekocht om de winter door te komen, (een rode 1.2N junior, 68-MA-15, ws. al lang gesloopt na mijn mishandelingen). (. Ze is 3,5 aar gebleven en na elk jaar een kilo ijzer eronder gebakken te hebben heb ik meer dan 20 jaar geleden al afscheid genomen ervan. Eigenlijk gewoon verwaarloosd dus.

Recent ben ik toch weer gaan zoeken naar een City, gewoon voor de leuk erbij om netjes op te maken en voor af en toe een ritje te maken. Heb er een gevonden die binnenkort opgehaald gaat worden. nu eerst maar eens zoveel mogelijk kennis op gaan doen om de eerdere taferelen te voorkomen, in de tussentijd ben ik een heel stuk verder gekomen in mijn kennis van techniek dus ik verwacht deze wat fatsoenlijker te kunnen gaan opmaken.

t.z.t zal ik wat plaatjes posten.

groeten,

Benno
kadett433
C gevonden
Berichten: 2
Lid geworden op: za dec 05, 2020 8:32 pm

Re: Oude liefde (hopelijk) hervonden

Bericht door kadett433 »

Welkom :)
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten