caravanist stelt zich voor

Stel jezelf hier even voor.

Moderator: JvV

Gesloten
car_a_van
C gevonden
Berichten: 3
Lid geworden op: zo jul 03, 2016 1:03 am

caravanist stelt zich voor

Bericht door car_a_van »

Geachte heren/dames,

Bij deze zal ik me even voorstellen.
Ik ben Alex, al jaren lid van HOCN.
Al jaren bezig met een ander type Car-A-Van.
Ook altijd al geïnteresseerd in de longroofs.
Echter, mijn eerste ervaring met een Opel was de Kadett C Coupé.
Van mijn vader en die staat er nog steeds.
Geweldig apparaat!
Nu wil ik dat vuur weer een beetje aanwakkeren met een aanloopje, deze aanmelding en een klein onderzoekje.
Graag zou ik willen weten wat het meest begeerlijke model is van de C-types.
Ik ben een kunstenaar, waaronder ik bezig ben met pinstriping, fotografie, sculptures en schilderen, maar ik houdt me op de achtergrond vaak bezig met mijn achtergrond.
Ik ben een regelrechte gearhead, mijn interieur bestaat voor 75% uit auto onderdelen. Ik leef, adem en bloed auto's en techniek.
Het is mijn passie.
Internet is niet mijn grootste hobby, maar zal graag hier wat vaker rondkijken en mijn ideeën en creaties met jullie delen.
Alvast hartelijk dank voor de reacties.
Groeten Alex.
rellie kel
C gestoord
Berichten: 3616
Lid geworden op: ma mei 08, 2006 10:30 pm
Locatie: Lottum
Contacteer:

Re: caravanist stelt zich voor

Bericht door rellie kel »

Hallo Alex,
WELKOM!!!
Leuk dat je een poll geplaatst hebt!
Jouw hobby en creaties vragen natuurlijk om foto's ;)
Ben ook zeer benieuwd naar de C Kadetten in de familie.
Groet Dennis
car_a_van
C gevonden
Berichten: 3
Lid geworden op: zo jul 03, 2016 1:03 am

Re: caravanist stelt zich voor

Bericht door car_a_van »

Dank voor de reactie en voor het invullen van de poll!
Ik kan dus er wel van uit gaan dat de coupé het meest gewilde model is.
Hoe ik dat verder ga invullen m.b.t. mij automotive-project moet ik nog even zien. ;)

Voor wie interesse heeft in een klein inzicht in mijn werk en wie instagram heeft, mijn account heet "Met_Alex"
(ook wel te vinden onder @met_alex el duderino (i.v.m. privacy, in hoeverre dat nog kan, natuurlijk)

Ik houdt mij momenteel veel bezig met analoge fotografie en 'schilder' als het ware op het lichtgevoelige papier, zoals ik dat voorheen op het doek deed. Veel komt vanuit dichtbij mijn eigen leefsituatie tot stand, ik heb geen duidelijke politieke voorkeuren of mening te verkondigen, daar houdt ik mij verre van. Ik vindt verdraagzaamheid en begrip voor elkaar belangrijke speerpunten, vaak wel weergegeven met een scherp randje of vrij donkere humor. Hoewel dat soort werk niet echt te zien is op instagram, in verband met copyright die je in principe aan IG afstaat als je daar aanmeld. Meestal zie je de korte studies en af en toe post ik daar ook de ongemakken tijdens het proces van creëren met analoge en antieke toestellen.
Er moet vrij vaak wat gerepareerd worden en gezien ik nogal perfectionistisch ben ingesteld, resulteert dit in complete restauraties van de toestellen. ;)
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten