Wie ben ik?

Stel jezelf hier even voor.

Moderator: JvV

Gesloten
Kadett2.3LPT
C gevonden
Berichten: 27
Lid geworden op: ma mei 30, 2011 11:52 am

Wie ben ik?

Bericht door Kadett2.3LPT »

Geachte kadetten van dit forum,

Het is al enige tijd geleden dat ik mijzelf hier aan heb gemeld, maar hierbij dan eindelijk mijn eerste post. Deze is uiteraard om wat meer over mijzelf te vertellen, maar hiernaast zal ik ook wat over mijn Kadett vertellen.

Mijn naam is Rutger en ik woon samen met mijn vriendin en een drietal viervoeters in Leeuwarden. De liefde voor mijn Kadett gaat verder terug dan die voor mijn vriendin. Ik ben inmiddels bijna drie jaar in bezit van het beestje. Zo leuk om in te rijden... maar dat gaat niet als de motor kapot is uiteraard. Nadat ik de Kadett een winter in stalling had geplaatst met een motor die als een zonnetje liep, trof ik hem aan in een plas olie van de versnellingsbak en bleek de motor hier nu ook graag een slokje van te nemen. Gezien dit het tweede blokje al was kwam ik op het idee om wat anders in te gaan bouwen. In eerste instantie was het idee een Volvo motor, maar inmiddels ben ik in de weer met V8-onderdelen.

Naast dat jullie mij af en toe in een discussie op zullen zien duiken, zal ik waarschijnlijk de nodige vragen stellen met betrekking tot mijn Kadett.

Vriendelijke groet,
Rutger
rellie kel
C gestoord
Berichten: 3616
Lid geworden op: ma mei 08, 2006 10:30 pm
Locatie: Lottum
Contacteer:

Re: Wie ben ik?

Bericht door rellie kel »

Hallo Rutger,
WELKOM!!!
Veel plezier met het ombouwen van het hart van de Kadett.
Groet Dennis
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten