Even voorstellen...

Stel jezelf hier even voor.

Moderator: JvV

Gesloten
Arthraeis
C gevonden
Berichten: 36
Lid geworden op: ma mar 10, 2014 10:56 am

Even voorstellen...

Bericht door Arthraeis »

Hallo,

Sinds 8 Maart 2014 ben ik een blije bezitter van een mooi oranje Kadett C. Het idee om er eentje aan te schaffen speelde al wat langer in mijn hoofd en uiteindelijk toch de knoop doorgehakt.

De knul:
Mijn naam is Ronald, geboren in 1989 en op moment van schrijven wonend in Beverwijk. Ik heb vele hobbies waarvan ik niet overal evenveel aan toe kom maar een paar hievan zijn Gitaarspelen, terrijnrijden, en vanalles met computers. Mijn andere wagentje is een Chevrolet S10 Blazer welke ik nu wat meer als zondag-, hobbybak wil gebruiken.

De Opel:
Ik heb uit Friesland een leuke C Coupe gehaald, mooi oranje met wat werk. Is volgens de adverteerder van een oude man geweest die er niet al teveel mee heeft gereden. Het apparaatje komt uit 1979 en loopt en rijd heerlijk, soms bij een koude start nog even rommelen met hoe de choke nou precies werkt en hoe ver ik deze moet uittrekken om niet af te slaan maar dat zal wel met ervaring te maken hebben. Verder zit er een 1.2 blokje in (waarschijnlijk N?) en een 4 versnelling handmatige schakelbak waarover ik mij verbaas hoe lang de 3e en 4e versnelling wel niet zijn.

Betere plaatjes zullen er later vast wel komen, zowel als vele vragen. Als er vragen zijn over mij of de kleine racemobiel, stel ze gerust.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
JvV
C gestoord
Berichten: 1555
Lid geworden op: za jan 06, 2007 7:32 pm
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: Even voorstellen...

Bericht door JvV »

Das een bekende van Marktplaats. Veel plezier ermee.. leuke kleur ook!
Kadett C2 Coupe 2.5 Berlinetta Steinmetz '78
Link: http://forum.opelkadettcclub.nl/viewtopic.php?f=18&t=11841
rellie kel
C gestoord
Berichten: 3616
Lid geworden op: ma mei 08, 2006 10:30 pm
Locatie: Lottum
Contacteer:

Re: Even voorstellen...

Bericht door rellie kel »

Hallo Ronald,
WELKOM!!!
Heb deze inderdaad ook op Marktplaats voorbij zien komen.
Have fun!
Enne een fotootje van de Blazer mag ook getoond worden ;)
Groet Dennis
Arthraeis
C gevonden
Berichten: 36
Lid geworden op: ma mar 10, 2014 10:56 am

Re: Even voorstellen...

Bericht door Arthraeis »

De blazer staat erachter op de laatste foto. ;)

En inderdaad heb hem op Marktplaats gezien en dacht "je leeft maar 1x", reactie geplaatst en de dag erop naar friesland toe gereden. Flink over nagedacht, vond het eerst wel een hele hoop wat eraan gedaan moest worden, bijna weg gereden. Nadat ik een maat van me had gebeld voor wat tips terug gereden en toch maar gekocht. :P
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten