jeugdsentiment?

Stel jezelf hier even voor.

Moderator: JvV

Gesloten
LUSHIKATOME
C gevonden
Berichten: 9
Lid geworden op: za jan 25, 2014 2:34 pm
Locatie: Hoogerheide
Contacteer:

jeugdsentiment?

Bericht door LUSHIKATOME »

Mijn naam is Frank Traets.
geboren op 11-02-1991
ik kom uit Hoogerheide (noord-brabant).

In mijn kinderjaren hadden mijn ouders een Opel Kadett C uit 1979 die mn vader altijd deed onderhouden.
mn vader is meer een motor liefhebber dan een auto liefhebber waardoor er op een gegeven moment niet meer mee werd gereden.
hij zou mn rijbewijs betalen als ik de opel op zou knappen, maar omdat ik andere plannen met de auto had dan hij kwam er alleen maar ruzie van.
uiteindelijk heeft hij hem WEGGEGEVEN dus na een paar jaar heb ik maar voor mn eigen rijbewijs gewerkt en natuurlijk ook een Opel Kadett gekocht, omdat het 1 van de mooiste wagens zijn en natuurlijk ook om mijn pa te pesten :)
nu de auto van mij alleen is kan er tenminste een auto naar mijn eigen smaak van maken!
Afbeelding
Afbeelding
ik twijfel nog over de lak maar tot nu toe heb ik Metallic Bordeaux rood in gedachten, Zwarte velgen en als ik een extra motorkap op de kop kan tikken word die mat zwart.
mn moeder gaat proberen om de bekleding op maat te maken, dus dat moet ook wel speciaal worden :)
ondertussen is de auto al voor een groot gedeelte gestript (zie restauratieverslag)
ik hoop dat ik er alleen maar meer zin in dit project krijg en dat het een nieuw hoofdstuk word in mn leven en dan zullen er hopelijk nog veel projecten volgen!
Van Slopel naar Opel, maar nu nog slopel :(
rellie kel
C gestoord
Berichten: 3616
Lid geworden op: ma mei 08, 2006 10:30 pm
Locatie: Lottum
Contacteer:

Re: jeugdsentiment?

Bericht door rellie kel »

Hallo Frank,
WELKOM!!!
Ik meen deze auto eerder op het forum voorbij heb zien komen.
Enne, hopelijk kun je er met volle tevredenheid van vader aan sleutelen :)
Groet Dennis
LUSHIKATOME
C gevonden
Berichten: 9
Lid geworden op: za jan 25, 2014 2:34 pm
Locatie: Hoogerheide
Contacteer:

Re: jeugdsentiment?

Bericht door LUSHIKATOME »

Dat zou best kunnen dennis!
ik weet in ieder geval wel dat ik de 6e eigenaar ben, hij heeft een jaar te koop gestaan bij een garage..
en of mn pa er tevreden mee is of niet, boeit me weinig :mrgreen:
hij had onze oude kadett maar niet weg moeten geven!
Van Slopel naar Opel, maar nu nog slopel :(
rellie kel
C gestoord
Berichten: 3616
Lid geworden op: ma mei 08, 2006 10:30 pm
Locatie: Lottum
Contacteer:

Re: jeugdsentiment?

Bericht door rellie kel »

Haha, tja een Kadett weg doen kan alleen maar in héél goed overleg met naasten en je moet dan ook wel een gegronde reden hebben, anders tja... krijgt men snel spijt haha
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten