Ook GT-T even voorstellen!

Stel jezelf hier even voor.

Moderator: JvV

Gesloten
GT-T
Berichten: 1
Lid geworden op: di sep 24, 2013 8:57 am

Ook GT-T even voorstellen!

Bericht door GT-T »

Hallo!

Mijn naam is Ruben en ik moet eerlijk bekennen dat ik geen echt Opel- liefhebber in hart en nieren ben. Mijn ouders reden wel altijd rond in een Opel, eerst een Kadett, Astra, Vectra en daarna een Omega. Toch zijn ze van het merk afgestapt en daarna niet meer terug gegaan. Momenteel rijd moeders rond in een Spaanse auto uit het VAG assortiment. Zelf rijd ik rond in een BMW E36 316i compact uit 2000, daarnaast heb ik nog een andere auto die hier niet echt in de smaak zal vallen; een Subaru Impreza GT- Turbo met een kleine 320 paardenkrachten.

Voor woon/werkverkeer eigenlijk net te leuk en te duur, daarom moet die laatste de deur uit en worden vervangen voor iets 'goedkopers'. Daardoor krijg ik wel een ruim budget voor een leuke speelse auto. Wat de nieuwe auto wel moet hebben; achterwielaandrijving. Nu ben ik al een tijd rond aan het kijken voor een Opel Manta of een Kadett (C) vandaar dat ik hier kom kijken. Allereerst om gewoon meer te weten te komen over de verschillende modellen en motoren/techniek, mocht het er van komen dat het echt een Kadett word dan zal ik natuurlijk veel actiever worden.

Groet!
JvV
C gestoord
Berichten: 1555
Lid geworden op: za jan 06, 2007 7:32 pm
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: Ook GT-T even voorstellen!

Bericht door JvV »

Welkom hier!
Kadett C2 Coupe 2.5 Berlinetta Steinmetz '78
Link: http://forum.opelkadettcclub.nl/viewtopic.php?f=18&t=11841
Automatic-freak
C gestoord
Berichten: 1803
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 10:56 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Ook GT-T even voorstellen!

Bericht door Automatic-freak »

Hallo Ruben,

Leuk dat je je hier hebt aangemeld en ook even voorstelt !!

Mocht je iets willen weten, dan horen we dat graag via het forum.

Mvg Erik
----- Volvo 244 V6 GLT-R Automatic '80 - Volvo 850 20v GLT Automatic '92 - Volvo 245 2.3 GLT Automatic '84 -----

------------------------ "Voor elke oplossing is er een probleem !! " -----------------------
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten