Hee hallo!

Stel jezelf hier even voor.

Moderator: JvV

Gesloten
Marc0001
C gevonden
Berichten: 4
Lid geworden op: zo jul 28, 2013 12:14 pm
Locatie: Tegelen

Hee hallo!

Bericht door Marc0001 »

Hee Hallo!
Ik ben een a-technische man die wel degelijk geïnteresseerd is in auto's. Ik hoor je denken : bestaat dit?? Jazeker! De C1 die sinds 1980 in onze familie is, was van mijn schoonvader en ik mocht er gewoonweg niet aankomen. Hij was zo voorzichtig mee! Had het geld niet om als er stukken aan waren, naar een garage te gaan om er iets aan te laten maken. Hij heeft het vak zelf geleerd via via zeg maar. Hij koesteren zijn auto. Het was zijn lust en leven.
Toen mijn schoonvader erg ziek werd in 2010, was het zijn wens om naar de club meeting te gaan in Sevenum. We zijn gegaan. Maar na een uurtje werd het hem te veel en zijn we gegaan. Hij was niet goed geworden. In Mei 2011 is hij helaas overleden... We hebben de C1 nu in bezit en deze heeft tot april 2012 stil gestaan in een stalling. Daarna heb ik hem eruit gehaald en van de grond af aan gepoetst en met de hand geboend. Naar de garage gegaan om een grote beurt te geven. Toen ontstond het idee eens naar de meeting te gaan in Sevenum. Ik ben met de C1 Deluxe op de meeting in Sevenum 2012 geweest. Helaas wel met doel deze te verkopen want, zoals ik al schreef, ik ben a-technisch.... helaas!!!!!
Ik heb genoten van de vele mooie Opels! De gesprekken met andere liefhebbers.... het was mooi! Nu moeten we de auto toch wegdoen helaas... maar ik ben op deze site gekomen omdat ik het toch leuke auto's vind...... Hoop een goede nieuwe liefhebber te vinden voor onze Linden-grünen Opel Kadett C1 Deluxe!
Voor foto's: http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=232342334
Info: famlahnstein@home.nl

Groetjes, Marc
Marc0001
C gevonden
Berichten: 4
Lid geworden op: zo jul 28, 2013 12:14 pm
Locatie: Tegelen

Re: Hee hallo!

Bericht door Marc0001 »

Even een update....
de auto is verkocht aan een liefhebber en deze gaat hem helemaal in ere herstellen.... Dus de auto is helaas niet meer te koop.....
buzzekadett
C geïnteresseerd
Berichten: 61
Lid geworden op: wo mei 14, 2008 10:07 pm
Locatie: Essen

Re: Hee hallo!

Bericht door buzzekadett »

de gelukkige ben ik
grt buzzekadett
Kadett c team Essen
rellie kel
C gestoord
Berichten: 3616
Lid geworden op: ma mei 08, 2006 10:30 pm
Locatie: Lottum
Contacteer:

Re: Hee hallo!

Bericht door rellie kel »

Hallo Marc,
WELKOM!!!
Jammer dat je m weg moest doen, ziet er goed uit!
Maar Buzzekadett gefeliciteerd met je mooie aankoop ;)
Groet Dennis
Automatic-freak
C gestoord
Berichten: 1803
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 10:56 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Hee hallo!

Bericht door Automatic-freak »

Inderdaad !!

Hopelijk komen er nog vele foto's van deze leuke Kadett !!

Verder nog plannen mee ... ??
----- Volvo 244 V6 GLT-R Automatic '80 - Volvo 850 20v GLT Automatic '92 - Volvo 245 2.3 GLT Automatic '84 -----

------------------------ "Voor elke oplossing is er een probleem !! " -----------------------
buzzekadett
C geïnteresseerd
Berichten: 61
Lid geworden op: wo mei 14, 2008 10:07 pm
Locatie: Essen

Re: Hee hallo!

Bericht door buzzekadett »

plannen wel ,
maar zoals jullie weten zijn we met 4 belgen met c-kes (zie Sevenum, koxhausen, enz) (oranje sedan op witte Schmidts , groene coupe en bernstein sedan op pls(de mijne) ), daar wij momenteel aan de coupe van dirk bezigzijn en aan de coupé van ronny, en nadien komt mijne coupé nog aan de beurt en zoals jullie weten of nie weten, zijn dit totaalprojecten van lassen tot plamuren spuiten enz ( het betere werk), dus nog wel een aantal jaar werk , maar de sedan van marc staat lekker droog binnen dus da gaat nog een aantal jaar duren, niettegenstaande dat dit ook weer een totaalproject gaat worden.
grt buzzekadett
Kadett c team Essen
kadettcfreak
C liefhebber
Berichten: 183
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 3:50 pm
Locatie: meeuwen

Re: Hee hallo!

Bericht door kadettcfreak »

welkom!!!!
buzzekadett
C geïnteresseerd
Berichten: 61
Lid geworden op: wo mei 14, 2008 10:07 pm
Locatie: Essen

Re: Hee hallo!

Bericht door buzzekadett »

wat bedoel je met welkom, ben al meer dan 4 jaar lid hoor .maar jij ook welkom hehe
heb alleen nooit de tijd genomen om mijn projecten voor te stellen , hoe doe je dat trouwens met foto's hier op de site. ben ik nog altijd niet achter hoe je da doet.
grt buzzekadett
Kadett c team Essen
rellie kel
C gestoord
Berichten: 3616
Lid geworden op: ma mei 08, 2006 10:30 pm
Locatie: Lottum
Contacteer:

Re: Hee hallo!

Bericht door rellie kel »

Ik verwacht dat hij het tegen Marc had aangezien het zijn introductie is ;)
buzzekadett
C geïnteresseerd
Berichten: 61
Lid geworden op: wo mei 14, 2008 10:07 pm
Locatie: Essen

Re: Hee hallo!

Bericht door buzzekadett »

Ow ok sorry daarvoor dacht dat het tegen mij was grt
Kadett c team Essen
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten