Juffer1 stelt zich voor

Stel jezelf hier even voor.

Moderator: JvV

Gesloten
Juffer1
C gevonden
Berichten: 9
Lid geworden op: ma jun 03, 2013 8:58 am

Juffer1 stelt zich voor

Bericht door Juffer1 »

Hallo Kadett liefhebbers,

Hierbij wil ik mijzelf even voorstellen, Ik ben Arjan en heb in tegenstelling tot de meeste van jullie (nog) geen C Kadett.
Zelf rijdt ik al sinds ik mijn rijbewijs heb Opel's. Tot 2006 waren dat allemaal Opel's van de zaak en in 2006 heb ik een Astra G gekocht die in 2011 is vervangen voor een Astra H waar we tot vandaag nog mee rijden.
Mede hieruit is de interesse in de Opel's en met name de Astra gekomen. Daarvanuit ben ik ook al 6 jaar bestuurslid en nu sinds 2 jaar voorzitter geworden van de AstraTuningClub waar ik naast de standaard voorzitters taken ook de meetings regel zoals de fabrieksbezoeken aan Bochum & Rüsselsheim .

Mijn vriendin Wilma is de laatste 2 jaar enorm geïnteresseerd in de wat oudere Opel's (mede door Oscar & Melissa) en na het afgelopen C Kadett weekend heeft ze de smaak echt te pakken en willen we rustig gaan zoeken naar een knappe C Kadett voor haar.
Het gaat geen super strakke show wagen worden maar vooral een "fun car" zoals de Shaggy van Geert & Jolanda.
Kennis van de recentere modellen heb ik ruim voldoende in huis, via jullie leuke forum wil ik me meer gaan verdiepen in de C Kadett en de bijbehorende "kwaaltjes". Dankzij Dennis heb ik al een 2 daagse spoedcursus gehad waarbij hij mij al erg veel basic dingen heeft bijgeleerd.

Naast het sleutelen aan auto's heb ik nog een andere grote passie : het detailen (poetsen) van auto's.
Jolleke
Beheerder
Berichten: 598
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:11 am
Locatie: Noord-Limburg

Re: Juffer1 stelt zich voor

Bericht door Jolleke »

Welkom op ons forum! Vooral rustig de tijd nemen om een leuke Kadett te vinden, dan gaat het zeker goed komen. En als het dan allemaal een beetje meezit, zien we jullie volgend jaar met een Kadett C op onze meeting :mrgreen:
rellie kel
C gestoord
Berichten: 3616
Lid geworden op: ma mei 08, 2006 10:30 pm
Locatie: Lottum
Contacteer:

Re: Juffer1 stelt zich voor

Bericht door rellie kel »

Hallo Arjan,
WELKOM!!!
Graag gedaan hoor die spoedcursus!
Het is voor een goed doel :D
We zullen het vast wel zien en horen als je een geschikte Kadett gevonden hebt.
Groet Dennis
Juffer1
C gevonden
Berichten: 9
Lid geworden op: ma jun 03, 2013 8:58 am

Re: Juffer1 stelt zich voor

Bericht door Juffer1 »

Bedankt voor jullie reacties !

Tijd gaan we er zeker voor nemen aangezien ik niet over de ruimte (en kennis) beschik om gelijk al delen te vervangen.
We willen zeker een jaar "probleemloos" met de Kadett kunnen rijden zonder allerlei (onder)delen te moeten vervangen.

Ook is Wilma er nog niet uit welk model het moet gaan worden, zelf gok ik op een sedan of city en heeft ze überhaupt nog nooit in een C Kadett (mee) gereden dus eerst maar eens bekijken hoe haar dat dan bevalt.
Geert coupe gte
C ervaren
Berichten: 389
Lid geworden op: zo jan 14, 2007 9:14 pm
Locatie: Meterik

Re: Juffer1 stelt zich voor

Bericht door Geert coupe gte »

Welkom Arjan hier op het kadett c forum.
Het virus van de kadett c zal ook bij jou toeslaan denk ik, let maar op hoor.
kadett coupe
C gestoord
Berichten: 1545
Lid geworden op: zo mei 21, 2006 10:23 am
Locatie: Doetinchem

Re: Juffer1 stelt zich voor

Bericht door kadett coupe »

welkom op het forum.
ik heb misschien wel een c2 sedan voor jullie staan. ben er nog mee bezig apk klaar maken. hoeft ook niet de hoofdprijs te kosten.
laat maar weten als je interesse hebt.
groeten jeffrey
2.0 met webers c2 coupe 1979 (origineel 1.6)
1.2 c1 caravan 1975
Afbeelding
blauweastra
C liefhebber
Berichten: 206
Lid geworden op: wo dec 23, 2009 8:27 pm

Re: Juffer1 stelt zich voor

Bericht door blauweastra »

welkom
kruut
C liefhebber
Berichten: 103
Lid geworden op: za jul 07, 2007 4:21 pm

Re: Juffer1 stelt zich voor

Bericht door kruut »

Beste,

Van harte welkom ik heb ook nog een Kadett C Sedan te koop omdat ik twee weekjes geleden aan Aero gekocht hebt.

Staat in de rubriek aangeboden een zeldzaam harde auto met leuke opties en bekend van de meetings.

gr en veel plezier
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten