Voorstellen

Stel jezelf hier even voor.

Moderator: JvV

Gesloten
RensR
C geïnteresseerd
Berichten: 71
Lid geworden op: vr aug 24, 2012 7:02 pm

Voorstellen

Bericht door RensR »

Hoi mensen,

Hier Rens, 21 jaar oud en sinds anderhalve maand trotse eigenaar van een Kadett C1 Sedan. Mooie lichtgroene kleur.
Ik heb er nog niet meer foto's van gemaakt, ik zie hem natuurlijk zelf dagelijks ;)

Afbeelding

Kadett is uit 1976, ik heb het originele onderhoudsboekje erbij, al is die de laatste jaren (10 volgens mij ongeveer) niet meer bijgehouden.
Afijn, hij heeft ongeveer 3 jaar stil gestaan, is gekeurd en kan er gewoon weer 2 jaar mee rijden. Alleen een roestplek bij de bijrijdersstoel gevonden, daar moet nog even een ander plaatje voor in de plaats komen.
Verder van 'alle gemakken voorzien'. Rechter spiegel, trekhaak en achterruitverwarming.
Het probleem met de achterruitverwarming is wel dat zodra ik die aanzet, het lampje van de accu gaat branden, dus nog even kijken waar dat aan ligt.
Voor de rest al even de olie en koelvloeistof vervangen, thermostaat vervangen want die was echt zo lek als een mandje.
Ik ben nog op zoek naar tankklepscharnieren, maar die kan ik eigenlijk nergens vinden.
Verder wil ik mijn tellers wellicht vervangen door een unit met een klok, kan ook handig zijn. Dat er 4 versnellingen inzitten weet ik inmiddels wel ;) Korte pook overigens.
Interieur is netjes, maar wil nog even kijken wat ik aan de voorstoelen kan doen, die zijn wat doorgezakt, maar dat heeft geen haast.

Overigens is deze nog van een oom van me, was een beetje de reden dat ook ik maar een C Kadett gekocht heb.
Afbeelding
mieke279
C verslaafd
Berichten: 564
Lid geworden op: zo feb 04, 2007 9:43 pm
Locatie: amstelveen

Re: Voorstellen

Bericht door mieke279 »

Wouw mooie Trabi heeft jouw oom! :lol:

Nee, zonder gein. Welkom op ons forum!! Wat een net Sedannetje zeg!!

Heel veel veilige kilometers toegewenst!
Afbeelding
RensR
C geïnteresseerd
Berichten: 71
Lid geworden op: vr aug 24, 2012 7:02 pm

Re: Voorstellen

Bericht door RensR »

mieke279 schreef:Wouw mooie Trabi heeft jouw oom! :lol:

Nee, zonder gein. Welkom op ons forum!! Wat een net Sedannetje zeg!!

Heel veel veilige kilometers toegewenst!
Ja die Trabi is van een vriend van me ;)
mieke279
C verslaafd
Berichten: 564
Lid geworden op: zo feb 04, 2007 9:43 pm
Locatie: amstelveen

Re: Voorstellen

Bericht door mieke279 »

Wouw mooie trabi heeft die vriend zeg!!! :lol:

Tankklepscharniertjes komen soms wel eens voorbij op het forum,marktplaats of een meeting.
Het probleem met de stoelen is vaak dat het schuimrubber een beetje verteerd is. simpel opvullen onder de stof en het zit al een stuk beter. Ik weet even niet meer of de standaard stoelen ook van dat brede witte elastiek onder de zitting hebben, maar als dat zo is, is de rek daar vaak ook uit. Even bij de forniturenzaak breed elastiek halen en er lekker strak onder spannen. Wereld van verschil!
Afbeelding
kadett coupe
C gestoord
Berichten: 1545
Lid geworden op: zo mei 21, 2006 10:23 am
Locatie: Doetinchem

Re: Voorstellen

Bericht door kadett coupe »

welkom op het forum ennuh, mooi kadettje!

die van je oom is ook een hele vroege c kadett, uit 1973? of begin 1974?
2.0 met webers c2 coupe 1979 (origineel 1.6)
1.2 c1 caravan 1975
Afbeelding
RensR
C geïnteresseerd
Berichten: 71
Lid geworden op: vr aug 24, 2012 7:02 pm

Re: Voorstellen

Bericht door RensR »

kadett coupe schreef:welkom op het forum ennuh, mooi kadettje!

die van je oom is ook een hele vroege c kadett, uit 1973? of begin 1974?
Ja die is van 1973. Nog met lange pook, zonder achterruitverwarming en een radio zit er ook niet in.
Jolleke
Beheerder
Berichten: 598
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:11 am
Locatie: Noord-Limburg

Re: Voorstellen

Bericht door Jolleke »

Welkom op het forum. Leuk Kadettje heb je daar gevonden :D
Heel veel veilige Km's en veel Kadett C plezier.
PS even reclame maken :wink: je kunt ons ook op Facebook vinden: https://www.facebook.com/OpelKadettCClubNederland
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten