Nieuw !! Ff netjes voorstellen

Stel jezelf hier even voor.

Moderator: JvV

Gesloten
johnnyboy
C gevonden
Berichten: 2
Lid geworden op: wo jun 13, 2007 7:04 pm

Nieuw !! Ff netjes voorstellen

Bericht door johnnyboy »

Hallo allemaal,

Na een paar weekjes mee te hebben gelezen hier stel ik me toch maar even netjes voor.
Ik ben john vd veen , 23 jaar en woon alweer bijna 3 1/2 jaar samen met mn vriendin in ermelo.
Ik ben al een poosje serieus aan het denken om een c kadett aan te schaffen en binnen een paar dagen zal het waarschijnlijk zover zijn.
Ik ben er voor mezelf alleen nog niet helemaal uit of het een coupe of een sedan word.
Vast staat dat het wel een orginele word , en zal dan in de loop van de tijd naar mn eigen smaak aangepakt en veranderd worden (meerjaren plan :D )
Zal jullie op de hoogte houden en suggesties zijn natuurlijk altijd welkom

mvg John
schrump
C verslaafd
Berichten: 987
Lid geworden op: di mei 16, 2006 7:39 pm
Locatie: Apeldoorn

Bericht door schrump »

Hoi John, welkom op het forum.
als je een kadett heb gekocht, of wil kopen, zijn we benieuwd naar de foto's
[img]http://www.opvolger.net/opvolger/images/pixel%20plaatjes/5%20op%20een%20rij.png[/img]
malle pietje
C ervaren
Berichten: 484
Lid geworden op: za sep 30, 2006 6:37 pm
Locatie: Zelhem

Bericht door malle pietje »

welkom man !



gr,
Guus.

(we wachten in spanning af welk model het wordt) :D
DWARS DE HOEK OM
rellie kel
C gestoord
Berichten: 3616
Lid geworden op: ma mei 08, 2006 10:30 pm
Locatie: Lottum
Contacteer:

Bericht door rellie kel »

Welkom John,
Hier zijn iig her en der tips te vinden waar op te letten tijdens de zoektocht naar een c'tje.
En als t zo ver is:
'We love pics!'
jack heijmans
C gevonden
Berichten: 6
Lid geworden op: do dec 21, 2006 8:10 pm

Bericht door jack heijmans »

welkom John

Ik hoor het al wij zitten ongeveer in hetzelfde schuitje.

Ik weet ook nog niet precies welk model, ik wil het liefst een coupe maar die kosten ook nog al wat.

@rellie kell
Ben er benieuwd waar die tips staan.
Vooraal hoe en waar ik moet kijken naar roest want das mijn grootste nachtmerry omdat ik zelf niet kan lassen, en daar mijn vrienden niet al te veel mee lastig wil vallen :roll: :wink:
DD
C liefhebber
Berichten: 150
Lid geworden op: do okt 12, 2006 8:34 pm

Bericht door DD »

jack heijmans schreef:welkom John

Ik hoor het al wij zitten ongeveer in hetzelfde schuitje.

Ik weet ook nog niet precies welk model, ik wil het liefst een coupe maar die kosten ook nog al wat.

@rellie kell
Ben er benieuwd waar die tips staan.
Vooraal hoe en waar ik moet kijken naar roest want das mijn grootste nachtmerry omdat ik zelf niet kan lassen, en daar mijn vrienden niet al te veel mee lastig wil vallen :roll: :wink:
een aantal tips

- ga eens praten / kijken bij een kadett eigenaar die zelf handig is. Deze mensen weten vaak waar je op moet letten en kunnen je het prima laten zien.
- neem een koelkast magneetje mee. en plak die zo eens her en der op de auto. Als die niet blijft zitten heb je er meer dan genoeg plamuur onder
- neem iemand mee die het niet echt ziet zitten dat je zo'n wagen gaat kopen. Iemand die niet geintereseerd is in de koop van zo'n wagen ziet alle negatieve kanten van de wagen als jij op je roze wolk zit.

verder punten waar je goed moet kijken een klein lijstje is

- wielkast randen
- dorpels
- a stijlen inc verstevigingsblokjes
- reserve wielbak
- gordel bevestiging op de achterste wielkast
- aansluiting schutboard en het binenste voorscherm
- koplamp randjes
- veerschotels van de achteras
- stoel bevestigings punten
- paravan (rond de rubbers van het voor en achterraam)

en zo nog wel veel meer dingen. onthoud dat het oude auto's zijn en over het algemeen weten mensen wat ze ervoor kunnen vragen. Ga er niet vanuit dat jij de koop van de eeuw hebt gedaan. een "goedkope" oldtimer betekend werk.
all show no go!
johnnyboy
C gevonden
Berichten: 2
Lid geworden op: wo jun 13, 2007 7:04 pm

Bericht door johnnyboy »

@ jack
Heb altijd geroepen dat ik een coupe wil , maar sindsdien ik ook wel erg mooie sedans (hier op het forum) heb gezien , ben ik toch wel gaan twijfelen.
Maar inderdaad , een mooie coupe kost een hoop , maar voor mij persoonlijk hoeft het geen gave te zijn , als ie maar apk gekeurd is.
Succes met jou zoektocht

En verder iedereen bedankt voor het ontvangst en als ik foto's van een evt slachtoffer :D heb dan zal ik deze zeker posten , maar doe liever niets overhaast.
jack heijmans
C gevonden
Berichten: 6
Lid geworden op: do dec 21, 2006 8:10 pm

Bericht door jack heijmans »

Van mijn kant alvast bedankt voor de tips.

Ook ik wil niks overhaast kopen, en was er indd al achter dat een goede basis aardig geld kost. (meer dan de dagwaarde van mijn G :( )

Dat kan me ook niet zoveel schelen want ook bij mijn astra koop ik meestal de duurdere onderdelen. Kwaliteit kost toch geld. (ik noem een Irmscher)

Ik zoek eigenlijk een wagen die weinig roest heeft maar dan eigenlijk weer net niet gerestaureert is snap je.

Had vorig jaar een keiharde sedan kunnen kopen die had 20 jaar stil gestaan in een schuur de kilometerstand weet ik niet meer maar de was belachelijk laag. Hij koste maar 500 euro met een berg onderdelen erbij

Waarom ik hem niet gekocht heb? omdat mijn pa het er toen nog niet echt mee eens was en ik dan al 3 wagens voor de deur had staan.
Deze reden is nu van de baan ondanks dat er eigenlijk niks is veranderd.

Reden 2 deze wagen vroeg er echt om om origineel opgeknapt te worden en dat valt niet helemaal in mijn plannenlijstje.

Ik wil dikke duitse velgen meerdelig 13" en flink zaken wordt toech geen daily dus hoe lager hoe beter.
En eigenlijk wil ik er een dik C20XE blok in hebben met webers.

JAJA ik weet het dat kost een paar knaken maar ik hoef er ook niet volgende week mee te rijden. Ik wil maar zeggen dat ik wel weet wat alles ongeveer kost.

Goede voorbereiding is het halve werk :D
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten