Hallo C-Kadetter's

Stel jezelf hier even voor.

Moderator: JvV

Gesloten
M@rtin
C geïnteresseerd
Berichten: 85
Lid geworden op: di okt 18, 2011 3:11 pm

Hallo C-Kadetter's

Bericht door M@rtin »

Hallo C-Kadetters.

Ik zit al e en tijdje te spieken op dit forum, en dacht zal even zo beleefd zijn om mezelf voor te stellen.

Mijn naam is Martin, 29 jaar woonachtig in Barendrecht en werkzaam als Systeem Specilist bij een grote overheids instelling. Getrouwd en 3 weken geleden vader geworden, dus eventuele taal / spelfouten zijn te danken aan chronisch slaapgebrek : :)

Ik ben al 10 jaar aan het spelen met Opel(s) en zat voorheen in de GSi's en Turbo's maar ben klaar voor een andere uitdaging. Al jaren dol op Coupe's en een aantal keren van plan geweest er 1 aan te schaffen maar nooit gedaan. Daar moet nu verandering in komen.

Vandaag weer gaan kijken bij een Coupe maar helaas bleek hij niet helemaal zo te zijn als hij zich op de foto's voordeed dus zonder Coupe weer huiswaarts. Afgelopen tijd wat contact gehad met Peter i.v.m. De aan te schaffen coupe's, en hier heb ik zeer veel aan gehad dus waarvoor mijn grote dank!

Ik ben opzoek naar een Coupe (voorkeur voor een C2) waar geen restauratie werk aan zit. Ik ben dol op hobbyen maar heb op dit moment geen tijd voor grootschalige projecten en wil ik eerst gewoon even lekker rijden. Hoop dat er snel wat op mijn pad komt, en dat ik mijzelf dan ook tot Kadett rijder mag bestempelen..


Groet!

Martin
Laatst gewijzigd door M@rtin op za okt 29, 2011 9:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
OldSchool
C liefhebber
Berichten: 248
Lid geworden op: do feb 18, 2010 6:00 pm
Locatie: Balkbrug

Re: Hallo C-Kadetter's

Bericht door OldSchool »

Welkom Martin op het forum!!

Hou ons op de hoogte als je iets hebt gevonden!

Gr Dennis
Afbeelding

- Kadett Sedan C1 '75 Under Construction
kadettster
C geïnteresseerd
Berichten: 59
Lid geworden op: wo okt 14, 2009 8:53 am
Locatie: werkhoven

Re: Hallo C-Kadetter's

Bericht door kadettster »

welkom hier !!!!
drive it like u stole it
OuwBesje
C gevonden
Berichten: 20
Lid geworden op: di jul 19, 2011 7:01 pm
Locatie: N.B.

Re: Hallo C-Kadetter's

Bericht door OuwBesje »

Welkom , ik hoop dat je er snel eentje vind :)
Kan niet kennen we niet ! Past niet maken we passend !
M@rtin
C geïnteresseerd
Berichten: 85
Lid geworden op: di okt 18, 2011 3:11 pm

Re: Hallo C-Kadetter's

Bericht door M@rtin »

Ik mag mij sinds gisteren de gelukkige eigenaar noemen van een C1 coupe..
Dinsdag ga ik hem ophalen. Woensdag gaat hij de garage in en zal ik wat foto's plaatsen.


Ik ben i.i.g. Heel erg blij :D :D :D :D
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
M@rtin
C geïnteresseerd
Berichten: 85
Lid geworden op: di okt 18, 2011 3:11 pm

Re: Hallo C-Kadetter's

Bericht door M@rtin »

Inmiddels druk bezig met de Kadett om de puntjes op de i te zetten zodat hij morgen naar de APK kan.
Heb helaas nog geen tijd gehad om echt foto's te gaan maken, maar wilde er toch een paar plaatsen.

Zijn helaas de foto's van de verkoper zoals ze op internet stonden, maar 't is in ieder geval iets :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


gr. Martin
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
rellie kel
C gestoord
Berichten: 3616
Lid geworden op: ma mei 08, 2006 10:30 pm
Locatie: Lottum
Contacteer:

Re: Hallo C-Kadetter's

Bericht door rellie kel »

Hallo Martin,
WELKOM!!!
Gefeliciteerd met je vaderschap, al een beetje kunnne slapen?
Mooie coupé heb je weten te bemachtigen zeg!
Groet Dennis
M@rtin
C geïnteresseerd
Berichten: 85
Lid geworden op: di okt 18, 2011 3:11 pm

Re: Hallo C-Kadetter's

Bericht door M@rtin »

Dankjewel!

Slapen gaat steeds beter, in de ochtend wakker worden lijkt daarin tegen steeds moeilijker te worden :D
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten