ook ff voorstellen en meteen een vraag

Stel jezelf hier even voor.

Moderator: JvV

Gesloten
gido
C gevonden
Berichten: 12
Lid geworden op: zo apr 11, 2010 9:29 pm

ook ff voorstellen en meteen een vraag

Bericht door gido »

hey!


ik ben de nieuwe trotse eigenaar van een Opel kadett C Coupe 1979 en het leek me netjes me even voor te stellen voordat ik dit forum overlaad met vragen


ik ben echt een groentje en dit is eigenlijk mijn eerste auto. had hiervoor 1,5 maand een chevy chevelle 1972 hard top, maar dat was wat te hoog gegrepen als eerste auto, dus ik dacht: ik koop een mooie oude opel. En ik vind sommige opels echt op een amerikaan lijken.

het wordt dus geen restauratieproject, maar wil hiermee een auto en motor leren kennen en ben wel van plan om zoveel mogelijk zelf te doen. Volgens mij kan je nl heel veel leren.

ik heb net geprobeerd foto's van mijn harde schijf up te loaden, maar dat was niet gelukt. Wat je had moeten zien is een knalgroene, sportief gemaakte kadett, waarbij veel gerestaureerd is door de vorige eigenaar. moet er alleen nog zonnekleppen op doen en dan is ie functioneel klaar.

Nu vond ik wel dat ie nog wat miste en dat was een voorspoiler. Dus die heb ik gekocht en ik wil 'm er zelf opzetten, maar ik weet eigenlijk niet hoe haha. Hij is wit en ik wil 'm zwart, dus ik ga 'm denk ik eerst tectyleren (hij is gemaakt van polyester)? Daarna moet ik 'm aan mijn auto bevestigen, maar hoe?

Ik zal zelf ook even kijken of deze vraag niet al eerder langs is gekomen en zal het daarna ook nog in het juiste topic vragen, maar dacht dat het zo ook wel ok was.

Alvast bedankt,

Gido
gido
C gevonden
Berichten: 12
Lid geworden op: zo apr 11, 2010 9:29 pm

Re: ook ff voorstellen en meteen een vraag

Bericht door gido »

hierbij een paar foto's:


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
mieke279
C verslaafd
Berichten: 564
Lid geworden op: zo feb 04, 2007 9:43 pm
Locatie: amstelveen

Re: ook ff voorstellen en meteen een vraag

Bericht door mieke279 »

Hoi Gido!

Welkom op het forum! Volgens mij hebben wij die auto vorigjaar op de meeting in Eefde gezien!

Enne... volgens mij bevestigen ze die frontspoiler meestal met popnagels.
Afbeelding
rellie kel
C gestoord
Berichten: 3616
Lid geworden op: ma mei 08, 2006 10:30 pm
Locatie: Lottum
Contacteer:

Re: ook ff voorstellen en meteen een vraag

Bericht door rellie kel »

Hallo Gido,
WELKOM!!!
Die Kadett stond vorig jaar inderdaad in Eefde op de Kadett c meeting.
Lijkt mij inderdaad geen verkeerde auto.
Groet Dennis
gido
C gevonden
Berichten: 12
Lid geworden op: zo apr 11, 2010 9:29 pm

Re: ook ff voorstellen en meteen een vraag

Bericht door gido »

hey hey,


Kan best kloppen dat die kadett daar stond. had toen nog een prijs gewonnen ook vertelde de vorige eigenaar mij.

mmm, potnagels he. da's niet gemakkelijk zelf te doen haha.


Mazzel,

Gido
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten