carburateur vervuilt zoals fredje zegt. luchtfilter er af, en met starten dan ff een hand op de carb houden tot ie aanslaat.
als ie eenmaal beetje wilt lopen ff flink gas geven en dan je hand weer op de carb houden tot ie weer laag in de toeren komt.
dan zou die het vuil doen wegzuigen de verbrandingskamer in en moet ie weer gewoon lopen.
2.0 met webers c2 coupe 1979 (origineel 1.6)
1.2 c1 caravan 1975
vanmorgen gestart
En loopt weer als een trein..
Filter is idd schoon
lijkt erop dat hij niet inhoud als ik de shoke er heeell iets op laat staan
Kan dat te maken hebben met de verhouding?
smith schreef:vanmorgen gestart
En loopt weer als een trein..
Filter is idd schoon
lijkt erop dat hij niet inhoud als ik de shoke er heeell iets op laat staan
Kan dat te maken hebben met de verhouding?
als ie koud is kan ie wat inhouden.
als ie wat warmer word houd ie ook niet meer in
2.0 met webers c2 coupe 1979 (origineel 1.6)
1.2 c1 caravan 1975
smith schreef:vanmorgen gestart
En loopt weer als een trein..
Filter is idd schoon
lijkt erop dat hij niet inhoud als ik de shoke er heeell iets op laat staan
Kan dat te maken hebben met de verhouding?
als ie koud is kan ie wat inhouden.
als ie wat warmer word houd ie ook niet meer in
na een half uur rijden is ie wel warm denk:P
Ook daarna gaat hij in houden en afslaan zonder de shoke
Eerst maar eens op mijn aangepaste tankmeter wachten en de teller weer in elkaar bouwen...
Ik heb ooit witte tellerplaten gezien met het club logo zijn deze nog in omloop??